Was al verkocht bij het zien van de fotoquote:Op maandag 1 september 2008 12:19 schreef ferrari_rood het volgende:
kijken is meestal ook meteen verkocht
Wat een lekker ding zegquote:Op maandag 1 september 2008 10:51 schreef ilsepielse het volgende:
Mijn vriend had wat foto's op z'n Twitter gezet, dus die laat ik hier vast zien. Later volgen meer foto's!
De eerste stapjes in huis...
[ afbeelding ]
Spelen kan ze ook al
[ afbeelding ]
En dit was vlak voor we haar mee naar huis namen in de auto. (dus nog bij 't opvanggezin)
[ afbeelding ]
Ze is van 4 juni trouwens...(ongeveer)
Wat groeien ze prachtig opquote:
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
OK, dus ik denk net, 'hmmm ik ga eens in bad', heerlijk even genieten.
Maar onze Ster is hier pas gisteren komen wonen en wil absoluut niet zonder iemand in de buurt ronddwarrelen. Dan gaat ie lekker schreeuwen totdat ie aandacht krijgt.
Dus ik denk, ach, ik laat de badkamerdeur wel open, dan kan hij, als hij me kwijt is, even opzoeken, geef ik een aaitje en dan kan hij weer verder.
Maargoed, bij deze prachtige/machtige foto's...
"Hee, wat is dat waar jij in ligt?"
[ afbeelding ]
"Bubbels! Dat is interessant!"
[ afbeelding ]
"Oeh, dat ruikt lekker naar lavendel!"
[ afbeelding ]
"Even aan de andere kant checken"
[ afbeelding ]
Tja, en als je je dan verstapt, dan kun je nat worden...
[ afbeelding ]
![]()
Ben er wel meteen achteraan gerend met een handdoek en heb m aardig droog kunnen maken. Gelukkig is dit katje zo ontzettend makkelijk en absoluut niet bang dus dat ging me ook goed af.... 5 minuten later was ie weer aan het spelen alsof er nooit iets gebeurd wasMaar of ie er uiteindelijk iets van heeft geleerd....
Wat zijn katten toch geweldig!!!!!
Ja, is zo leuk! Meteen de eerste dag zat ie constant bij ons op schoot en wilde alleen maar spelen.quote:Op maandag 1 september 2008 22:15 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Wat durft ie veel voor een kat die je net hebt
!! Liefffff
En volgende week woensdag woont ze bij onsquote:Op maandag 1 september 2008 12:00 schreef -moppie- het volgende:
Woensdag gaan we kijken bij dit schatje.....
[ afbeelding ]
gefeliciteerd!quote:Op woensdag 3 september 2008 16:41 schreef ColtZ40 het volgende:
[..]
En volgende week woensdag woont ze bij ons
Wat een pracht koppiequote:Op donderdag 4 september 2008 01:11 schreef LadyDanae het volgende:
Mijn lieve mooie Ronja:
[ afbeelding ]
Heb zeker een paar min zitten kijken naar de bovenste paar foto's omdat het perspectief heel raar is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 18:39 schreef ferrari_rood het volgende:
[ afbeelding ]
Hangen in een rib het zit er al voor in bij Snowy
[ afbeelding ]
Hangende Fire nadat we hem betrapt hadden op het aanrecht etend van ons vlees
[ afbeelding ]
Fire speelt verstoppertje
[ afbeelding ]
Zorro is dol op de kattengras plant
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gezamenlijk bij de kattengras plant en de plant moest perse om.
Nou, hij houdt niet zo van visite. Maar als ik gewoon alleen thuis ben laat ik meestal de deur op een kier en komt hij vaak meequote:Op donderdag 4 september 2008 19:55 schreef Skaai het volgende:
Komt Mozes ook op bezoek als je naar het toilet moet?
Jip gaat dan om me heen draaien en anders aan de deur krabbelen van 'Ik wil erbijjjj laat me niet alleeeen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |