Ooooh wat een mooie kitten! Wat voor ras is het?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:59 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Bounty (midden) komt over twee weekjes bij ons wonen
[ afbeelding ]
En Pientje zal zich helemaal rot schrikken dan
Kruising Heilige Birmaan en Maine Coon.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ooooh wat een mooie kitten! Wat voor ras is het?
Mini:
[ afbeelding ]
Het is een prachtig katje. Katertje of poesje? En het zou natuurlijk fantastisch zijn als hij die mooie blauwe oogjes houdt (wat best mogelijk is, aangezien 1 van de ouders een Birmaantje is). Ben benieuwd hoe hij opgroeit!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kruising Heilige Birmaan en Maine Coon.
Mini mag er ook zijn zegMooie kleuren.
Het is een katertje, Pien een poes, ben echt heel benieuwd hoe dat straks samen gaat. En die blauwe oogjes daar hoop ik ook op jaquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is een prachtig katje. Katertje of poesje? En het zou natuurlijk fantastisch zijn als hij die mooie blauwe oogjes houdt (wat best mogelijk is, aangezien 1 van de ouders een Birmaantje is). Ben benieuwd hoe hij opgroeit!
Mini's moeder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mini nog een keertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Madame heeft inderdaad mooie kleuren, ze is een schildpad poesje met als hoofdkleur chocoladebruin, icm creme en rood (en een heel klein beetje wit)Heb eigenlijk nooit een schildpadkat gezien met bruin als hoofdkleur, altijd zwart. Vraag me af wat voor kat de vader was.
Ja, als je eenmaal een nestje hebt is het heel moeilijk om ze allemaal weg te doen. (Ik spreek uit ervaringquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is een katertje, Pien een poes, ben echt heel benieuwd hoe dat straks samen gaat. En die blauwe oogjes daar hoop ik ook op jaBroertje van Bounty was ook zo mooi gemeleerd maar die hielden ze zelf. Lekker wollige beestjes zijn het! Ik ga over een paar weken wel regelmatig foto's posten denk ik zo
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
OK, dus ik denk net, 'hmmm ik ga eens in bad', heerlijk even genieten.
Maar onze Ster is hier pas gisteren komen wonen en wil absoluut niet zonder iemand in de buurt ronddwarrelen. Dan gaat ie lekker schreeuwen totdat ie aandacht krijgt.
Dus ik denk, ach, ik laat de badkamerdeur wel open, dan kan hij, als hij me kwijt is, even opzoeken, geef ik een aaitje en dan kan hij weer verder.
Maargoed, bij deze prachtige/machtige foto's...
"Hee, wat is dat waar jij in ligt?"
[ afbeelding ]
"Bubbels! Dat is interessant!"
[ afbeelding ]
"Oeh, dat ruikt lekker naar lavendel!"
[ afbeelding ]
"Even aan de andere kant checken"
[ afbeelding ]
Tja, en als je je dan verstapt, dan kun je nat worden...
[ afbeelding ]
![]()
Ben er wel meteen achteraan gerend met een handdoek en heb m aardig droog kunnen maken. Gelukkig is dit katje zo ontzettend makkelijk en absoluut niet bang dus dat ging me ook goed af.... 5 minuten later was ie weer aan het spelen alsof er nooit iets gebeurd wasMaar of ie er uiteindelijk iets van heeft geleerd....
Wat zijn katten toch geweldig!!!!!
Indeed it isquote:
OMG, hebben!!quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 15:04 schreef ilsepielse het volgende:
Als het goed is gaan we komend weekend om dit schatje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ze is opgevangen door een zwerfkattenstichting toen ze nog maar een paar dagen oud was.
In het opvanggezin denken ze dat er wel wat 'raskat' in zit. Maar welke dan? Jullie misschien een idee?
Jullie noemen haar toch wel Mozes, he?quote:Op woensdag 27 augustus 2008 15:07 schreef Paladin82 het volgende:
Dit kleine monster woont nu al bijna 4 weken bij ons in huis, ze is gevonden in een mandje tussen het riet, en we konden het niet over ons hart verkrijgen haar naar het Asiel te brengen.
Ze was hier nog klein 1,2kg en geloof rond de 9 weken oud volgens de DA, ondertussen zit ze dicht bij de 2kg en begint het al een echte poes te worden.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Wat doe jij met een camera in badquote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Maar onze Ster is hier pas gisteren komen wonen en wil absoluut niet zonder iemand in de buurt ronddwarrelen. Dan gaat ie lekker schreeuwen totdat ie aandacht krijgt.
Was al verkocht bij het zien van de fotoquote:Op maandag 1 september 2008 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
kijken is meestal ook meteen verkocht
Wat een lekker ding zegquote:Op maandag 1 september 2008 10:51 schreef ilsepielse het volgende:
Mijn vriend had wat foto's op z'n Twitter gezet, dus die laat ik hier vast zien. Later volgen meer foto's!
De eerste stapjes in huis...
[ afbeelding ]
Spelen kan ze ook al
[ afbeelding ]
En dit was vlak voor we haar mee naar huis namen in de auto. (dus nog bij 't opvanggezin)
[ afbeelding ]
Ze is van 4 juni trouwens...(ongeveer)
Wat groeien ze prachtig opquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
Dus ik denk, ach, ik laat de badkamerdeur wel open, dan kan hij, als hij me kwijt is, even opzoeken, geef ik een aaitje en dan kan hij weer verder.
Maargoed, bij deze prachtige/machtige foto's...
"Hee, wat is dat waar jij in ligt?"
[ afbeelding ]
"Bubbels! Dat is interessant!"
[ afbeelding ]
"Oeh, dat ruikt lekker naar lavendel!"
[ afbeelding ]
"Even aan de andere kant checken"
[ afbeelding ]
Tja, en als je je dan verstapt, dan kun je nat worden...
[ afbeelding ]
![]()
Ben er wel meteen achteraan gerend met een handdoek en heb m aardig droog kunnen maken. Gelukkig is dit katje zo ontzettend makkelijk en absoluut niet bang dus dat ging me ook goed af.... 5 minuten later was ie weer aan het spelen alsof er nooit iets gebeurd wasMaar of ie er uiteindelijk iets van heeft geleerd....
Wat zijn katten toch geweldig!!!!!
Ja, is zo leuk! Meteen de eerste dag zat ie constant bij ons op schoot en wilde alleen maar spelen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:15 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Wat durft ie veel voor een kat die je net hebt
!! Liefffff
En volgende week woensdag woont ze bij onsquote:Op maandag 1 september 2008 12:00 schreef -moppie- het volgende:
Woensdag gaan we kijken bij dit schatje.....
[ afbeelding ]
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En volgende week woensdag woont ze bij ons
Wat een pracht koppiequote:Op donderdag 4 september 2008 01:11 schreef LadyDanae het volgende:
Mijn lieve mooie Ronja:
[ afbeelding ]
Heb zeker een paar min zitten kijken naar de bovenste paar foto's omdat het perspectief heel raar is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Hangen in een rib het zit er al voor in bij Snowy
[ afbeelding ]
Hangende Fire nadat we hem betrapt hadden op het aanrecht etend van ons vlees
[ afbeelding ]
Fire speelt verstoppertje
[ afbeelding ]
Zorro is dol op de kattengras plant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezamenlijk bij de kattengras plant en de plant moest perse om.
Nou, hij houdt niet zo van visite. Maar als ik gewoon alleen thuis ben laat ik meestal de deur op een kier en komt hij vaak meequote:Op donderdag 4 september 2008 19:55 schreef Skaai het volgende:
Komt Mozes ook op bezoek als je naar het toilet moet?
Jip gaat dan om me heen draaien en anders aan de deur krabbelen van 'Ik wil erbijjjj laat me niet alleeeen'
Wów, wat een prachtbeestquote:Op donderdag 4 september 2008 20:02 schreef Insania het volgende:
Atix woont sinds zaterdag bij ons![]()
[ afbeelding ]
Een Siamees (Choc tabby Point).quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:19 schreef Carmella het volgende:
*tvp* Zoveel mooie katten en poezen in alle kleuren!
[..]
Wów, wat een prachtbeestWat voor ras is het?
Ik kan me hier zo in vinden he. Dit gevoel had ik al bij mijn vorige katten, maar nu ik Jip heb (nog geen maand) ben ik zo verliefd op hem. Hij komt tegen me aan kroelen als ik ga slapen, zo erg joh hij kan wel in me kruipen zo'n knuffeltje is het. Hij is heerlijk ondeugend en kan met me vechten als de beste. Zo onnozel als ze zijn, ik kan echt moeilijk kwaad op hem wordenquote:Op vrijdag 5 september 2008 02:09 schreef Glasya-Labolas het volgende:
Het is een fijn gevoel om te weten dat deze kittens 's nachts naast mij (onder mijn deken) slapen. Ik houd ongelofelijk veel van deze wezens!
Wat een schatjequote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
-knip-
Ja he, prachtigquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een schatjeen wat wonderbaarlijk hoe hij zich gedroeg in de trein
Fijn hoor
Ik lees net je topic, wat een leuk beest!quote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja he, prachtig. Er zit sowieso geen greintje angst in dat beest. Hij woont nu tijdelijk samen met lits' katten, en ook dat gaat belachelijk goed. De minuut dat hij daar in huis was begon hij al te verkennen en te spelen. Toen de andere katten erbij kwamen wilde hij meteen spelen
. Nergens bang voor, dat beest.
Wat een skeet!!quote:
Dat ligt vast heeerrrrlijk!quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:24 schreef krijtlijk het volgende:
Ik vraag me echt af of dit nou lekker ligt.
[ afbeelding ]
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:47 schreef Chanty het volgende:
Bounty is er sinds gisteravondNergens bang voor en lijkt zich al helemaal thuis te voelen. Alleen Pien is nog niet echt blij met de nieuwkomer, maar we zien al lichte verbetering
Ik heb de draagdoek zelf gemaakt, toen de doek af was wou ik hem uitproberen maar mijn kindje lag net te slapen, vandaarquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:29 schreef Panthera1984 het volgende:
is dat een draagdoek voor de kat? Of voor je toekomstige zwangerschap?Hij's wel schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |