Dat kan een modje wel voor je doen!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef Vlindur het volgende:
Shit, Kan TT niet meer aanpassen.
Als ze slaapt!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:17 schreef Salsanadia het volgende:
@Mrcool wat een schatje ^-^
Ik ben een ramp met fotoshoppen enzo, maar bij het zien van dit katte oog krijg ik zin om er zo een oog uit Lord of the Rings van te maken.quote:
Meer wit, Gomez heeft alleen wit op zijn pootjes zelf, als een soort slofjes zeg maar!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:50 schreef Loontjah het volgende:
Nilay
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen met Gomez
hehe, nu je het zegt.. 't heeft wel een beetje de vorm van de eye of Sauronquote:Op maandag 14 juli 2008 16:46 schreef Hekates het volgende:
[..]
Ik ben een ramp met fotoshoppen enzo, maar bij het zien van dit katte oog krijg ik zin om er zo een oog uit Lord of the Rings van te maken.Wat een mooie vurige kleur zeg!
Oohh, ik vind dat lichaam echt een mooie tekening hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:04 schreef releaze het volgende:
Onze nieuwste aanwinst! Camou is ongeveer 10 weken oud, komt van de dierenbescherming af, en is een superschattige eigewijze donder. Totaal niet schuchter, dus dat is mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de oudste van de 4.... Xilef! Met zijn zeer karakteristieke uitdrukking overigens.
[ afbeelding ]
Mooi koppie en aparte kleuren in de vacht, of komt dat door de flitser/fototoestel?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:04 schreef releaze het volgende:
Onze nieuwste aanwinst! Camou is ongeveer 10 weken oud, komt van de dierenbescherming af, en is een superschattige eigewijze donder. Totaal niet schuchter, dus dat is mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |