Uh... nee?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Das Model" dus van Kraftwerk.
KEN JE DIE NIET?
Dat moeten we ff doorgeven aan Eliza!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:40 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
Toen ik net naar huis reed was op StuBru de nieuwe single van Oasis. Klonk erg goed![]()
![]()
en wie niet wilt wachten totdat Corton vanavond laat de nieuwe Metallica draait: om ongeveer 20.15uur komt ie voor het eerst op StuBru![]()
Denk eens goed na zou ik zo zeggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
M&M show? Wat heb ik gemist?
MetMichiel is lang geen TT-onderwerp geweest, dus daar ging ik niet vanuitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Denk eens goed na zou ik zo zeggen.
Waren? Zijn jullie alweer weg?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:03 schreef MichielV het volgende:
En daar waren we dan! (vleiende TT :-))
Nou, inderdaad!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:03 schreef MichielV het volgende:
(vleiende TT :-))
't is toch voor een hoop hier het moment van de dag waar we naar toe levenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:03 schreef MichielV het volgende:
(vleiende TT :-))
Naar toe leven wil ik niet zeggen, maar het heeft wel een vast plekje in de agenda.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is toch voor een hoop hier het moment van de dag waar we naar toe leven
De combi TT + TS geeft aan dat de C&S-show net was begonnenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is toch voor een hoop hier het moment van de dag waar we naar toe leven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |