Jij bent vast en zeker het eindproduct van je broer en je moeder.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:57 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Eigenlijk moet IBG jou helemaal kaalplukken als je je stufi verdrinkt aan bier.
Je kunt beter kersen plukken, dan kost je niemand geld.
Slowchat!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:03 schreef Chriz2k het volgende:
Maar, euhm.
Wat vinden jullie er nou van dat je nergens meer een fatsoenlijk toastje met paling kunt kopen?
quote:
Je schaamt je omdat je je als een proleet gedraagt en nu kom je mij bokken?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:03 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Jij bent vast en zeker het eindproduct van je broer en je moeder.
word ge dan ontslagen en krijgt ge morgen u laatste salaris ?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:01 schreef Het_Biertje het volgende:
Want morgen krijg ik voor de laatste keer in mijn leven 255 gratis euro's op mijn giro gestort.
doeg stufi![]()
nee. nee.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:36 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Je schaamt je omdat je je als een proleet gedraagt en nu kom je mij bokken?
euh...nee.quote:Ga dan boontjes doppen!
wat is een stupe?quote:Of doe voor een keer iets nuttigs met je stufi, stupe.![]()
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:41 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
word ge dan ontslagen en krijgt ge morgen u laatste salaris ?![]()
TS heeft een flutbaantje
Een imbeciel.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:41 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
nee. nee.
[..]
euh...nee.
[..]
wat is een stupe?
Mijn kantoor is voorlopig thuis. Ik verstuur sollictaties om wat klusjes op te knappen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:47 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
ben je nog wakker? moet jij morgen niet ergens naar een stomsaaie kantoorbaan?
had ik toch gelijk.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:49 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Mijn kantoor is voorlopig thuis. Ik verstuur sollictaties om wat klusjes op te knappen.
En ik lijd ook niet aan de 9-tot-5-mentaliteit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |