Ik gok erop dat er op deze muziek al heel wat sticks in hockeykutjes zijn verdwenen op hockeyfeestjesquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:00 schreef vaarsuvius het volgende:
kreun kan het in het landsbelang niet worden verboden om zulke tering muziek te draaien.
Meer "over jouw lijk"quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:01 schreef fanneke het volgende:
Absoluut. Wat een sportvrouw en een 'over mijn lijk' mentaliteit achterin.
Ik zal wel de hoon van Fok! over me heen krijgen maar ik vind Dione qua interviews sowieso maar erg matigquote:
Ik ben het helemaal met je eens hoorquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal wel de hoon van Fok! over me heen krijgen maar ik vind Dione qua interviews sowieso maar erg matig
Totaal waardeloos, afvoeren maar.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik zal wel de hoon van Fok! over me heen krijgen maar ik vind Dione qua interviews sowieso maar erg matig
De gemiddelde Fokker bewondert de Dutch Mountains ook niet om haar interview-kwaliteiten hoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:03 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Die plakken moeten naar de Staatskasquote:
ach ja Dione..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |