Dat kan een modje wel voor je doen!quote:Op maandag 14 juli 2008 15:50 schreef Vlindur het volgende:
Shit, Kan TT niet meer aanpassen.
Als ze slaapt!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:17 schreef Salsanadia het volgende:
@Mrcool wat een schatje ^-^
Ik ben een ramp met fotoshoppen enzo, maar bij het zien van dit katte oog krijg ik zin om er zo een oog uit Lord of the Rings van te maken.quote:
Meer wit, Gomez heeft alleen wit op zijn pootjes zelf, als een soort slofjes zeg maar!quote:Op maandag 14 juli 2008 16:50 schreef Loontjah het volgende:
Nilay
[ afbeelding ]
Zoek de verschillen met Gomez
hehe, nu je het zegt.. 't heeft wel een beetje de vorm van de eye of Sauronquote:Op maandag 14 juli 2008 16:46 schreef Hekates het volgende:
[..]
Ik ben een ramp met fotoshoppen enzo, maar bij het zien van dit katte oog krijg ik zin om er zo een oog uit Lord of the Rings van te maken.Wat een mooie vurige kleur zeg!
Oohh, ik vind dat lichaam echt een mooie tekening hebbenquote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:04 schreef releaze het volgende:
Onze nieuwste aanwinst! Camou is ongeveer 10 weken oud, komt van de dierenbescherming af, en is een superschattige eigewijze donder. Totaal niet schuchter, dus dat is mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En de oudste van de 4.... Xilef! Met zijn zeer karakteristieke uitdrukking overigens.
[ afbeelding ]
Mooi koppie en aparte kleuren in de vacht, of komt dat door de flitser/fototoestel?quote:Op dinsdag 15 juli 2008 12:04 schreef releaze het volgende:
Onze nieuwste aanwinst! Camou is ongeveer 10 weken oud, komt van de dierenbescherming af, en is een superschattige eigewijze donder. Totaal niet schuchter, dus dat is mooi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
zo ziet ze er ook wel in het zonlicht uitquote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:22 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Mooi koppie en aparte kleuren in de vacht, of komt dat door de flitser/fototoestel?
quote:Op donderdag 17 juli 2008 10:59 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik schrik steeds als ik jou over Jazz zie posten
Zo hoort hetquote:Op donderdag 17 juli 2008 13:49 schreef Queen_Bee het volgende:
Maar dat kan ik natuurlijk ook
[ afbeelding ]
Ik heb de foto's van Camou echt grondig zitten bestuderen om te kijken wat voor kleur ze nu was, volgens mij is ze een (black)tortietabby blotched met wit (oftwel een lapje met een gemarmerd cypers patroon), meestal hebben die wat meer rood, daarom is ze zo apart. Ik dacht eerst dat ze een "gewone" cyper was omdat er op de foto zo weinig rode vlekken zichtbaar zijn, op haar voorhoofd en wang dacht ik al wat te zien zitten, maar op de 3e foto zie je het duidelijker, vooral op haar oor. Echt mooi !!'quote:Op dinsdag 15 juli 2008 16:31 schreef releaze het volgende:
[..]
zo ziet ze er ook wel in het zonlicht uit
ze heeft een hele mooie tekening, haast symmetrisch ook, zo heeft ze ook een dubbele streep over haar ruggegraatje lopen.. prachtig beest
quote:Op donderdag 17 juli 2008 18:39 schreef Edwinuss het volgende:
[ afbeelding ]
Hij slaapt als een hond!
De kennismaking was heel leuk verlopen! Mijn vriendin was even alleen met hem en moest naar de WC, toen kroop hij onder mijn bed. Hij begon te spinnnen en het bed kopjes te geven!
Beestje is echt heeeel erg oud. Maar ontzettend lief en houdt van heel erg veel aandacht
quote:Op vrijdag 18 juli 2008 03:34 schreef SiGNe het volgende:
Die is al wat ouder, of niet?
Weet je niet hoe oud?quote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang heeft een kat nodig om zich op z'n gemak te voelen ? Gisteravond voelde hij zich zeker op z'n gemak. Maar nu kruipt hij onder te tafel, ik kan hem wel gewoon aanraken en aaien. Dat vindt hij dus geen probleem.
Hij is 12 jaar geworden 1 maand terug.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:32 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Weet je niet hoe oud?
Lijkt me een lieve. geduldig blijven en hij komt vanzelf. Is katten eigen he, om hun eigen ding te doen.
12 jaar al, mooie leeftijd.quote:Op vrijdag 18 juli 2008 11:48 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Hij is 12 jaar geworden 1 maand terug.
Hij komt ook wel naar ons toe, hij geeft echt alleen maar kopjes en wil alleen maar aangehaald worden. Vanochtend toen ik wakker werd zat hij onder te tafel op een kleedje. Hij had onder het kleedje zijn behoefte gedaan en wou er niet weg gaan.
Nu ligt hij lekker te slapen, hij slaapt echt ontzettend veel.
Zo he die kan er wat van, toepasselijk muziekje.quote:Op donderdag 17 juli 2008 19:59 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
Dingen versnipperen is sowieso z'n hobby:
Toen wij net samenwoonden was Frummel, eerst bij mijn vriend & zijn moeder gewoond, even van slag door alle nieuwe meubels en nieuwe huis enzo. Hij heeft 4 dagen achter de bank gezeten, en kwam er toen langzaam aan achterweg om rond te snuffelen e.d. Het heeft nog wel 2 weken geduurt ofzo voordat ie helemaal gewend was. Bij onze jongste, Charlie, die we kregen als kitten duurde het maar 2 dagen voordat ie gewend was leek wel. Dus is erg verschillend per kat denk ikquote:Op vrijdag 18 juli 2008 08:06 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
![]()
Hoe lang heeft een kat nodig om zich op z'n gemak te voelen ? Gisteravond voelde hij zich zeker op z'n gemak. Maar nu kruipt hij onder te tafel, ik kan hem wel gewoon aanraken en aaien. Dat vindt hij dus geen probleem.
met z'n neus erin douwen en in de kattenbak zetten daarna.. klinkt hard maar binnen no-time associeert ie de kattenbak met poep en pies..quote:Op vrijdag 18 juli 2008 14:58 schreef Edwinuss het volgende:
Jazz poept elke keer naast de bak en plassen dus ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |