Wów, wat een prachtbeestquote:Op donderdag 4 september 2008 20:02 schreef Insania het volgende:
Atix woont sinds zaterdag bij ons![]()
[ afbeelding ]
Een Siamees (Choc tabby Point).quote:Op vrijdag 5 september 2008 00:19 schreef Carmella het volgende:
*tvp* Zoveel mooie katten en poezen in alle kleuren!
[..]
Wów, wat een prachtbeestWat voor ras is het?
Ik kan me hier zo in vinden he. Dit gevoel had ik al bij mijn vorige katten, maar nu ik Jip heb (nog geen maand) ben ik zo verliefd op hem. Hij komt tegen me aan kroelen als ik ga slapen, zo erg joh hij kan wel in me kruipen zo'n knuffeltje is het. Hij is heerlijk ondeugend en kan met me vechten als de beste. Zo onnozel als ze zijn, ik kan echt moeilijk kwaad op hem wordenquote:Op vrijdag 5 september 2008 02:09 schreef Glasya-Labolas het volgende:
Het is een fijn gevoel om te weten dat deze kittens 's nachts naast mij (onder mijn deken) slapen. Ik houd ongelofelijk veel van deze wezens!
Wat een schatjequote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 00:56 schreef clumsy_clown het volgende:
-knip-
Ja he, prachtigquote:Op vrijdag 5 september 2008 13:18 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Wat een schatjeen wat wonderbaarlijk hoe hij zich gedroeg in de trein
Fijn hoor
Ik lees net je topic, wat een leuk beest!quote:Op vrijdag 5 september 2008 @ 13:37 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Ja he, prachtig. Er zit sowieso geen greintje angst in dat beest. Hij woont nu tijdelijk samen met lits' katten, en ook dat gaat belachelijk goed. De minuut dat hij daar in huis was begon hij al te verkennen en te spelen. Toen de andere katten erbij kwamen wilde hij meteen spelen
. Nergens bang voor, dat beest.
Wat een skeet!!quote:
Dat ligt vast heeerrrrlijk!quote:Op zaterdag 6 september 2008 10:24 schreef krijtlijk het volgende:
Ik vraag me echt af of dit nou lekker ligt.
[ afbeelding ]
Weet je het zeker?quote:Op vrijdag 5 september 2008 21:47 schreef Chanty het volgende:
Bounty is er sinds gisteravondNergens bang voor en lijkt zich al helemaal thuis te voelen. Alleen Pien is nog niet echt blij met de nieuwkomer, maar we zien al lichte verbetering
Ik heb de draagdoek zelf gemaakt, toen de doek af was wou ik hem uitproberen maar mijn kindje lag net te slapen, vandaarquote:Op zaterdag 6 september 2008 12:29 schreef Panthera1984 het volgende:
is dat een draagdoek voor de kat? Of voor je toekomstige zwangerschap?Hij's wel schattig.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |