Idd.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:03 schreef amaranta het volgende:
wraps, klinkt wel alsof het over mexicaans eten gaat
Maar wat was er nou met dat hamstertje?quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:03 schreef Daniane het volgende:
tokkiemoeder. (uiterlyk)
wel lieve tekst.
Ja dat gedeelte kon ik niet verstaanquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar wat was er nou met dat hamstertje?
Haar vader had een hamstertje gekregen van een andere vrouw en daar had haar moeder heel erg onder geleden???
halfzusje.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:06 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar wat was er nou met dat hamstertje?
Haar vader had een hamstertje gekregen van een andere vrouw en daar had haar moeder heel erg onder geleden???
Ken Lee.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:08 schreef amaranta het volgende:
[..]
kennen jullie ken lee?
Moet je anders zoeken op youtube, en dan de versie met ondertiteling.
Soort zoekt soort he!quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:11 schreef Silenus het volgende:
Die vriendin van Roef ook, wat een figuur.
OMFGquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:12 schreef amaranta het volgende:
http://www.svb.nl/Images/jongensnamen2007_tcm47-186450.pdf
De naam roef is 11 keer gegeven in 2007
Ik ook! Ik vond het al zo'n drama, lief en ik hebben dan ook afgesproken dat we het geen punt vinden als een van ons een hamster krijgt van iemand anders.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:13 schreef Gia het volgende:
[..]
Zei ze 'halfzusje'? Ik verstond echt 'hamstertje'.
Hou op! Ik krijg bijna een maagzweer van het lachen.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:15 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ook! Ik vond het al zo'n drama, lief en ik hebben dan ook afgesproken dat we het geen punt vinden als een van ons een hamster krijgt van iemand anders.!
!
Sorry! Ik zou je wel een hamster willen geven om het goed te maken, maar ben bang dat je man anders boos wordt.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 21:16 schreef amaranta het volgende:
[..]
Hou op! Ik krijg bijna een maagzweer van het lachen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |