Komt die stufi morgen alweer binnenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:01 schreef Het_Biertje het volgende:
Want morgen krijg ik voor de laatste keer in mijn leven 255 gratis euro's op mijn giro gestort.
doeg stufi![]()
that reminds me. Nog ff bier scoren bij de avondwinkel anders ben ik morgen voor half 1 wakker.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:15 schreef Adelante het volgende:
Ik was al bang dat één van je sletjes had opgezegd, maar gelukkig werken die door.
Dat geeft nog eens een andere inhoud aan het begrip palen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Die zijn druk met die bielzen bezig.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Die zijn druk met die bielzen bezig.
Einde stufi ≠ afgestudeerd, flapdrolquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:08 schreef afcajos het volgende:
Is dit trouwens een verkapt-ik-ben-afgestudeerd topic![]()
We maken er voortaan wel 255 van.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wel ff aftikken eind van de maand he
Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:04 schreef Biels het volgende:
[..]
We maken er voortaan wel 255 van.
en 34 cent.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:04 schreef Biels het volgende:
[..]
We maken er voortaan wel 255 van.
Natuurlijk, dat is wel gewoon een extra blik pauperbier.quote:
heerlijk hè? je loopbaan beginnen met een megaschuld, en dan geen piloot zijn, maar putjesschepper..quote:
/editquote:
Voor paupertjes als jij is het niet weggelegd inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heerlijk hè? je loopbaan beginnen met een megaschuld, en dan geen piloot zijn, maar putjesschepper..
nope.. ik begin mijn werkcarrière met een leuke pot geld op de bank.. haha, kut voor jequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Voor paupertjes als jij is het niet weggelegd inderdaad.
Ben je nou zo dom, of ben je nou zo dom?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heerlijk hè? je loopbaan beginnen met een megaschuld, en dan geen piloot zijn, maar putjesschepper..
Daar heb je me, grote kans dat ik van die gedachte niet kan slapen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nope.. ik begin mijn werkcarrière met een leuke pot geld op de bank.. haha, kut voor je
Saillant detail: TS heeft in zijn jeugd een whopping 2000 euro bij elkaar gespaard en gaat morgen dus wel even op vakantie naar Schiermonnikoog.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daar heb je me, grote kans dat ik van die gedachte niet kan slapen.
Heeft TS die Volvo verkocht voor 2k?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Saillant detail: TS heeft in zijn jeugd een whopping 2000 euro bij elkaar gespaard en gaat morgen dus wel even op vakantie naar Schiermonnikoog.
Saillanter dan deze worden ze niet!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Saillant detail: TS heeft in zijn jeugd een whopping 2000 euro bij elkaar gespaard en gaat morgen dus wel even op vakantie naar Schiermonnikoog.
Uiteindelijk heeft hij iets van de prijs af moeten doen omdat de koper alleen 2 keer de helft wou betalen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft TS die Volvo verkocht voor 2k?
TS studeert wel aan inholland, dus die euro's heeft hij met zijn dikke baan morgen wel terugverdiend.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Saillanter dan deze worden ze niet!
Alhoewel ik net vernam dat TS alles reeds heeft uitgegeven aan gigolo's.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Biels het volgende:
En ik zeg dan wel TS, maar ik bedoel eigenlijk Bootje84.
Ik ben dan ook wickediewickediewhack. To the bone.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
We vinden je evengoed nog een tan2spange knul hoor.
Spreek me niet tegen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wickediewickediewhack. To the bone.
Goed punt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is wel weer een extra blik pauperbier, waarde Biels.
Kom danquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Niet zo'n grote bek joh. Godverdomme. Ik zweer je, ik zoek je op.
Een rijke hosselaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:29 schreef Adelante het volgende:
Wie is bootje nou weer, de nieuwe guido van viswijfje?
Ik moet morgen werken, en zaterdag ook, maar zondag en maandag ben ik beschikbaar. Uur of 2 voor dat ene station?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kom dan!
Ik kom met al mijn vrienden en jij komt ook alleen!
Akkoord.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:37 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik moet morgen werken, en zaterdag ook, maar zondag en maandag ben ik beschikbaar. Uur of 2 voor dat ene station?
Ik wil nu wel komen, maar mijn moeder komt me over een kwartierje instoppen
Ik moet m'n dikke studie nog steeds betalen. Geleend he, bij de IB. Ik ben nu een jaar of 44, door al de ellende weet ik het niet meer zeker, maar die lening hangt nog steeds als het zwaard van Damocles boven mijn hoofd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:39 schreef Adelante het volgende:
Op zaterdag werken, wat heb jij voor'n baan na zo'n dikke studie?
Lightning boltquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Akkoord.
We vechten dit in LARP-style uit.
Ik neem m'n Lightning Bolts mee!
Jij je lightning bolts, ik m'n vrienden dan toch.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:38 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Akkoord.
We vechten dit in LARP-style uit.
Ik neem m'n Lightning Bolts mee!
Ik vind het geniaal.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:45 schreef Biels het volgende:
Zo'n pagina met alleen zwart-wit avatars is best deprimerend. Deprimerend als je niet van hoog niveau houdt.
Saillant detail: Ik ben een neger.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:49 schreef Adelante het volgende:
Misschien een goed idee voor een reeks! Zwarte humor voor witten!
Klinkt veelbelovend. Zou toch zowaar een reeks kunnen zijn waar ik in kan posten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:49 schreef Adelante het volgende:
Misschien een goed idee voor een reeks! Zwarte humor voor witten!
Maak eens een negergrap dan, zwartjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:50 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Saillant detail: Ik ben een neger.
Wat scheidt de mensen van de dieren?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:50 schreef Biels het volgende:
[..]
Maak eens een negergrap dan, zwartje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat scheidt de mensen van de dieren?Die kende ik nog nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.,
,
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:52 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Wat scheidt de mensen van de dieren?Ben je nu Europa aan het dissen, neger!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waar haal je vandaan dat ik een neger ben?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:55 schreef Adelante het volgende:
[..]
Ben je nu Europa aan het dissen, neger!
Eigenlijk moet IBG jou helemaal kaalplukken als je je stufi verdrinkt aan bier.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:01 schreef Het_Biertje het volgende:
Want morgen krijg ik voor de laatste keer in mijn leven 255 gratis euro's op mijn giro gestort.
doeg stufi![]()
Dat was ik niet, dat wás een neger.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ik een neger ben?
Dat zéi je net toch, ben je dom ofzo!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:56 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Waar haal je vandaan dat ik een neger ben?
Wat doe jij hier? Ken je de regels niet mbt plaatjes? Nou?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet IBG jou helemaal kaalplukken als je je stufi verdrinkt aan bier.
Je kunt beter kersen plukken, dan kost je niemand geld.
Jij bent vast en zeker het eindproduct van je broer en je moeder.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet IBG jou helemaal kaalplukken als je je stufi verdrinkt aan bier.
Je kunt beter kersen plukken, dan kost je niemand geld.
Slowchat!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:03 schreef Chriz2k het volgende:
Maar, euhm.
Wat vinden jullie er nou van dat je nergens meer een fatsoenlijk toastje met paling kunt kopen?
quote:
Je schaamt je omdat je je als een proleet gedraagt en nu kom je mij bokken?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:03 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Jij bent vast en zeker het eindproduct van je broer en je moeder.
word ge dan ontslagen en krijgt ge morgen u laatste salaris ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:01 schreef Het_Biertje het volgende:
doeg stufi![]()
nee. nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je schaamt je omdat je je als een proleet gedraagt en nu kom je mij bokken?
euh...nee.quote:Ga dan boontjes doppen!
wat is een stupe?quote:Of doe voor een keer iets nuttigs met je stufi, stupe.![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
word ge dan ontslagen en krijgt ge morgen u laatste salaris ?![]()
TS heeft een flutbaantje
Een imbeciel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
nee. nee.
[..]
euh...nee.
[..]
wat is een stupe?
Mijn kantoor is voorlopig thuis. Ik verstuur sollictaties om wat klusjes op te knappen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:47 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ben je nog wakker? moet jij morgen niet ergens naar een stomsaaie kantoorbaan?
had ik toch gelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn kantoor is voorlopig thuis. Ik verstuur sollictaties om wat klusjes op te knappen.
En ik lijd ook niet aan de 9-tot-5-mentaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |