Ooooh wat een mooie kitten! Wat voor ras is het?quote:Op zondag 24 augustus 2008 21:59 schreef Chanty het volgende:
[ afbeelding ]
Bounty (midden) komt over twee weekjes bij ons wonen
[ afbeelding ]
En Pientje zal zich helemaal rot schrikken dan
Kruising Heilige Birmaan en Maine Coon.quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ooooh wat een mooie kitten! Wat voor ras is het?
Mini:
[ afbeelding ]
Het is een prachtig katje. Katertje of poesje? En het zou natuurlijk fantastisch zijn als hij die mooie blauwe oogjes houdt (wat best mogelijk is, aangezien 1 van de ouders een Birmaantje is). Ben benieuwd hoe hij opgroeit!quote:Op zondag 24 augustus 2008 22:16 schreef Chanty het volgende:
[..]
Kruising Heilige Birmaan en Maine Coon.
Mini mag er ook zijn zegMooie kleuren.
Het is een katertje, Pien een poes, ben echt heel benieuwd hoe dat straks samen gaat. En die blauwe oogjes daar hoop ik ook op jaquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Het is een prachtig katje. Katertje of poesje? En het zou natuurlijk fantastisch zijn als hij die mooie blauwe oogjes houdt (wat best mogelijk is, aangezien 1 van de ouders een Birmaantje is). Ben benieuwd hoe hij opgroeit!
Mini's moeder:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Mini nog een keertje:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Madame heeft inderdaad mooie kleuren, ze is een schildpad poesje met als hoofdkleur chocoladebruin, icm creme en rood (en een heel klein beetje wit)Heb eigenlijk nooit een schildpadkat gezien met bruin als hoofdkleur, altijd zwart. Vraag me af wat voor kat de vader was.
Ja, als je eenmaal een nestje hebt is het heel moeilijk om ze allemaal weg te doen. (Ik spreek uit ervaringquote:Op zondag 24 augustus 2008 22:31 schreef Chanty het volgende:
[..]
Het is een katertje, Pien een poes, ben echt heel benieuwd hoe dat straks samen gaat. En die blauwe oogjes daar hoop ik ook op jaBroertje van Bounty was ook zo mooi gemeleerd maar die hielden ze zelf. Lekker wollige beestjes zijn het! Ik ga over een paar weken wel regelmatig foto's posten denk ik zo
quote:Op maandag 25 augustus 2008 15:22 schreef Take_A_Picture het volgende:
OK, dus ik denk net, 'hmmm ik ga eens in bad', heerlijk even genieten.
Maar onze Ster is hier pas gisteren komen wonen en wil absoluut niet zonder iemand in de buurt ronddwarrelen. Dan gaat ie lekker schreeuwen totdat ie aandacht krijgt.
Dus ik denk, ach, ik laat de badkamerdeur wel open, dan kan hij, als hij me kwijt is, even opzoeken, geef ik een aaitje en dan kan hij weer verder.
Maargoed, bij deze prachtige/machtige foto's...
"Hee, wat is dat waar jij in ligt?"
[ afbeelding ]
"Bubbels! Dat is interessant!"
[ afbeelding ]
"Oeh, dat ruikt lekker naar lavendel!"
[ afbeelding ]
"Even aan de andere kant checken"
[ afbeelding ]
Tja, en als je je dan verstapt, dan kun je nat worden...
[ afbeelding ]
![]()
Ben er wel meteen achteraan gerend met een handdoek en heb m aardig droog kunnen maken. Gelukkig is dit katje zo ontzettend makkelijk en absoluut niet bang dus dat ging me ook goed af.... 5 minuten later was ie weer aan het spelen alsof er nooit iets gebeurd wasMaar of ie er uiteindelijk iets van heeft geleerd....
Wat zijn katten toch geweldig!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |