Komt die stufi morgen alweer binnenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:01 schreef Het_Biertje het volgende:
Want morgen krijg ik voor de laatste keer in mijn leven 255 gratis euro's op mijn giro gestort.
doeg stufi![]()
that reminds me. Nog ff bier scoren bij de avondwinkel anders ben ik morgen voor half 1 wakker.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:15 schreef Adelante het volgende:
Ik was al bang dat één van je sletjes had opgezegd, maar gelukkig werken die door.
Dat geeft nog eens een andere inhoud aan het begrip palen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Die zijn druk met die bielzen bezig.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:17 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
Die zijn druk met die bielzen bezig.
Einde stufi ≠ afgestudeerd, flapdrolquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:08 schreef afcajos het volgende:
Is dit trouwens een verkapt-ik-ben-afgestudeerd topic![]()
We maken er voortaan wel 255 van.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:01 schreef Het_Biertje het volgende:
[..]
wel ff aftikken eind van de maand he
Opgelost, slotje.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:04 schreef Biels het volgende:
[..]
We maken er voortaan wel 255 van.
en 34 cent.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:04 schreef Biels het volgende:
[..]
We maken er voortaan wel 255 van.
Natuurlijk, dat is wel gewoon een extra blik pauperbier.quote:
heerlijk hè? je loopbaan beginnen met een megaschuld, en dan geen piloot zijn, maar putjesschepper..quote:
/editquote:
Voor paupertjes als jij is het niet weggelegd inderdaad.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heerlijk hè? je loopbaan beginnen met een megaschuld, en dan geen piloot zijn, maar putjesschepper..
nope.. ik begin mijn werkcarrière met een leuke pot geld op de bank.. haha, kut voor jequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:12 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Voor paupertjes als jij is het niet weggelegd inderdaad.
Ben je nou zo dom, of ben je nou zo dom?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:10 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
heerlijk hè? je loopbaan beginnen met een megaschuld, en dan geen piloot zijn, maar putjesschepper..
Daar heb je me, grote kans dat ik van die gedachte niet kan slapen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:13 schreef Bootje84 het volgende:
[..]
nope.. ik begin mijn werkcarrière met een leuke pot geld op de bank.. haha, kut voor je
Saillant detail: TS heeft in zijn jeugd een whopping 2000 euro bij elkaar gespaard en gaat morgen dus wel even op vakantie naar Schiermonnikoog.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:14 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Daar heb je me, grote kans dat ik van die gedachte niet kan slapen.
Heeft TS die Volvo verkocht voor 2k?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Saillant detail: TS heeft in zijn jeugd een whopping 2000 euro bij elkaar gespaard en gaat morgen dus wel even op vakantie naar Schiermonnikoog.
Saillanter dan deze worden ze niet!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:16 schreef Biels het volgende:
[..]
Saillant detail: TS heeft in zijn jeugd een whopping 2000 euro bij elkaar gespaard en gaat morgen dus wel even op vakantie naar Schiermonnikoog.
Uiteindelijk heeft hij iets van de prijs af moeten doen omdat de koper alleen 2 keer de helft wou betalen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Heeft TS die Volvo verkocht voor 2k?
TS studeert wel aan inholland, dus die euro's heeft hij met zijn dikke baan morgen wel terugverdiend.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:18 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Saillanter dan deze worden ze niet!
Alhoewel ik net vernam dat TS alles reeds heeft uitgegeven aan gigolo's.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:20 schreef Biels het volgende:
En ik zeg dan wel TS, maar ik bedoel eigenlijk Bootje84.
Ik ben dan ook wickediewickediewhack. To the bone.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:26 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
We vinden je evengoed nog een tan2spange knul hoor.
Spreek me niet tegen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:27 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik ben dan ook wickediewickediewhack. To the bone.
Goed punt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:33 schreef Nobu het volgende:
[..]
Dat is wel weer een extra blik pauperbier, waarde Biels.
Kom danquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:33 schreef Biels het volgende:
[..]
Niet zo'n grote bek joh. Godverdomme. Ik zweer je, ik zoek je op.
Een rijke hosselaar.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:29 schreef Adelante het volgende:
Wie is bootje nou weer, de nieuwe guido van viswijfje?
Ik moet morgen werken, en zaterdag ook, maar zondag en maandag ben ik beschikbaar. Uur of 2 voor dat ene station?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:34 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Kom dan!
Ik kom met al mijn vrienden en jij komt ook alleen!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |