Doen ze af en toe ook, maar daar is nog niks.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:06 schreef TheVulture het volgende:
Kunnen we niet gewoon naar het veld gaan ofzo...
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:06 schreef Ericr het volgende:
Zit gewoon aan de pure vodka, heldin.
En jij bent 50??quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
het enige wat ik Dione en dat meisje hoor zeggen:
ze zijn allemaal nog zo jong. wat zijn ze jong zeg. die is jong, die andere is ook jong. ze zijn allemaal nog zo jong. wat zijn ze allemaal nog jong zeg.
![]()
![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
ze zijn allemaal nog zo jong. wat zijn ze jong zeg. die is jong, die andere is ook jong. ze zijn allemaal nog zo jong. wat zijn ze allemaal nog jong zeg.
![]()
![]()
woon ik al niet meer dus foutquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef wokkkel het volgende:
[..]
Je bent zo'n eeuwige vrijgezel die tot zn 40ste bij moeders gaat wonen, of niet?
Allemaal mijn leeftijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:08 schreef DJ_Ryow het volgende:
![]()
![]()
Stumperds, laat ze daar dan even naar overschakelen. Toch tijd genoeg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:11 schreef marcodej het volgende:
En ze missen een WR op de estafette...
Hockeyers douchen niet na de wedstrijd, gewoon meteen aan het bierquote:
Naomiquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:11 schreef Catbert het volgende:
Naomi is leuk, en gewoon een dikke kop groter
Dat doen ze thuis samen met hun vriendje. Zo gaat dat hier in elk geval.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hockeyers douchen niet na de wedstrijd, gewoon meteen aan het bier
Precies. Die douches hier zijn sowieso TE ranzig...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:14 schreef Zotheid het volgende:
Dat doen ze thuis samen met hun vriendje. Zo gaat dat hier in elk geval.
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:14 schreef axis303 het volgende:
Ik hoor een chinees op de stream zeggen 'jeng jeng'
Blijkt Guus Meeuwis met kedeng kedeng te zijn ingezet...
who cares, het gaat over hockey hierquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:11 schreef marcodej het volgende:
Silvia Karresquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:16 schreef iPeng het volgende:
Hoe heet dat wijf die te gast is? ze is best lekker.
Kan mij die Bolt schelen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:11 schreef marcodej het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |