Heb je al wel wat leuks aan en zit je haar goed?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:20 schreef on_air het volgende:
Nog vier uurtjes tot mijn avondje uit.
Weet niet wat ik aan moet.
Stress.
Da's uiteraard geheel afhankelijk van de gelegenheidquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:20 schreef on_air het volgende:
Nog vier uurtjes tot mijn avondje uit.
Weet niet wat ik aan moet.
Stress.
Heb veel leuks en gevarieerd. Maar ik weet niet waar we heen gaan, dat is probleem 1.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:22 schreef cosmick het volgende:
[..]
Heb je al wel wat leuks aan en zit je haar goed?
He wishes...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:26 schreef SilentChaos het volgende:
Niks mis met een beetje hoerig zeg ik altijd maar
Sjah, de gulden tussenweg.. maar vooral iets aandoen waar je je confortabel, zeker en lekker bij voelt zou ik zeggen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb veel leuks en gevarieerd. Maar ik weet niet waar we heen gaan, dat is probleem 1.
Straks ben ik compleet overdressed. Of te net, of te casual.
Owja, maar dan kunnen jullie toch eerst ff luxe gaan shoppen voor een leuke outfit voor jou?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:27 schreef on_air het volgende:
[..]
Heb veel leuks en gevarieerd. Maar ik weet niet waar we heen gaan, dat is probleem 1.
Straks ben ik compleet overdressed. Of te net, of te casual.
Ik moet nog uitgebreid beauty douchen. Het haar en de makeup komt goed.
De schoenen heb ik wel al uitgekozen.
De gelegenheid... met mijn ex baas, opperhoofd van eigen offshore engineeringsbedrijf, met zijn costum rode Audi A8 ergens eten. Na elkaar meer dan een jaar niet te hebben gezien of gesproken.
"Das Model" dus van Kraftwerk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:00 schreef Jannekje7 het volgende:
Wat was dat nou voor vaag nummer net voor de reclame?
Dat ja... alleen dat is net waar ik niet zo goed in benquote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:32 schreef cosmick het volgende:
[..]
Sjah, de gulden tussenweg.. maar vooral iets aandoen waar je je confortabel, zeker en lekker bij voelt zou ik zeggen!
De foto's zien we wel verschijnen.
Niet zo druk over makenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:07 schreef on_air het volgende:
[..]
Dat ja... alleen dat is net waar ik niet zo goed in ben.
Maar goed.. ik ga aan een pasronde beginnen.
Uh... nee?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:07 schreef cosmick het volgende:
[..]
"Das Model" dus van Kraftwerk.
KEN JE DIE NIET?
Dat moeten we ff doorgeven aan Eliza!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:40 schreef Timo20 het volgende:
Avond![]()
![]()
Toen ik net naar huis reed was op StuBru de nieuwe single van Oasis. Klonk erg goed![]()
![]()
en wie niet wilt wachten totdat Corton vanavond laat de nieuwe Metallica draait: om ongeveer 20.15uur komt ie voor het eerst op StuBru![]()
Denk eens goed na zou ik zo zeggen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:15 schreef WebHawkjuh het volgende:
M&M show? Wat heb ik gemist?
MetMichiel is lang geen TT-onderwerp geweest, dus daar ging ik niet vanuitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 18:41 schreef Broekie het volgende:
[..]
Denk eens goed na zou ik zo zeggen.
Waren? Zijn jullie alweer weg?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:03 schreef MichielV het volgende:
En daar waren we dan! (vleiende TT :-))
Nou, inderdaad!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:03 schreef MichielV het volgende:
(vleiende TT :-))
't is toch voor een hoop hier het moment van de dag waar we naar toe levenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:03 schreef MichielV het volgende:
(vleiende TT :-))
Naar toe leven wil ik niet zeggen, maar het heeft wel een vast plekje in de agenda.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is toch voor een hoop hier het moment van de dag waar we naar toe leven
De combi TT + TS geeft aan dat de C&S-show net was begonnenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:07 schreef Broekie het volgende:
[..]
't is toch voor een hoop hier het moment van de dag waar we naar toe leven
Ik dacht dat Ziggo weer eens bezig was.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:22 schreef -Hans- het volgende:
Huh wat een vage overgang net. Geluid was even helemaal weg.
Nou, mijn radio met antenne had er ook last van...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:23 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik dacht dat Ziggo weer eens bezig was.
Zei ik vanmiddag ook al jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:29 schreef borisz het volgende:
Ik moet straks nog geen kiezen, Ekstra of Rick van V
Benieuwd hoe lang het duurt voor je UB40 en Toto zat bent danquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:30 schreef Piles het volgende:
[..]
Zei ik vanmiddag ook al ja
Wordt nog moeilijk
Rick v V lult zijn tijd wel vol muziek hoor je toch nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:31 schreef MichielV het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang het duurt voor je UB40 en Toto zat bent dan
Gerard en Michiel samen: 1x in de week.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:29 schreef borisz het volgende:
Ik moet straks nog geen kiezen, Ekstra of Rick van V
Het is in ieder geval een tijdje nieuwquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:31 schreef MichielV het volgende:
[..]
Benieuwd hoe lang het duurt voor je UB40 en Toto zat bent dan
Niet als ik zijn nieuwe baas een beetje ken hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:32 schreef borisz het volgende:
[..]
Rick v V lult zijn tijd wel vol muziek hoor je toch niet
sowiesoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:32 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Gerard en Michiel samen: 1x in de week.
Rick: 3x in de week.
Mijn keuze is gemaakt.
Alsof Rick daar iets van aantrektquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:34 schreef MichielV het volgende:
[..]
Niet als ik zijn nieuwe baas een beetje ken hoor
Marlous die komt toch al zoveel tijd tekort dat ze met KX moest stoppen? Of heeft dat wat met de overstap van Rick te maken?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:34 schreef borisz het volgende:
[..]
sowieso
Rick v V > Eddy Z.
Rick vind ik één van de beste DJ's van NL. Zet Marlous er weer naast en er is weer een prima show
Marlous heeft het te druk met haar eigen bedrijf geloof ik, dus die verwacht ik niet zo snel terugquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Marlous die komt toch al zoveel tijd tekort dat ze met KX moest stoppen? Of heeft dat wat met de overstap van Rick te maken?
Ze is gestopt bij KX omdat ze heel veel opdrachten krijgt ja voor haar communicatiebureau. We horen het wel of ze weer aanschuift.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:35 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Marlous die komt toch al zoveel tijd tekort dat ze met KX moest stoppen? Of heeft dat wat met de overstap van Rick te maken?
Amenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:37 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik blijf bij EW natuurlijk, dat is alweer een hele tijd mijn weekendopener en dat zal-ie ook nog een héle tijd blijven!
Fijne, fijne plaat!quote:
Komt bij Corton.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:51 schreef SilentChaos het volgende:
om 20:00 nederlandse tijd gaat'ie de lucht in wereldwijd, dus neem aan dat 3FM hem dan ook speelt...
Metallica
Live is echt veul beter nog. Bij die band komt echt verschrikkelijk veel energie los. Dat is zelfs zo erg dat ik ze vanaf een cd (of op de radio natuurlijk) maar een beetje mat (maar nog steeds goed natuurlijk) vind klinken sinds ik bij een concert van ze ben geweest.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:49 schreef -Hans- het volgende:
Nieuwe Infadels klonk trouwens goed.
Zeer herkenbaar. Ben dan ook blij da'k ze 6 okt. weer ga zienquote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Live is echt veul beter nog. Bij die band komt echt verschrikkelijk veel energie los. Dat is zelfs zo erg dat ik ze vanaf een cd (of op de radio natuurlijk) maar een beetje mat (maar nog steeds goed natuurlijk) vind klinken sinds ik bij een concert van ze ben geweest.
En ik heb even gekeken, hij komt voorbij in het eerste uur van 3voor12 sssttttquote:
Stiekem ook geluisterd?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:58 schreef Maricha het volgende:
[..]
En ik heb even gekeken, hij komt voorbij in het eerste uur van 3voor12 ssstttt
Ben geen Metallica-fan, maar ze hebben genoeg nummers waar ik wel van uit mn plaat kan gaan. Ben dus wel benieuwd.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:07 schreef SilentChaos het volgende:
Nieuwe Metallica nu op X-treme Rock Las Vegas![]()
![]()
Klinkt fucking lekker kan ik je zeggen
Woei.... *note to self: niet op feestjes draaien zonder vluchtautoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |