Jammer dat veel gesloten was , zeker geen prijs reductie gekregenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:50 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Regenachtig...
En er waren veel attracties gesloten (niet vanwege de regen)...
Maar de sfeer zat er goed in, dus uiteindelijk een hele leuke dag gehad
Michiel is ook maar een ukkie, net als ekdomquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:01 schreef Broekie het volgende:
Hmm, je kan duidelijk zien dat Annemieke behoorlijk langer is dan Michiel, de cam staat nu toch duidelijk iets te laag
Behoorlijk langer dan Michiel? Volgens mij scheelt het weinig of niets. Michiel zit alleen de hele tijd voorover gebogen met zn voorhoofd tegen het computerscherm.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:01 schreef Broekie het volgende:
Hmm, je kan duidelijk zien dat Annemieke behoorlijk langer is dan Michiel, de cam staat nu toch duidelijk iets te laag
Jammer voor Annemieke en Metallica, maar ik heb de radio maar snel uit gezet.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:08 schreef morpheus_at_work het volgende:
Andrew houd je mond aub
Waarschuw wel als het komtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:09 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Jammer voor Annemieke en Metallica, maar ik heb de radio maar snel uit gezet.
Zou 3FM dat nou niet aan de cijfers merkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:17 schreef morpheus_at_work het volgende:
Zo jammer dat dit topic leeg loopt door andrew
Luisterdichtheid is denk normaal al niet zo hoog denk ik. denk dat andrew gesubsideerd wordt , meer allochtonen bij 3fmquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:18 schreef Piles het volgende:
[..]
Zou 3FM dat nou niet aan de cijfers merken
Al draagt dit natuurlijk niet bij aan een positiever beeld van allochtonenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
denk dat andrew gesubsideerd wordt , meer allochtonen bij 3fm
Hoiquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:
is de nieuwe al geweest? ben ik ng optijd?
kwil de nieuwe horen en dan pas ga ik naar bed hoor
*navend trouwens..*
is nog niet geweestquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:26 schreef muisje-eliza het volgende:
is de nieuwe al geweest? ben ik ng optijd?
kwil de nieuwe horen en dan pas ga ik naar bed hoor
*navend trouwens..*
Hij heeft dit baantje natuurlijk gekregen omdat 3voor12XL geschrapt werd en zn contract nog niet was afgelopen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:21 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Luisterdichtheid is denk normaal al niet zo hoog denk ik. denk dat andrew gesubsideerd wordt , meer allochtonen bij 3fm
Jullie hebben mazzel het komt nuquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:28 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Hoi
Ik wacht er ook nog op. Hopelijk komtie beetje snel, moet 4 uur op
Voor wanneer moeten die besteed wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
Djur....ik weet je achternaam niemeer, maar kheb de bonnen binnen van de 35% aktie
Kouwen, vanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:29 schreef muisje-eliza het volgende:
Djur....ik weet je achternaam niemeer, maar kheb de bonnen binnen van de 35% aktie
ik stuur je er morgen 1 op..vriendenweken zijn van 1 tm 7 september, als je je bril dan alvast besteld maakt het mij geen boei uit waneer je m komt halenquote:
Gaan we samen weer een stoere uitzoekenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:31 schreef muisje-eliza het volgende:
[..]
ik stuur je er morgen 1 op..vriendenweken zijn van 1 tm 7 september, als je je bril dan alvast besteld maakt het mij geen boei uit waneer je m komt halen
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gaan we samen weer een stoere uitzoeken
Vind hem nou niet echt heel bijzonder, floppertjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:32 schreef muisje-eliza het volgende:
klinkt wel leuk tot nu toe al istie erg koeltjes...ik hou van ietsje harder
Vind 't ook niet zoveel eigenlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind hem nou niet echt heel bijzonder, floppertje
Floppertje wil ik na 1 keer horen nog niet zeggen, maar voor de rest geef ik je gelijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:36 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Vind hem nou niet echt heel bijzonder, floppertje
het is het net niet , eerste stuk slaat nergens op met het vervolg.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:36 schreef Piles het volgende:
[..]
Vind 't ook niet zoveel eigenlijk
Maar dat kan ook aan mijn muzieksmaak liggen natuurlijk
Slaap lekkerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:39 schreef muisje-eliza het volgende:![]()
hej mensen ik gaaaaaaa toedeloetjes
misschien straks nog een keer horen wegens burgerlijke ongezaamheid, misschien wordt het dan beterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Hallo wereld leeft u nog ?
Echt, de nieuwe Metallica is FUCKING GAAF !!!! Geluid stond net serieus bijna helemaal open en het begint inderdaad rustig maar daarna gaan alle sluizen open en is echt geen houden meer aan. Nogmaals, wat een TOFFE single de nieuwe van Metallica.
WAT "N TRACK !
Hell yeah!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:38 schreef -Hans- het volgende:
Hallo wereld leeft u nog ?
Echt, de nieuwe Metallica is FUCKING GAAF !!!! Geluid stond net serieus bijna helemaal open en het begint inderdaad rustig maar daarna gaan alle sluizen open en is echt geen houden meer aan. Nogmaals, wat een TOFFE single de nieuwe van Metallica.
WAT "N TRACK !
Andrew is al een tijdje stilquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Heej
Misschien zo maar weer eens inschakelen
The Killers & Editors niet hierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Andrew is al een tijdje stil
Ik hoef toch niet weer al die caps hier te plaatsen hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:44 schreef Sirolf het volgende:
En ik kwam ipv 3VOOR12 een bekend filmpje op Youtube tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |