Zijn jullie wel oud genoeg om er naar te mogen kijken?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:19 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
[..]
Is zij wel oud genoeg om er zo bij te zitten?
Dat is een grapje. Iemand (heette ze Machteld?) had vroeger het bijschrift ''Arafat must dye''; weer een ander (zij heette Monidique) maakte daarvan ''Wilders must dye'', en ik herstel de oorspronkelijke grappigheid.quote:
Margo.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:30 schreef Aoristus het volgende:
namen met een o op het einde zijn meestal jongensnamen, uitzondering op de regel is Yoko Ono
Drink Coca Colaquote:
Ype anders wel.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:45 schreef Rock_de_Braziliaan het volgende:
Ik heb er de kracht niet voor....
Volgens mij is Monidique een jongetje (Dominique?)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:31 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dat is een grapje. Iemand (heette ze Machteld?) had vroeger het bijschrift ''Arafat must dye''; weer een ander (zij heette Monidique) maakte daarvan ''Wilders must dye'', en ik herstel de oorspronkelijke grappigheid.
Dat denken er meer.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:48 schreef Wheelgunner het volgende:
[..]
Volgens mij is Monidique een jongetje (Dominique?)
Dank je, ik heb werkelijk mijn drankje uitgespuugd van het lachen.quote:
Het was een logische keuze.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:51 schreef Apropos het volgende:
[..]
Dank je, ik heb werkelijk mijn drankje uitgespuugd van het lachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |