Ik ben inderdaad voor All Summer Long gegaan, omdat die plaat het dichtst tegen een zomerhit aan zat wat mij betreft.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:19 schreef Marc63 het volgende:
In het algemeen zal All Summer Long wel gezien worden als de zomerhit van 2008, maar persoonlijk heb ik geen nummer gehoord waarbij ik nog jaren terug zal denken aan deze zomer. Vorig jaar hoorde ik Let me think about it en The Way I are voor het eerst op mn vakantie in Kreta en die 2 platen doen me nog steeds denken aan het uitgaansleven van Chersonissos. In Rimini heb ik een dergelijke plaat niet gehoord. Leek wel alsof Ida Corr daar net bekend was.
Dat zijn vaker betere zomerplaten dan wat algemeen wordt gezien als de zomerplaat. Als het alleen voor jezelf geldt, dan heb je er tenminste herinneringen bij. Ik vind All Summer Long alleen maar de plaat waarmee je deze zomer bent doodgegooid (ja, ook met This is the Life en Fascination natuurlijk, maar dat was ook al in de lente) en toevallig gaat ie ook nog eens over een zomer(plaat).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:23 schreef Jannekje7 het volgende:
Ik denk aan zomer bij één of ander vaag nummer van Shakira... die draaiden ze in elk spaans winkeltje toen we afgelopen mei op vakantie waren. Maar die zal ik maar niet opgeven of wel?
Je kláágt dat je al weekend hebt?quote:
Sommige mensen werken ook graag wat om geld te verdienen enzoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:32 schreef Jannekje7 het volgende:
Je kláágt dat je al weekend hebt?
Maar dat zei-ie niet! Hij zei dattie zich dan ging vervelen... vervelen, wat is dat?!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige mensen werken ook graag wat om geld te verdienen enzo
Dat, en het feit dat er gewoon nog enorm veel werk te doen is wat eigenlijk vóór 1 september klaar had moeten zijn, maar dat ga ik door al dit oponthoud nou gewoon niet meer redden...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:34 schreef Piles het volgende:
[..]
Sommige mensen werken ook graag wat om geld te verdienen enzo
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:41 schreef Marc63 het volgende:
Wenkbrauwen laten doen zou wat voor mij zijn. Ik hoorde laatst zelfs van familie dat ze me herkenden aan mn dikke, donkere wenkbrauwen. Niet aan mn goddelijke lichaam of mn sprankelende ogen *kuch* nee, mn wenkbrauwen
Dus dan moet ik toch maar eens die gasten live gaan checken want ik vind het vanaf cd/radio al echt Ok.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 19:54 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Live is echt veul beter nog. Bij die band komt echt verschrikkelijk veel energie los. Dat is zelfs zo erg dat ik ze vanaf een cd (of op de radio natuurlijk) maar een beetje mat (maar nog steeds goed natuurlijk) vind klinken sinds ik bij een concert van ze ben geweest.
Je mag best op de link naar mn hyves klikken. Daar vind je wel een foto van mij.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:43 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Dit vraagt schrééuwt wel om een foto eigenlijk!!
Een vriend van mij heeft trouwens ook hele borstelige wenkbrauwen, maar zijn kapper knipt ze altijd netjes bij.
Ik ben zelf voor epileren, maar kan me voorstellen dat dat misschien niet zo mannelijk aanvoelt (dat klinkt beter dan: "maar dat durf je zeker niet")
Thanx!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Leuke foto's, Janneke en scherp ook.
Volgens mij had je het net over mn foto in mn FOK!-fotoboek. Die is idd van de zijkant (op een spaarzaam moment dat mn stoere *kuch* litteken wel zichtbaar was).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:55 schreef Jannekje7 het volgende:
Ja, nee, ik heb blijkbaar een andere Mark op hyves, dacht dat jij dat was, maar da's iemand anders... en nu ben ik aan t speuren wie dát dan weer is...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 20:59 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Volgens mij had je het net over mn foto in mn FOK!-fotoboek. Die is idd van de zijkant (op een spaarzaam moment dat mn stoere *kuch* litteken wel zichtbaar was).
Ik denk laat ik naar aanleiding van Michiel's makeover bij EW morgen maar eens een discussie over wenkbrauwen beginnen, maar dat onderwerp slaat ook nog niet heel erg aanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
Jullie hebben ook niet hard door gekletst sinds vanmiddag
Wat? Een andere Mark? Hallo... ik probeer me hier met mn C een beetje te onderscheiden van de gemiddelde Mark (en dat DUITSE muntstuk dat niet meer in gebruik is) en dan wordt ik alsnog met alle Marken op één hoop gegooid.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:01 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, nee, ik heb blijkbaar een andere Mark op hyves, dacht dat jij dat was, maar da's iemand anders... en nu ben ik aan t speuren wie dát dan weer is...
Zaterdag of zondag?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:06 schreef Feivel1 het volgende:
Trouwens: Het gaat wel door!
Volgende week zit ik in Hilversum, tijdens de Open Studio Dagen!
Goede requestquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Anders draait Veenstra mijn verzoekje even
30 Seconds From Mars
mijn verzoekje komt ook zoquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:07 schreef The_Dean het volgende:
Anders draait Veenstra mijn verzoekje even
30 Seconds From Mars
Ja, nou, dat viel me laatst al op, want ik wilde je in mn vriendenlijst opzoeken, maar er stond geen marC in, enkel een marK. Ik vond het al vreemdquote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat? Een andere Mark? Hallo... ik probeer me hier met mn C een beetje te onderscheiden van de gemiddelde Mark (en dat DUITSE muntstuk dat niet meer in gebruik is) en dan wordt ik alsnog met alle Marken op één hoop gegooid.
Och, wees blij dat je niet Beau ter Ham heet...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:08 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Wat? Een andere Mark? Hallo... ik probeer me hier met mn C een beetje te onderscheiden van de gemiddelde Mark (en dat DUITSE muntstuk dat niet meer in gebruik is) en dan wordt ik alsnog met alle Marken op één hoop gegooid.
Deze?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:13 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Ja, nou, dat viel me laatst al op, want ik wilde je in mn vriendenlijst opzoeken, maar er stond geen marC in, enkel een marK. Ik vond het al vreemd
Maar wie is nou toch die mark met een k dan? Broekie, jij hebt m ook op hyves...
Die ja!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:17 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Deze?
Kreeg ik laatst ook een uitnodiging van. Geen idee wie het is, maar als jij, Broekie en blijkbaar ook Roel em in de vriendenlijst heeft staan, denk ik dat ie van FOK! is.
Die is er niet elke dag, blijkbaar heeft 'ie nu een weekje vrij (of alleen op de redactie).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:16 schreef Jannekje7 het volgende:
Waar is Rick trouwens gebleven? Iets mis met de stage...?
Achsooooo!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is er niet elke dag, blijkbaar heeft 'ie nu een weekje vrij (of alleen op de redactie).
Volgens Maricha zit hij niet altijd in de studio.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:18 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Die is er niet elke dag, blijkbaar heeft 'ie nu een weekje vrij (of alleen op de redactie).
Ik? Heb er nog geen bericht van. Mn edit van de vorige post nog gelezen? Volgens mij is die Mark DaMook.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:18 schreef Jannekje7 het volgende:
[..]
Die ja!
Ik dacht dus dat jij t was
Je hebt nu trouwens nog een vriendenuitnodiging
Right.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:20 schreef Marc63 het volgende:
[..]
Ik? Heb er nog geen bericht van. Mn edit van de vorige post nog gelezen? Volgens mij is die Mark DaMook.
Ik zat te denken dat dit zo'n AV-plaat is. En wat blijkt nou?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:The High Fidelity - Scream If You Want To Go Faster
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 21:20 schreef -Hans- het volgende:The High Fidelity - Scream If You Want To Go Faster
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |