Andrew is al een tijdje stilquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:40 schreef Piles het volgende:
[..]
Heej
Misschien zo maar weer eens inschakelen
The Killers & Editors niet hierquote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Andrew is al een tijdje stil
Ik hoef toch niet weer al die caps hier te plaatsen hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 23:44 schreef Sirolf het volgende:
En ik kwam ipv 3VOOR12 een bekend filmpje op Youtube tegen.
Gelukkig zegt een filmpje net zoveel als 100 capsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 00:24 schreef DaMook het volgende:
[..]
Ik hoef toch niet weer al die caps hier te plaatsen he. Zijn er iets teveel
.
Mensen die Ren & Stimpy kennen zijn haast per definitie oké.quote:
Dan ga ik er ook maar eens vandoor.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:57 schreef Sersjee het volgende:Volbeat
![]()
Ik ga pitten, zometeen weer vroeg dag...
We zijn er wel over gaan *klagen* bij een aardige mevrouw aan de infobalie. Niet dat we daar op hoge poten heen gingen, maar dat we toch even wilden melden dat we het wel erg jammer vonden dat er zo veel gesloten was. We hebben een klachtenformulier ongevuld. En toen vroeg ze wat we wilden, met flinke korting nog eens terugkomen, kortingsbonnen, zeg t maar. Toen hebben we gekozen voor wat bonnen, konden we voor 10,- nog wat ijs eten (dat was t enige wat we nog wilden doen) en een souvenirtje uitzoeken. Toch wel netjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jammer dat veel gesloten was , zeker geen prijs reductie gekregen
Sniewaaaar!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 22:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Michiel is ook maar een ukkie, net als ekdom
Wanneer staat die in Ahoy?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 01:47 schreef Sersjee het volgende:Adams
![]()
Vanavond besloten dat m'n pa z'n verjaardag niet op de eigenlijke dag viert, dus kan ik gewoon naar Bryan Adams in Ahoy![]()
![]()
![]()
Wordt de 8e keer ofzo, maar wat heb ik er weer zin in!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |