ik blijf haar toch van snorgroei verdenken... die op het veld zijn leukerquote:
Sommige spelers zou ik zelfs met een stok wegslaan, laat staan dat ik ze ooit in een Playboy shoot wil zien. Van Geenhuizen, Booijquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:55 schreef thepetlover het volgende:
een playboy shoot van de hele ploeg als bedankje![]()
![]()
Ik ookquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Over 4 jaar sta ik zeker weten in Londen
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:58 schreef TheVulture het volgende:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Hier nog 1.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Hier nog iemand die zich aanbiedtWat zou ik graag vanavond in het HHH willen zijn zeg
![]()
Ben je alvast aan het oefenen voor het boksen?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:58 schreef TheVulture het volgende:
Dat denk ik ff weg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:57 schreef TheVulture het volgende:
[..]
ik blijf haar toch van snorgroei verdenken... die op het veld zijn leuker
Zwaar eens.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:59 schreef TheVulture het volgende:
Minke Booij mag van mij de vlag dragen zondag... echt een magistrale carriere
Absoluut. Wat een sportvrouw en een 'over mijn lijk' mentaliteit achterin.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:59 schreef TheVulture het volgende:
Minke Booij mag van mij de vlag dragen zondag... echt een magistrale carriere
Ik gok erop dat er op deze muziek al heel wat sticks in hockeykutjes zijn verdwenen op hockeyfeestjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:00 schreef vaarsuvius het volgende:
kreun kan het in het landsbelang niet worden verboden om zulke tering muziek te draaien.
Meer "over jouw lijk"quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:01 schreef fanneke het volgende:
Absoluut. Wat een sportvrouw en een 'over mijn lijk' mentaliteit achterin.
Ik zal wel de hoon van Fok! over me heen krijgen maar ik vind Dione qua interviews sowieso maar erg matigquote:
Ik ben het helemaal met je eens hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal wel de hoon van Fok! over me heen krijgen maar ik vind Dione qua interviews sowieso maar erg matig
Totaal waardeloos, afvoeren maar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal wel de hoon van Fok! over me heen krijgen maar ik vind Dione qua interviews sowieso maar erg matig
De gemiddelde Fokker bewondert de Dutch Mountains ook niet om haar interview-kwaliteiten hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die plakken moeten naar de Staatskasquote:
ach ja Dione..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |