Heb je al wel wat leuks aan en zit je haar goed?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:20 schreef on_air het volgende:
Nog vier uurtjes tot mijn avondje uit.
Weet niet wat ik aan moet.
Stress.
Da's uiteraard geheel afhankelijk van de gelegenheidquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:20 schreef on_air het volgende:
Nog vier uurtjes tot mijn avondje uit.
Weet niet wat ik aan moet.
Stress.
Heb veel leuks en gevarieerd. Maar ik weet niet waar we heen gaan, dat is probleem 1.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je al wel wat leuks aan en zit je haar goed?
He wishes...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
Niks mis met een beetje hoerig zeg ik altijd maar
Sjah, de gulden tussenweg.. maar vooral iets aandoen waar je je confortabel, zeker en lekker bij voelt zou ik zeggen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb veel leuks en gevarieerd. Maar ik weet niet waar we heen gaan, dat is probleem 1.
Straks ben ik compleet overdressed. Of te net, of te casual.
Owja, maar dan kunnen jullie toch eerst ff luxe gaan shoppen voor een leuke outfit voor jou?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb veel leuks en gevarieerd. Maar ik weet niet waar we heen gaan, dat is probleem 1.
Straks ben ik compleet overdressed. Of te net, of te casual.
Ik moet nog uitgebreid beauty douchen. Het haar en de makeup komt goed.
De schoenen heb ik wel al uitgekozen.
De gelegenheid... met mijn ex baas, opperhoofd van eigen offshore engineeringsbedrijf, met zijn costum rode Audi A8 ergens eten. Na elkaar meer dan een jaar niet te hebben gezien of gesproken.
"Das Model" dus van Kraftwerk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat was dat nou voor vaag nummer net voor de reclame?
Dat ja... alleen dat is net waar ik niet zo goed in benquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sjah, de gulden tussenweg.. maar vooral iets aandoen waar je je confortabel, zeker en lekker bij voelt zou ik zeggen!
De foto's zien we wel verschijnen.
Niet zo druk over makenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat ja... alleen dat is net waar ik niet zo goed in ben.
Maar goed.. ik ga aan een pasronde beginnen.
Uh... nee?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Das Model" dus van Kraftwerk.
KEN JE DIE NIET?
Dat moeten we ff doorgeven aan Eliza!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:40 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
Toen ik net naar huis reed was op StuBru de nieuwe single van Oasis. Klonk erg goed![]()
![]()
en wie niet wilt wachten totdat Corton vanavond laat de nieuwe Metallica draait: om ongeveer 20.15uur komt ie voor het eerst op StuBru![]()
Denk eens goed na zou ik zo zeggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
M&M show? Wat heb ik gemist?
MetMichiel is lang geen TT-onderwerp geweest, dus daar ging ik niet vanuitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Denk eens goed na zou ik zo zeggen.
Waren? Zijn jullie alweer weg?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:03 schreef MichielV het volgende:
En daar waren we dan! (vleiende TT :-))
Nou, inderdaad!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:03 schreef MichielV het volgende:
(vleiende TT :-))
't is toch voor een hoop hier het moment van de dag waar we naar toe levenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:03 schreef MichielV het volgende:
(vleiende TT :-))
Naar toe leven wil ik niet zeggen, maar het heeft wel een vast plekje in de agenda.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is toch voor een hoop hier het moment van de dag waar we naar toe leven
De combi TT + TS geeft aan dat de C&S-show net was begonnenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is toch voor een hoop hier het moment van de dag waar we naar toe leven
Ik dacht dat Ziggo weer eens bezig was.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Huh wat een vage overgang net. Geluid was even helemaal weg.
Nou, mijn radio met antenne had er ook last van...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ziggo weer eens bezig was.
Zei ik vanmiddag ook al jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:29 schreef borisz het volgende:
Ik moet straks nog geen kiezen, Ekstra of Rick van V
Benieuwd hoe lang het duurt voor je UB40 en Toto zat bent danquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Zei ik vanmiddag ook al ja
Wordt nog moeilijk
Rick v V lult zijn tijd wel vol muziek hoor je toch nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:31 schreef MichielV het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang het duurt voor je UB40 en Toto zat bent dan
Gerard en Michiel samen: 1x in de week.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:29 schreef borisz het volgende:
Ik moet straks nog geen kiezen, Ekstra of Rick van V
Het is in ieder geval een tijdje nieuwquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:31 schreef MichielV het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang het duurt voor je UB40 en Toto zat bent dan
Niet als ik zijn nieuwe baas een beetje ken hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Rick v V lult zijn tijd wel vol muziek hoor je toch niet
sowiesoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gerard en Michiel samen: 1x in de week.
Rick: 3x in de week.
Mijn keuze is gemaakt.
Alsof Rick daar iets van aantrektquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:34 schreef MichielV het volgende:
[..]
Niet als ik zijn nieuwe baas een beetje ken hoor
Marlous die komt toch al zoveel tijd tekort dat ze met KX moest stoppen? Of heeft dat wat met de overstap van Rick te maken?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
sowieso
Rick v V > Eddy Z.
Rick vind ik één van de beste DJ's van NL. Zet Marlous er weer naast en er is weer een prima show
Marlous heeft het te druk met haar eigen bedrijf geloof ik, dus die verwacht ik niet zo snel terugquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Marlous die komt toch al zoveel tijd tekort dat ze met KX moest stoppen? Of heeft dat wat met de overstap van Rick te maken?
Ze is gestopt bij KX omdat ze heel veel opdrachten krijgt ja voor haar communicatiebureau. We horen het wel of ze weer aanschuift.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Marlous die komt toch al zoveel tijd tekort dat ze met KX moest stoppen? Of heeft dat wat met de overstap van Rick te maken?
Amenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik blijf bij EW natuurlijk, dat is alweer een hele tijd mijn weekendopener en dat zal-ie ook nog een héle tijd blijven!
Fijne, fijne plaat!quote:
Komt bij Corton.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:51 schreef SilentChaos het volgende:
om 20:00 nederlandse tijd gaat'ie de lucht in wereldwijd, dus neem aan dat 3FM hem dan ook speelt...
Metallica
Live is echt veul beter nog. Bij die band komt echt verschrikkelijk veel energie los. Dat is zelfs zo erg dat ik ze vanaf een cd (of op de radio natuurlijk) maar een beetje mat (maar nog steeds goed natuurlijk) vind klinken sinds ik bij een concert van ze ben geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Infadels klonk trouwens goed.
Zeer herkenbaar. Ben dan ook blij da'k ze 6 okt. weer ga zienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Live is echt veul beter nog. Bij die band komt echt verschrikkelijk veel energie los. Dat is zelfs zo erg dat ik ze vanaf een cd (of op de radio natuurlijk) maar een beetje mat (maar nog steeds goed natuurlijk) vind klinken sinds ik bij een concert van ze ben geweest.
En ik heb even gekeken, hij komt voorbij in het eerste uur van 3voor12 sssttttquote:
Stiekem ook geluisterd?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
En ik heb even gekeken, hij komt voorbij in het eerste uur van 3voor12 ssstttt
Ben geen Metallica-fan, maar ze hebben genoeg nummers waar ik wel van uit mn plaat kan gaan. Ben dus wel benieuwd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:07 schreef SilentChaos het volgende:
Nieuwe Metallica nu op X-treme Rock Las Vegas![]()
![]()
Klinkt fucking lekker kan ik je zeggen
Woei.... *note to self: niet op feestjes draaien zonder vluchtautoquote:
Hockeyfinale kijkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:24 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Doordat ik deze week alleen dinsdagochtend, woensdagmiddag en vandaag gewerkt heb, heb ik het gevoel alsof het pas dinsdagavond is.
En dat terwijl ik nu al weekend heb, want morgen kan ik alwéér niet werken.
Verveel me morgen ongetwijfeld weer de pestpleuris...
Jij bent niet wijs...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:24 schreef Broekie het volgende:
Hmm. Doordat ik deze week alleen dinsdagochtend, woensdagmiddag en vandaag gewerkt heb, heb ik het gevoel alsof het pas dinsdagavond is.
En dat terwijl ik nu al weekend heb, want morgen kan ik alwéér niet werken.
Verveel me morgen ongetwijfeld weer de pestpleuris...
Ik ben inderdaad voor All Summer Long gegaan, omdat die plaat het dichtst tegen een zomerhit aan zat wat mij betreft.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:19 schreef Marc63 het volgende:
In het algemeen zal All Summer Long wel gezien worden als de zomerhit van 2008, maar persoonlijk heb ik geen nummer gehoord waarbij ik nog jaren terug zal denken aan deze zomer. Vorig jaar hoorde ik Let me think about it en The Way I are voor het eerst op mn vakantie in Kreta en die 2 platen doen me nog steeds denken aan het uitgaansleven van Chersonissos. In Rimini heb ik een dergelijke plaat niet gehoord. Leek wel alsof Ida Corr daar net bekend was.
Dat zijn vaker betere zomerplaten dan wat algemeen wordt gezien als de zomerplaat. Als het alleen voor jezelf geldt, dan heb je er tenminste herinneringen bij. Ik vind All Summer Long alleen maar de plaat waarmee je deze zomer bent doodgegooid (ja, ook met This is the Life en Fascination natuurlijk, maar dat was ook al in de lente) en toevallig gaat ie ook nog eens over een zomer(plaat).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik denk aan zomer bij één of ander vaag nummer van Shakira... die draaiden ze in elk spaans winkeltje toen we afgelopen mei op vakantie waren. Maar die zal ik maar niet opgeven of wel?
Je kláágt dat je al weekend hebt?quote:
Sommige mensen werken ook graag wat om geld te verdienen enzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Je kláágt dat je al weekend hebt?
Maar dat zei-ie niet! Hij zei dattie zich dan ging vervelen... vervelen, wat is dat?!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige mensen werken ook graag wat om geld te verdienen enzo
Dat, en het feit dat er gewoon nog enorm veel werk te doen is wat eigenlijk vóór 1 september klaar had moeten zijn, maar dat ga ik door al dit oponthoud nou gewoon niet meer redden...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige mensen werken ook graag wat om geld te verdienen enzo
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Wenkbrauwen laten doen zou wat voor mij zijn. Ik hoorde laatst zelfs van familie dat ze me herkenden aan mn dikke, donkere wenkbrauwen. Niet aan mn goddelijke lichaam of mn sprankelende ogen *kuch* nee, mn wenkbrauwen
Dus dan moet ik toch maar eens die gasten live gaan checken want ik vind het vanaf cd/radio al echt Ok.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Live is echt veul beter nog. Bij die band komt echt verschrikkelijk veel energie los. Dat is zelfs zo erg dat ik ze vanaf een cd (of op de radio natuurlijk) maar een beetje mat (maar nog steeds goed natuurlijk) vind klinken sinds ik bij een concert van ze ben geweest.
Je mag best op de link naar mn hyves klikken. Daar vind je wel een foto van mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dit vraagt schrééuwt wel om een foto eigenlijk!!
Een vriend van mij heeft trouwens ook hele borstelige wenkbrauwen, maar zijn kapper knipt ze altijd netjes bij.
Ik ben zelf voor epileren, maar kan me voorstellen dat dat misschien niet zo mannelijk aanvoelt (dat klinkt beter dan: "maar dat durf je zeker niet")
Thanx!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke foto's, Janneke en scherp ook.
Volgens mij had je het net over mn foto in mn FOK!-fotoboek. Die is idd van de zijkant (op een spaarzaam moment dat mn stoere *kuch* litteken wel zichtbaar was).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, nee, ik heb blijkbaar een andere Mark op hyves, dacht dat jij dat was, maar da's iemand anders... en nu ben ik aan t speuren wie dát dan weer is...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij had je het net over mn foto in mn FOK!-fotoboek. Die is idd van de zijkant (op een spaarzaam moment dat mn stoere *kuch* litteken wel zichtbaar was).
Ik denk laat ik naar aanleiding van Michiel's makeover bij EW morgen maar eens een discussie over wenkbrauwen beginnen, maar dat onderwerp slaat ook nog niet heel erg aanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jullie hebben ook niet hard door gekletst sinds vanmiddag
Wat? Een andere Mark? Hallo... ik probeer me hier met mn C een beetje te onderscheiden van de gemiddelde Mark (en dat DUITSE muntstuk dat niet meer in gebruik is) en dan wordt ik alsnog met alle Marken op één hoop gegooid.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, nee, ik heb blijkbaar een andere Mark op hyves, dacht dat jij dat was, maar da's iemand anders... en nu ben ik aan t speuren wie dát dan weer is...
Zaterdag of zondag?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:06 schreef Feivel1 het volgende:
Trouwens: Het gaat wel door!
Volgende week zit ik in Hilversum, tijdens de Open Studio Dagen!
Goede requestquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Anders draait Veenstra mijn verzoekje even
30 Seconds From Mars
mijn verzoekje komt ook zoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Anders draait Veenstra mijn verzoekje even
30 Seconds From Mars
Ja, nou, dat viel me laatst al op, want ik wilde je in mn vriendenlijst opzoeken, maar er stond geen marC in, enkel een marK. Ik vond het al vreemdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat? Een andere Mark? Hallo... ik probeer me hier met mn C een beetje te onderscheiden van de gemiddelde Mark (en dat DUITSE muntstuk dat niet meer in gebruik is) en dan wordt ik alsnog met alle Marken op één hoop gegooid.
Och, wees blij dat je niet Beau ter Ham heet...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat? Een andere Mark? Hallo... ik probeer me hier met mn C een beetje te onderscheiden van de gemiddelde Mark (en dat DUITSE muntstuk dat niet meer in gebruik is) en dan wordt ik alsnog met alle Marken op één hoop gegooid.
Deze?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, nou, dat viel me laatst al op, want ik wilde je in mn vriendenlijst opzoeken, maar er stond geen marC in, enkel een marK. Ik vond het al vreemd
Maar wie is nou toch die mark met een k dan? Broekie, jij hebt m ook op hyves...
Die ja!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Deze?
Kreeg ik laatst ook een uitnodiging van. Geen idee wie het is, maar als jij, Broekie en blijkbaar ook Roel em in de vriendenlijst heeft staan, denk ik dat ie van FOK! is.
Die is er niet elke dag, blijkbaar heeft 'ie nu een weekje vrij (of alleen op de redactie).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Waar is Rick trouwens gebleven? Iets mis met de stage...?
Achsooooo!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is er niet elke dag, blijkbaar heeft 'ie nu een weekje vrij (of alleen op de redactie).
Volgens Maricha zit hij niet altijd in de studio.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is er niet elke dag, blijkbaar heeft 'ie nu een weekje vrij (of alleen op de redactie).
Ik? Heb er nog geen bericht van. Mn edit van de vorige post nog gelezen? Volgens mij is die Mark DaMook.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Die ja!
Ik dacht dus dat jij t was
Je hebt nu trouwens nog een vriendenuitnodiging
Right.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik? Heb er nog geen bericht van. Mn edit van de vorige post nog gelezen? Volgens mij is die Mark DaMook.
Ik zat te denken dat dit zo'n AV-plaat is. En wat blijkt nou?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:The High Fidelity - Scream If You Want To Go Faster
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:The High Fidelity - Scream If You Want To Go Faster
Ow die, die heb ik een half uur geleden al geaccepteerdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:21 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Right.
Mss moet ik m maar eens krabbelen
Ennuh, ik heb je uitgenodigd als vriend![]()
Dat klopt!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:20 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens Maricha zit hij niet altijd in de studio.
Staat geloof ik ook op een verzamel cd van de arbeidsvitaminen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik zat te denken dat dit zo'n AV-plaat is. En wat blijkt nou?
donderdag 21-08-2008 21:20 MetMichiel
vrijdag 11-07-2008 09:48 Arbeidsvitaminen
donderdag 12-06-2008 10:22 Arbeidsvitaminen
donderdag 17-04-2008 09:22 Arbeidsvitaminen
Ik probeer er ook achter te komen hoe het album heet waar die plaat vanaf komt, maar bij het zoeken kom ik steeds uit bij de film High Fidelity. Erg goeie film, maar daar ben ik op moment niet naar op zoek.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Staat geloof ik ook op een verzamel cd van de arbeidsvitaminen.Weet niet of we ooit van de plaat zouden hebben gehoord als Gerard de plaat niet zo had lopen promoten. Geen idee waar hij het vandaan heeft gehaald maar de plaat is echt geweldig. Zoveel energie, heerlijk.
Sorry....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:28 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je merkt het we missen rickie
Helaas heel erg herkenbaar.. Wil heel graag de single hebben maar het is tot op heden niet gelukt om die te vinden (grom).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:29 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik probeer er ook achter te komen hoe het album heet waar die plaat vanaf komt, maar bij het zoeken kom ik steeds uit bij de film High Fidelity. Erg goeie film, maar daar ben ik op moment niet naar op zoek.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
Ow crap... dat wordt weer nekpijn morgenvroeg.
Als ik me niet vergis heb je daar inderdaad gelijk inquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik? Heb er nog geen bericht van. Mn edit van de vorige post nog gelezen? Volgens mij is die Mark DaMook.
Wat hij zegt!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:31 schreef Marc63 het volgende:
Ow crap... dat wordt weer nekpijn morgenvroeg.
Vind hem beter dan het origineelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:35 schreef Broekie het volgende:
Kate Nash
Kate Nash maakt sowieso goede covers
Dan danste hij niet lekker licht...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:38 schreef Jannekje7 het volgende:
Er is zelfs een klasgenoot van me door de vloer van t café gegaan op dit nummer
Juist niet qua uitzending, vooral op de redactiequote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Wat is zijn stagedoel, loopt hij alleen bij jullie stage qua uitzendingen
Jij ook al?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind hem beter dan het origineel
Nee, het was ook van die zware muziekquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:39 schreef Piles het volgende:
[..]
Dan danste hij niet lekker licht...
is ook niet slecht.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:40 schreef Broekie het volgende:
[..]
Jij ook al?
'k vind deze ook zo leuk:
Dan is het compleet logisch dat hij variantie heeft.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:40 schreef Maricha het volgende:
[..]
Juist niet qua uitzending, vooral op de redactie
Wij gewoontedieren zijn alleen meteen weer van slag af, maar dat overleven we ook wel weerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:45 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan is het compleet logisch dat hij variantie heeft.
Zweten, duizelig, het gaat toch wel goed met jequote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
Ik zweet een beetje... hoe kan dat nou?
Geen idee, na die rustige van Muze...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:47 schreef Marc63 het volgende:
Ik zweet een beetje... hoe kan dat nou?
We zijn gelijk van de legquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:47 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Wij gewoontedieren zijn alleen meteen weer van slag af, maar dat overleven we ook wel weer
Nog een keer RatM overleef ik nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:48 schreef Piles het volgende:
[..]
Zweten, duizelig, het gaat toch wel goed met je![]()
Regenachtig...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We zijn gelijk van de leg
Hoe was trouwens je walibi
Fijn weekendquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:57 schreef Maricha het volgende:
Tot maandag! Fijn weekend alvast
Jammer dat veel gesloten was , zeker geen prijs reductie gekregenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Regenachtig...
En er waren veel attracties gesloten (niet vanwege de regen)...
Maar de sfeer zat er goed in, dus uiteindelijk een hele leuke dag gehad
Michiel is ook maar een ukkie, net als ekdomquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:01 schreef Broekie het volgende:
Hmm, je kan duidelijk zien dat Annemieke behoorlijk langer is dan Michiel, de cam staat nu toch duidelijk iets te laag
Behoorlijk langer dan Michiel? Volgens mij scheelt het weinig of niets. Michiel zit alleen de hele tijd voorover gebogen met zn voorhoofd tegen het computerscherm.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:01 schreef Broekie het volgende:
Hmm, je kan duidelijk zien dat Annemieke behoorlijk langer is dan Michiel, de cam staat nu toch duidelijk iets te laag
Jammer voor Annemieke en Metallica, maar ik heb de radio maar snel uit gezet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Andrew houd je mond aub
Waarschuw wel als het komtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer voor Annemieke en Metallica, maar ik heb de radio maar snel uit gezet.
Zou 3FM dat nou niet aan de cijfers merkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo jammer dat dit topic leeg loopt door andrew
Luisterdichtheid is denk normaal al niet zo hoog denk ik. denk dat andrew gesubsideerd wordt , meer allochtonen bij 3fmquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou 3FM dat nou niet aan de cijfers merken
Al draagt dit natuurlijk niet bij aan een positiever beeld van allochtonenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
denk dat andrew gesubsideerd wordt , meer allochtonen bij 3fm
Hoiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:
is de nieuwe al geweest? ben ik ng optijd?
kwil de nieuwe horen en dan pas ga ik naar bed hoor
*navend trouwens..*
is nog niet geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:
is de nieuwe al geweest? ben ik ng optijd?
kwil de nieuwe horen en dan pas ga ik naar bed hoor
*navend trouwens..*
Hij heeft dit baantje natuurlijk gekregen omdat 3voor12XL geschrapt werd en zn contract nog niet was afgelopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Luisterdichtheid is denk normaal al niet zo hoog denk ik. denk dat andrew gesubsideerd wordt , meer allochtonen bij 3fm
Jullie hebben mazzel het komt nuquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoi
Ik wacht er ook nog op. Hopelijk komtie beetje snel, moet 4 uur op
Voor wanneer moeten die besteed wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
Djur....ik weet je achternaam niemeer, maar kheb de bonnen binnen van de 35% aktie
Kouwen, vanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
Djur....ik weet je achternaam niemeer, maar kheb de bonnen binnen van de 35% aktie
ik stuur je er morgen 1 op..vriendenweken zijn van 1 tm 7 september, als je je bril dan alvast besteld maakt het mij geen boei uit waneer je m komt halenquote:
Gaan we samen weer een stoere uitzoekenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik stuur je er morgen 1 op..vriendenweken zijn van 1 tm 7 september, als je je bril dan alvast besteld maakt het mij geen boei uit waneer je m komt halen
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaan we samen weer een stoere uitzoeken
Vind hem nou niet echt heel bijzonder, floppertjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:
klinkt wel leuk tot nu toe al istie erg koeltjes...ik hou van ietsje harder
Vind 't ook niet zoveel eigenlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind hem nou niet echt heel bijzonder, floppertje
Floppertje wil ik na 1 keer horen nog niet zeggen, maar voor de rest geef ik je gelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind hem nou niet echt heel bijzonder, floppertje
het is het net niet , eerste stuk slaat nergens op met het vervolg.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind 't ook niet zoveel eigenlijk
Maar dat kan ook aan mijn muzieksmaak liggen natuurlijk
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
hej mensen ik gaaaaaaa toedeloetjes
misschien straks nog een keer horen wegens burgerlijke ongezaamheid, misschien wordt het dan beterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Hallo wereld leeft u nog ?
Echt, de nieuwe Metallica is FUCKING GAAF !!!! Geluid stond net serieus bijna helemaal open en het begint inderdaad rustig maar daarna gaan alle sluizen open en is echt geen houden meer aan. Nogmaals, wat een TOFFE single de nieuwe van Metallica.
WAT "N TRACK !
Hell yeah!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Hallo wereld leeft u nog ?
Echt, de nieuwe Metallica is FUCKING GAAF !!!! Geluid stond net serieus bijna helemaal open en het begint inderdaad rustig maar daarna gaan alle sluizen open en is echt geen houden meer aan. Nogmaals, wat een TOFFE single de nieuwe van Metallica.
WAT "N TRACK !
Andrew is al een tijdje stilquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Heej
Misschien zo maar weer eens inschakelen
The Killers & Editors niet hierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Andrew is al een tijdje stil
Ik hoef toch niet weer al die caps hier te plaatsen hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:44 schreef Sirolf het volgende:
En ik kwam ipv 3VOOR12 een bekend filmpje op Youtube tegen.
Gelukkig zegt een filmpje net zoveel als 100 capsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet weer al die caps hier te plaatsen he. Zijn er iets teveel
.
Mensen die Ren & Stimpy kennen zijn haast per definitie oké.quote:
Dan ga ik er ook maar eens vandoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:57 schreef Sersjee het volgende:Volbeat
![]()
Ik ga pitten, zometeen weer vroeg dag...
We zijn er wel over gaan *klagen* bij een aardige mevrouw aan de infobalie. Niet dat we daar op hoge poten heen gingen, maar dat we toch even wilden melden dat we het wel erg jammer vonden dat er zo veel gesloten was. We hebben een klachtenformulier ongevuld. En toen vroeg ze wat we wilden, met flinke korting nog eens terugkomen, kortingsbonnen, zeg t maar. Toen hebben we gekozen voor wat bonnen, konden we voor 10,- nog wat ijs eten (dat was t enige wat we nog wilden doen) en een souvenirtje uitzoeken. Toch wel netjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat veel gesloten was , zeker geen prijs reductie gekregen
Sniewaaaar!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Michiel is ook maar een ukkie, net als ekdom
Wanneer staat die in Ahoy?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:47 schreef Sersjee het volgende:Adams
![]()
Vanavond besloten dat m'n pa z'n verjaardag niet op de eigenlijke dag viert, dus kan ik gewoon naar Bryan Adams in Ahoy![]()
![]()
![]()
Wordt de 8e keer ofzo, maar wat heb ik er weer zin in!
Haha! toffe foto zegquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:35 schreef Jannekje7 het volgende:
...en misschien ben ik geworden wat jij helemaal niet wou!quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:38 schreef on_air het volgende:
Ik heb een goddeloos geloof en ik hou van elke vrouw...
Ja fijn hequote:
quote:Grote Smurf
Student: Bernardo van Schepop
Medewerker: Rob Luxen
"We noemen hem ook wel Grote Smurf", zegt student industrieel ontwerpen Bernardo van Schepop over Rob Luxen van het Studio-Lab van Industrieel Ontwerpen. "Hij weet echt alles van elektronica en neemt altijd, echt altijd, de tijd je iets uit te leggen of om je te helpen. Dan doe je het gewoon samen! Ik heb daardoor veel van hem geleerd tijdens een project deze zomer. En hij is aardig. Maakt de hele tijd grapjes. We lachen wat af. Hij heeft natuurlijk wel een beetje nerdy humor, maar dat is hem vergeven. Iedereen mag hem. En hij is vandaag speciaal voor de foto naar de kapper geweest, zegt hij."
Het is toch te hopen van niet...quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:45 schreef -Hans- het volgende:
Vandaag de dag dat we misschien gaan horen dat Claudia de opvolger is van Dolf.
Fijn als je zo'n stukje waardering onder neus krijgtquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:47 schreef SilentChaos het volgende:
[..]
Ja fijn he
Grappig dat ik net een stuk over m'n vader zat te lezen in de krant van de TU-Delft:
[..]
Echt wel... Dolf heeft tenminste nog smaak qua muziek.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Slechter dan dolf kan het niet worden
Had eigenlijk wel verwacht dat er een naam 'gelekt' zou zijn maar dat is tot op heden nog niet het geval. Maar de naam van Claudia werd al heel snel genoemd als mogelijke opvolger. We horen het wel..quote:
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:56 schreef Jannekje7 het volgende:
En Claudia dr cabaretshows zijn ook goed, dus ik ben wel weer benieuwd
Ow, dus ik val onder de categorie "mensen die denken", dank je wel hequote:Op vrijdag 22 augustus 2008 09:04 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]. Dat is dus hét probleem: mensen die denken dat een of andere troela die in het theater 'goed' schijnt te zijn, op de radio ook wel goed moet zijn
. Dat zijn twee totaal verschillende activiteiten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |