je wou ook gewoon ff je auto showenquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:33 schreef TNO het volgende:
Haha idd, ik heb Ou-Tannu even een lift er naar toe bezorgd
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:28 schreef iFries het volgende:
Stok is ingeladen in de auto. Wat een gat joh! Navigatie systeem kende het niet eens! Morgen gaat ie naar het oosten, dus vanacht slaapt ie lekker warm!
miskoop van mij. Nokia navigatie systeem waar geen kaart updater voor komen. Stok ligt overigens veilig!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:11 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]! staat anders prima in mijn tomtom? en ook i n tno's tomtom :p
hoe heb je t dan gevonden?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 21:16 schreef iFries het volgende:
[..]
miskoop van mij. Nokia navigatie systeem waar geen kaart updater voor komen. Stok ligt overigens veilig!
ben benieuwd!quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 19:31 schreef iFries het volgende:
TNO = Ene Peter?
Ik ga hem nu halen, met de auto deze keer. Morgen gaat ie naar het oosten des land ;-)
"Oeps" Nouja, anderhalf uur rijden om 'm daar weer weg te slepen gaat me iets te verquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:47 schreef iFries het volgende:
Ben nu met de stok in Almelooo, ga hem vanmiddag in een mooi gat plaatsen, en dan zal ik het charmant houden, en em niet tussen de brandnetels gooienTNO & Ou-Tannu
![]()
we wouden hem eigenlijks in de sloot leggen.. en de sleutel aan het bord knopen :pquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:47 schreef iFries het volgende:
Ben nu met de stok in Almelooo, ga hem vanmiddag in een mooi gat plaatsen, en dan zal ik het charmant houden, en em niet tussen de brandnetels gooienTNO & Ou-Tannu
![]()
in de achterhoekquote:Op zondag 24 augustus 2008 21:47 schreef Dagoduck het volgende:
waar ligt almelo?
Daarom laat ik dat ook altijd in het middenquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:12 schreef Brammie1 het volgende:
[..]
levensgevaarlijk, achterhoek en twente door elkaar halen
oke dank!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:53 schreef maok het volgende:
Ja, hij heeft maar kort in Almelo gelegen
Kloptquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:58 schreef tijntjethf het volgende:
Klopt het dat deze versie van de stok geen briefje met namen meer heeft?
die had de vorige ook niet , omdat het in t topic bijgehouden werdquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:58 schreef tijntjethf het volgende:
Klopt het dat deze versie van de stok geen briefje met namen meer heeft?
Vandaar dat ik het niet wist dusquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die had de vorige ook niet , omdat het in t topic bijgehouden werd
Ah.. de vorige keer was het nog ronde 3, dus dat kan uitkomen danquote:Op zondag 24 augustus 2008 23:06 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
die had de vorige ook niet , omdat het in t topic bijgehouden werd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |