Nee, dat is iets compleet anders. Jij stelt homoseksualiteit voor het gemak even gelijk aan criminaliteit en pedofilie.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:14 schreef OldJeller het volgende:
Over dooddoeners gesproken, die opmerking van Dennis is er ook zo één. Dat zie je namelijk wel vaker als iemand kritisch is over homo's. Dat is hetzelfde als mensen die kritisch over criminaliteit praten uitmaken voor criminelen en mensen die kritisch over pedo's praten uitmaken voor pedo's.![]()
Ind e hoofden van sommige mensen IS dat helaas ook hetzelfdequote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat is iets compleet anders. Jij stelt homoseksualiteit voor het gemak even gelijk aan criminaliteit en pedofilie.
Jaja, ongelukkig voorbeeld.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:14 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Nee, dat is iets compleet anders. Jij stelt homoseksualiteit voor het gemak even gelijk aan criminaliteit en pedofilie.
Wacht ff, in hoeverre zijn homo's hier schuldig aan een misdaad? Echt, wat een bafvergelijkingen zegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:13 schreef OldJeller het volgende:
Nee hoor, als iemand een topic opent met "de Marokkanenterreur gaat weer door" n.a.v. een bepaald voorval waarbij Marokkanen waren betrokken of "chinezenterreur" als China weer Tibetanen heeft aangepakt, etc. etc. is er geen haan die naar de TT kraait.
Hooguit wordt de titel aangepast, want zolang de OP acceptabel is (hier is dat onbegrip voor de Gay Games), dan is dat oké. Maar als er slechts een OP was die discriminerend was en enkel dat als doel had, dan was het anders.
Niet van een mug een olifant maken, omdat je emotioneel bent.
Blijkbaar vindt de TS dat er sprake is van terreur. Terreur is in deze niet zo zeer geweld of iets dergelijks in fysieke vorm, maar meer dat iemand ermee wordt doodgegooid met die charme-offensieven. Dat is volgens mij wat TS bedoelt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:36 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Wacht ff, in hoeverre zijn homo's hier schuldig aan een misdaad?
Moet je er zelf geen homofilie gaan bij betrekken.quote:Echt, wat een bafvergelijkingen zeg
Je blijft me verbazenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:39 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Blijkbaar vindt de TS dat er sprake is van terreur. Terreur is in deze niet zo zeer geweld of iets dergelijks in fysieke vorm, maar meer dat iemand ermee wordt doodgegooid met die charme-offensieven. Dat is volgens mij wat TS bedoelt.
Een voorval met Marokkanen is niet direct iets crimineels.
[..]
Moet je er zelf geen homofilie gaan bij betrekken.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:47 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Och guttegut, meneertje beeft en siddert en breekt bijna onder het juk van die homo's die zijn hele doen en laten bepalen en geen mogelijkheid onbenut laten om hem eens flink te laten zien hoe homosexueel ze wel niet zijn...
![]()
Mocht het je daadwerkelijk gaan om de zinloosheid van de Gay Games (en nee, daar heb ik ook niet zo'n hoge pet van op) houd je dan bij het onderwerp en laat je niet kennen als een angstige homofoob die op elke straathoek een opdringerrige leernicht ziet die aan zijn kont zit.
Overigens, kijk eens even naar de definitie van terreur.
Waar is de geweldpleging dan? Volgens mij sta jij vooraan als er een homo op z'n muil wordt geslagen door zo'n afschuwelijke homofoob als dat je zelf ook bentquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mij best, als de Dennismoortjes even opflikkeren, dan kan het weer over de gay games gaan
Dit dekt de lading prima
ter·reur (de)
1 georganiseerde geweldpleging om politieke of andere doelen te bereiken
Van geweldpleging is toch geen sprake (hooguit bij vechtonderdelen).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Mij best, als de Dennismoortjes even opflikkeren, dan kan het weer over de gay games gaan
Dit dekt de lading prima
ter·reur (de)
Mja, ik dacht eigenlijk aan spreekwoordelijk terreur.. ik had geen OP voor me waarin stond dat homo's allerlei dingen gingen opblazen, jij wel?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:42 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je blijft me verbazenNiet toevallig een kloontje van TS?
ter·reur (de)
Je snapt het woordje terreur nog niet helemaal? Als TS geweldloos bedoelt, moet dat erbij staan. Nu is het kansloze discriminatie.
Je wil hier alleen maar homofobe medestanders zien om met elkaar lekker te kunnenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:44 schreef Aoristus het volgende:
Geweldpleging... Hoe lang nog voordat je hier overduidelijk strafbare uitlatingen gaat plaatsen, denk je zelfquote:Dit dekt de lading prima
ter·reur (de)
Ik zie (nog) niet dat er geweld gepleegd wordt hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:44 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dit dekt de lading prima
ter·reur (de)
Flikker toch op manquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:46 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Mja, ik dacht eigenlijk aan spreekwoordelijk terreur.. ik had geen OP voor me waarin stond dat homo's allerlei dingen gingen opblazen, jij wel?
Dat dan weer wel, maar dan zullen onderzoeken vast wel weer uitwijzen dat je het een niet met het ander kan vergelijkenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:50 schreef sigme het volgende:
Lijkt me een goedkope les voor het organiseren van de Olypische Spelen.
Betuttelingsterreur van het kabinet. 14.gifquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:49 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Flikker toch op manIn hoeverre is er bij wat soort geweldloos en demonstratieloos evenement ook maar enigszins sprake van "spreekwoordelijke terreur"?
Waar moet ik mee om kunnen gaan?quote:TS kan er gewoon niet mee omgaan, en probeert dat af te schuiven op homo's, net zoals jij nu doet.
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Het is vrij onbeschoft om iemand stof in handen te geven waar je helemaal niet mee aan de slag wilt.quote:
Je had jezelf al totaal ongeloofwaardig gemaakt, dat hoef je niet nog een keer te bewijzen hoor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:51 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Betuttelingsterreur van het kabinet. 14.gif
Niet alles is letterlijk.
Dat er homo's zijn, en dat kan je blijkbaar slecht verdragen. Misschien moet je eens op de koffie met TS, en kan je gezellig praten over het drinken 40-45 glazen bier ofzo.quote:[..]
Waar moet ik mee om kunnen gaan?
Je kunt niet omgaan met je vrijheid om de andere kant op te kijken als iets niet jouw smaak is.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:53 schreef Aoristus het volgende:
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Het is vrij onbeschoft om iemand stof in handen te geven waar je helemaal niet mee aan de slag wilt.
Een cursus begrijpend lezen en conclusies trekken zou je goed doen, knul.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:54 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Je had jezelf al totaal ongeloofwaardig gemaakt, dat hoef je niet nog een keer te bewijzen hoor.
[..]
Dat er homo's zijn, en dat kan je blijkbaar slecht verdragen. Misschien moet je eens op de koffie met TS, en kan je gezellig praten over het drinken 40-45 glazen bier ofzo.
Ik een meisje, hij een knul...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:55 schreef OldJeller het volgende:
Een cursus begrijpend lezen en conclusies trekken zou je goed doen, knul.
Pak het dan niet aan, of leg het naast je neer. Het is soms helemaal niet zo moeilijk.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Dat zou ik ook wel eens willen weten. Het is vrij onbeschoft om iemand stof in handen te geven waar je helemaal niet mee aan de slag wilt.
Ik ben ook veel stoerderder dan jij bent.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:57 schreef DennisMoore het volgende:
[..]
Ik een meisje, hij een knul...
Hebben we toch B&H leuk samengevat.
Braaf hondje... ga je mee naar de schuur?
Het scheelt, jij hoeft in ieder geval geen cursus hoe-lul-ik-recht-wat-krom-is te nemen, want daar doe je je best al voor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:55 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Een cursus begrijpend lezen en conclusies trekken zou je goed doen, knul.
Dat jij iemand anders ervan durft te betichten onbeschoft te zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:53 schreef Aoristus het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |