Dat dus, ik ga al liever niet naar de wc op de club.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
Precies. Die douches hier zijn sowieso TE ranzig...
Pissen wel, scheiten no wayquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:17 schreef Zotheid het volgende:
Dat dus, ik ga al liever niet naar de wc op de club.
Sylvia Karres scroll maar ff naar bovenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef iPeng het volgende:
Hoe heet dat wijf die te gast is? ze is best lekker.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Rosbief het volgende:
Dameshockey![]()
Het slechtste herenhockeyteam maakt ze nog dik in.
Zelfs dat liever niet.quote:
Je kan het gewoon niet handelen dat er voruwen zijn die sneller zijn dan jijquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Rosbief het volgende:
Dameshockey![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef vitessezuid113 het volgende:
Willempie
Nee, op spleetogenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:20 schreef LudoSanders het volgende:
Zijn die Chinezen op lengte geselecteerd ofzo, zijn allemaal even lang.
Dameshockey![]()
Zelf al jaren gehockeyd zekerquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:18 schreef Rosbief het volgende:
Dameshockey![]()
Je moet toch ergens op selecteren als je uit 500 miljoen vrouwen moet kiezen. Op schoonheid zijn ze in elk geval niet geselecteerd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:20 schreef LudoSanders het volgende:
Ze worden in hun 7e jaar geselecteerd naar welke sport ze het beste kunnen uitoefenen (ivm botgroei, lengte, etc.)quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:20 schreef LudoSanders het volgende:
Yeahhhhquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef Ambrosius het volgende:
WA zou de Argentijnen hun medaille geven toch
Zou die geruild hebben om alle Nederlandse dames te kunnen zoenen?
Vast niet, anders maakte hij die opmerking niet.quote:
Dameshockey![]()
Daar deden ze het voorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef Jojoortje het volgende:
Lekker zoenen met Wim-Lex yeeeeahhhhhh
Zolang hij zijn tong niet bij Fatima naar binnen werkt, zal het wel meevallen denk ik.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef vitessezuid113 het volgende:
Hopelijk voor Willem wordt Maxima niet boos
Lijkt me wel dat ze het protocol hebben aangepast... het is mooier als ie NL goud geeftquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef Ambrosius het volgende:
WA zou de Argentijnen hun medaille geven toch
Zou die geruild hebben om alle Nederlandse dames te kunnen zoenen?
Zou wel cool zijn als hij dat echt zou doenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Zolang hij zijn tong niet bij Fatima naar binnen werkt, zal het wel meevallen denk ik.
Nu je het zegtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:20 schreef LudoSanders het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |