Hij had misschien beter een Peking-versie kunnen makenquote:
Dat wel, ondanks Viva Hollandiaquote:
Oh, is hij datquote:
Hier nog 1!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:52 schreef StarGazer het volgende:
Ik heb tranen, wat is dit mooi!!!!!!!
Ik hou van jullie dames
Chinese regiequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Welke debiel draait er Viva Hollandia?
quote:
Van de week was er Gerard Jolingquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Welke debiel draait er Viva Hollandia?
Dan hebben we nog gelukquote:
Haha ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:54 schreef Susi het volgende:
Het zijn óók nog leuke meiden
Philip, tast toe mien jong
Dries Roelvinkquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:55 schreef Asskicker14 het volgende:
Hierna krijgen we Guus Meeuwis, wedden?
Hockeymeisjes.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:55 schreef TheVulture het volgende:
24 uur per dag verliefd op hockeymeisjes... mijn vader zal trots op me zijn
Ik help wel meequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:53 schreef Longmen het volgende:
Die dames wil ik wel vangen bij het crowdsurfen
Nee dit is Philip Coke, zn verslaafde neefquote:
In een gouden slipquote:
Haha ja.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:55 schreef TheVulture het volgende:
24 uur per dag verliefd op hockeymeisjes... mijn vader zal trots op me zijn
Strafkamp natuurlijk!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:55 schreef Jojoortje het volgende:
Zouden die Chinese meisjes nu klappen krijgen? Met een zweep?
Dat dus!quote:
quote:Hockeysters winnen olympisch toernooi
Uitgegeven: 22 augustus 2008 15:50
Laatst gewijzigd: 22 augustus 2008 15:54
AMSTERDAM - De Nederlandse hockeydames hebben vrijdag de gouden medialle behaald door gastland China met 2-0 te verslaan. Halverwege was er nog niet gescoord door de ploeg van bondscoach Marc Lammers.
Naomi van As en Maartje Goderie maakten in de tweede helft de doelpunten.
Vier jaar geleden waren de hockeydames ook dichtbij goud. In Athene verloor Nederland toen met 2-1 van de Duitse ploeg.
En die puntkin?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:56 schreef pfaf het volgende:
Wie was dat meisje met dat puntige neusje?
ik blijf haar toch van snorgroei verdenken... die op het veld zijn leukerquote:
Sommige spelers zou ik zelfs met een stok wegslaan, laat staan dat ik ze ooit in een Playboy shoot wil zien. Van Geenhuizen, Booijquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:55 schreef thepetlover het volgende:
een playboy shoot van de hele ploeg als bedankje![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Over 4 jaar sta ik zeker weten in Londen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:58 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Hier nog 1.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier nog iemand die zich aanbiedtWat zou ik graag vanavond in het HHH willen zijn zeg
![]()
Ben je alvast aan het oefenen voor het boksen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Dat denk ik ff weg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik blijf haar toch van snorgroei verdenken... die op het veld zijn leuker
Zwaar eens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:59 schreef TheVulture het volgende:
Minke Booij mag van mij de vlag dragen zondag... echt een magistrale carriere
Absoluut. Wat een sportvrouw en een 'over mijn lijk' mentaliteit achterin.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:59 schreef TheVulture het volgende:
Minke Booij mag van mij de vlag dragen zondag... echt een magistrale carriere
Ik gok erop dat er op deze muziek al heel wat sticks in hockeykutjes zijn verdwenen op hockeyfeestjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:00 schreef vaarsuvius het volgende:
kreun kan het in het landsbelang niet worden verboden om zulke tering muziek te draaien.
Meer "over jouw lijk"quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:01 schreef fanneke het volgende:
Absoluut. Wat een sportvrouw en een 'over mijn lijk' mentaliteit achterin.
Ik zal wel de hoon van Fok! over me heen krijgen maar ik vind Dione qua interviews sowieso maar erg matigquote:
Ik ben het helemaal met je eens hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal wel de hoon van Fok! over me heen krijgen maar ik vind Dione qua interviews sowieso maar erg matig
Totaal waardeloos, afvoeren maar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal wel de hoon van Fok! over me heen krijgen maar ik vind Dione qua interviews sowieso maar erg matig
De gemiddelde Fokker bewondert de Dutch Mountains ook niet om haar interview-kwaliteiten hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die plakken moeten naar de Staatskasquote:
ach ja Dione..quote:
Doen ze af en toe ook, maar daar is nog niks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:06 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we niet gewoon naar het veld gaan ofzo...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:06 schreef Ericr het volgende:
Zit gewoon aan de pure vodka, heldin.
En jij bent 50??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
het enige wat ik Dione en dat meisje hoor zeggen:
ze zijn allemaal nog zo jong. wat zijn ze jong zeg. die is jong, die andere is ook jong. ze zijn allemaal nog zo jong. wat zijn ze allemaal nog jong zeg.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
ze zijn allemaal nog zo jong. wat zijn ze jong zeg. die is jong, die andere is ook jong. ze zijn allemaal nog zo jong. wat zijn ze allemaal nog jong zeg.
![]()
![]()
woon ik al niet meer dus foutquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef wokkkel het volgende:
[..]
Je bent zo'n eeuwige vrijgezel die tot zn 40ste bij moeders gaat wonen, of niet?
Allemaal mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
![]()
![]()
Stumperds, laat ze daar dan even naar overschakelen. Toch tijd genoeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:11 schreef marcodej het volgende:
En ze missen een WR op de estafette...
Hockeyers douchen niet na de wedstrijd, gewoon meteen aan het bierquote:
Naomiquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:11 schreef Catbert het volgende:
Naomi is leuk, en gewoon een dikke kop groter
Dat doen ze thuis samen met hun vriendje. Zo gaat dat hier in elk geval.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hockeyers douchen niet na de wedstrijd, gewoon meteen aan het bier
Precies. Die douches hier zijn sowieso TE ranzig...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:14 schreef Zotheid het volgende:
Dat doen ze thuis samen met hun vriendje. Zo gaat dat hier in elk geval.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:14 schreef axis303 het volgende:
Ik hoor een chinees op de stream zeggen 'jeng jeng'
Blijkt Guus Meeuwis met kedeng kedeng te zijn ingezet...
who cares, het gaat over hockey hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:11 schreef marcodej het volgende:
Silvia Karresquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef iPeng het volgende:
Hoe heet dat wijf die te gast is? ze is best lekker.
Kan mij die Bolt schelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:11 schreef marcodej het volgende:
Dat dus, ik ga al liever niet naar de wc op de club.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies. Die douches hier zijn sowieso TE ranzig...
Pissen wel, scheiten no wayquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:17 schreef Zotheid het volgende:
Dat dus, ik ga al liever niet naar de wc op de club.
Sylvia Karres scroll maar ff naar bovenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef iPeng het volgende:
Hoe heet dat wijf die te gast is? ze is best lekker.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Rosbief het volgende:
Dameshockey![]()
Het slechtste herenhockeyteam maakt ze nog dik in.
Zelfs dat liever niet.quote:
Je kan het gewoon niet handelen dat er voruwen zijn die sneller zijn dan jijquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Rosbief het volgende:
Dameshockey![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Willempie
Nee, op spleetogenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:20 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn die Chinezen op lengte geselecteerd ofzo, zijn allemaal even lang.
Dameshockey![]()
Zelf al jaren gehockeyd zekerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Rosbief het volgende:
Dameshockey![]()
Je moet toch ergens op selecteren als je uit 500 miljoen vrouwen moet kiezen. Op schoonheid zijn ze in elk geval niet geselecteerd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ze worden in hun 7e jaar geselecteerd naar welke sport ze het beste kunnen uitoefenen (ivm botgroei, lengte, etc.)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:20 schreef LudoSanders het volgende:
Yeahhhhquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef Ambrosius het volgende:
WA zou de Argentijnen hun medaille geven toch
Zou die geruild hebben om alle Nederlandse dames te kunnen zoenen?
Vast niet, anders maakte hij die opmerking niet.quote:
Dameshockey![]()
Daar deden ze het voorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef Jojoortje het volgende:
Lekker zoenen met Wim-Lex yeeeeahhhhhh
Zolang hij zijn tong niet bij Fatima naar binnen werkt, zal het wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hopelijk voor Willem wordt Maxima niet boos
Lijkt me wel dat ze het protocol hebben aangepast... het is mooier als ie NL goud geeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef Ambrosius het volgende:
WA zou de Argentijnen hun medaille geven toch
Zou die geruild hebben om alle Nederlandse dames te kunnen zoenen?
Zou wel cool zijn als hij dat echt zou doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zolang hij zijn tong niet bij Fatima naar binnen werkt, zal het wel meevallen denk ik.
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:20 schreef LudoSanders het volgende:
Geeft een mooie rel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:25 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Zou wel cool zijn als hij dat echt zou doen
Idd, waarom houdt die lul niet gewoon zijn smoel? We zijn toch niet blind?quote:
Maar aangezien Argentinië 3de is geworden en Nederland 1stequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zolang hij zijn tong niet bij Fatima naar binnen werkt, zal het wel meevallen denk ik.
Ze hebben gewoon een internaat opengetrokken van Chinezen tussen de 1.63 en 1.66m. Over vier jaar pakken ze gewoon weer een andere zaal.quote:
Jij hebt deze Olympische Spelen zeker niet veel medaille-ceremonies gezien?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef TheVulture het volgende:
Kan iemand die irritante Efteling-muziek even uitzetten, dank u
Hij heeft zijn broek al uit?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:28 schreef Wilskracht het volgende:
Floris Evers is er klaar voor de hockeydames te ontvangen in het holland heineken huis
Onder welke steen heb je gelegen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:28 schreef Jojoortje het volgende:
Hoor van die commentator gezegd over dat huilen
Dat ze met zowel chinezen niet eens kunnen winnen van een landje met 16 a 17 miljoen mensen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:27 schreef Impry het volgende:
[..]
Ze hebben gewoon een internaat opengetrokken van Chinezen tussen de 1.63 en 1.66m. Over vier jaar pakken ze gewoon weer een andere zaal.
3 dus. De mazzelaar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:29 schreef Jojoortje het volgende:
Wim - Lex gaat ze 3 zoenen geven? Of 1?
Haha, geweldig.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |