abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_61015961
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:57 schreef Tomasso het volgende:

Ik ben ook veel stoerderder dan jij bent.
Doe niet zo uit de hoogte met je 2 meter 20 .
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:01:04 #152
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61015981
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:57 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Pak het dan niet aan, of leg het naast je neer. Het is soms helemaal niet zo moeilijk.
Sindswanneer ben jij de vrijheidsbepalende maat? Vroeger werd er nog wel eens gevraagd of je iets leuk vond, tegenwoordig moet je maar de andere kant op kijken. Zie je dan zelf niet in dat zoiets een recept is voor de vlam in de pan? En dan ben ik nog gematigd kritisch
De voorzitter zegt: Laat duizend bloemen bloeien.
Laat duizend balletjes stuiteren.
pi_61015982
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:58 schreef Tomasso het volgende:

Dat jij iemand anders ervan durft te betichten onbeschoft te zijn
Het is inderdaad wel frappant dat een user die zelf zo structureel haat aan 't propageren is nu gaat lopen huilen als ie de wind van voren krijgt .
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:01:21 #154
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_61015988
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:59 schreef DennisMoore het volgende:

[..]

Doe niet zo uit de hoogte met je 2 meter 20 .
Jongens, laten we het ontopic houden. Het gaat hier over de Gay Games, en ongetwijfeld dat jullie hier een spelletje spelen, dat is niet wat er bedoeld wordt .
Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
pi_61016003
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:01 schreef Aoristus het volgende:

Zie je dan zelf niet in dat zoiets een recept is voor de vlam in de pan? En dan ben ik nog gematigd kritisch
Heb je al een clubje opgericht? Met een geheim wachtwoord enzo ?
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:02:15 #156
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61016008
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Jongens, laten we het ontopic houden. Het gaat hier over de Gay Games, en ongetwijfeld dat jullie hier een spelletje spelen, dat is niet wat er bedoeld wordt .
Inderdaad, als mod doe je het niet zo best, want je doet net zo hard mee met het gejoel
pi_61016011
Wat is nou het probleem?
Spelende homos of potverterende politici?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_61016016
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:58 schreef Tomasso het volgende:

[..]

Het scheelt, jij hoeft in ieder geval geen cursus hoe-lul-ik-recht-wat-krom-is te nemen, want daar doe je je best al voor.
Er valt niks recht te lullen.
Het enige waar ik op wees, was dat jij en Denise je niet zo als dramaprinsessen moeten gedragen.
En daarmee is voldoende gezegd.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:03:22 #159
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61016023
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:02 schreef sigme het volgende:
Wat is nou het probleem?
Spelende homos of potverterende politici?
potverterende politici die homo's als voertuig gebruiken, het is een wisselwerking, ben ik bang
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:03:52 #160
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61016029
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:51 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Betuttelingsterreur van het kabinet. 14.gif
Niet alles is letterlijk.
[..]

Waar moet ik mee om kunnen gaan?
je zegt het al zelf: van het kabinet. Wat hebben homoseksuelen daar voor de rest mee te maken? En wat wil je er mee zeggen dat homoseksuelen dan maar in hetzelfde rijtje worden geplaatst als marokkanenterreur... Ik kan dat niet beatten.

Als jij geen homoseksuelen in je buurt wilt hebben, doe je maar. Van mij mag je. Van mij mag je het denken. Alleen dat je het terreur noemt als een groep voor dezelfde rechten strijdt als ieder ander mens, aangezien dat toch uit je bewoording overkomt, vind ik persoonlijk een beetje jammer.

Wat boeit het jou dat ik misschien ook wel wil trouwen met mijn vriend? Wat boeit het jou dat als ik gewoon gelukkig ben ik met mijn vriend hand in hand op straat wil lopen? waarom zou dat niet mogen? Wat is er mis mee dat ik graag hetzelfde zou willen als zoveel verliefde stelletjes die het wel kunnen en ik niet omdat ik dan een klap in mijn bakkes riskeer van iemand...
put
your
clothes
on!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:04:12 #161
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_61016039
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:02 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Het enige waar ik op wees, was dat jij en Denise je niet zo als dramaprinsessen moeten gedragen.
Echt, dit heeft geen zin meer Jij bent net zo blind.

Ow, hebben ze ook voetbal op de Gay Games?
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_61016051
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:01 schreef Tha_Erik het volgende:

Als ik hier bevoegd gezag was, dan zou ik een slotje op dit prutstopic knallen en TS vriendelijk verzoeken het nog eens te proberen met een normale TT, een normale OP, en zich afzijdig te houden van discriminerende homofobe opmerkingen.

.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:06:02 #163
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_61016063
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:01 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Sindswanneer ben jij de vrijheidsbepalende maat?
Die vraag is eenvoudig aan jou terug te stellen. Want jij doet precies hetzelfde, maar dan van de andere kant.
quote:
Vroeger werd er nog wel eens gevraagd of je iets leuk vond, tegenwoordig moet je maar de andere kant op kijken. Zie je dan zelf niet in dat zoiets een recept is voor de vlam in de pan? En dan ben ik nog gematigd kritisch
Werd bij elk programma op tv gevraagd of je het leuk vond? Bij elk feest? Bij elk evenement? Is jou gevraagd of je Koninginnedag leuk vond en zoniet dat het dan afgeschafd werd? Is jou gevraagd of het er voetbaltoernooien gehouden mochten worden?

En word maar eens echt kritisch dan, dan kom je tenminste onder dat laffe schild van je uit en ziet iedereen wat voor persoon je bent
Hoogachtend,
Erik.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:07:12 #164
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61016079
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:06 schreef Tha_Erik het volgende:

[..]

Die vraag is eenvoudig aan jou terug te stellen. Want jij doet precies hetzelfde, maar dan van de andere kant.
[..]

Werd bij elk programma op tv gevraagd of je het leuk vond? Bij elk feest? Bij elk evenement? Is jou gevraagd of je Koninginnedag leuk vond en zoniet dat het dan afgeschafd werd? Is jou gevraagd of het er voetbaltoernooien gehouden mochten worden?

En word maar eens echt kritisch dan, dan kom je tenminste onder dat laffe schild van je uit en ziet iedereen wat voor persoon je bent
Nee, want ik organiseer geen sexe gebaseerde events en ik doe geen beroep op de gemeentekas daarvoor. M.a.w. ik polariseer niet.

De publieke omroep heeft een informatieve functie. Wat mij betreft wordt nederland 3 afgeschaft, net als alle commerciele zenders. Dat is genoeg televisie voor iedereen.
pi_61016092
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:02 schreef OldJeller het volgende:

En daarmee is voldoende gezegd.
Misschien moet jij je maar met je B&H-prinsesjes gaan bezighouden, 'knul' . Want met je denigrerende opmerkingen naar users toe gooi je het blauwe kleurtje ietwat te grabbel.
pi_61016112
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:03 schreef Jerruh het volgende:

[..]

je zegt het al zelf: van het kabinet. Wat hebben homoseksuelen daar voor de rest mee te maken? En wat wil je er mee zeggen dat homoseksuelen dan maar in hetzelfde rijtje worden geplaatst als marokkanenterreur... Ik kan dat niet beatten.
Er werd gezegd dat een TT nooit [insertgroep]terreur kon hebben en dat dat meteen gebanned zou worden. Ik zei van niet + voorbeelden.
quote:
Als jij geen homoseksuelen in je buurt wilt hebben, doe je maar. Van mij mag je. Van mij mag je het denken. Alleen dat je het terreur noemt als een groep voor dezelfde rechten strijdt als ieder ander mens, aangezien dat toch uit je bewoording overkomt, vind ik persoonlijk een beetje jammer.
Waar staat precies dat ik homoseksuelen of andere mensen niet in mijn buurt wil hebben?
Ik heb gezegd dat ik iets als 'gay games' onnodig vind en dat ik niet geloof dat een dergelijk evenement bijdraagt aan de acceptatie van homo's. (want met die achterliggende gedachte wordt het toch gehouden?)
quote:
Wat boeit het jou dat ik misschien ook wel wil trouwen met mijn vriend? Wat boeit het jou dat als ik gewoon gelukkig ben ik met mijn vriend hand in hand op straat wil lopen? waarom zou dat niet mogen? Wat is er mis mee dat ik graag hetzelfde zou willen als zoveel verliefde stelletjes die het wel kunnen en ik niet omdat ik dan een klap in mijn bakkes riskeer van iemand...
Met al het bovenstaande heb ik geen probleem en ik wens je veel geluk toe daarmee.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:10:43 #167
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61016148
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:08 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Er werd gezegd dat een TT nooit [insertgroep]terreur kon hebben en dat dat meteen gebanned zou worden. Ik zei van niet + voorbeelden.
[..]

Waar staat precies dat ik homoseksuelen of andere mensen niet in mijn buurt wil hebben?
Ik heb gezegd dat ik iets als 'gay games' onnodig vind en dat ik niet geloof dat een dergelijk evenement bijdraagt aan de acceptatie van homo's. (want met die achterliggende gedachte wordt het toch gehouden?)
[..]

Met al het bovenstaande heb ik geen probleem en ik wens je veel geluk toe daarmee.
Maak je geen zorgen joh, wat duidelijk wordt in een topic als deze, is dat de verdeeldheid onder de homoisten zelf erg groot is en dat men daardoor alle denkbare argumenten afgaat om kritiek te torpederen. Zo'n techniek kan nooit lang standhouden, want op een gegeven moment willen mensen weten waar ze aan toe zijn en welke idealen ze belangrijk vinden.

Ook de Gordons en de Jolings verdwijnen vroeg of laat van het toneel.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:10:51 #168
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_61016152
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:07 schreef Aoristus het volgende:

[..]
De publieke omroep heeft een informatieve functie. Wat mij betreft wordt nederland 3 afgeschaft, net als alle commerciele zenders. Dat is genoeg televisie voor iedereen.
Toch fijn, iemand die in zijn eentje bepaaldt wat goed voor de rest is.

Let wel: sarcasme. Ik zeg het er maar even bij.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tha_Erik op 21-08-2008 18:16:35 ]
Hoogachtend,
Erik.
pi_61016241
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:10 schreef Aoristus het volgende:

homoisten
Zeg Aoristuspoedel, heb je ook al een essay over homoïsme geschreven? Of was een andere user je voor ?

Misschien moet je eens wat op de FP proberen, en kun je daar meer mede-haters vinden.
pi_61016246
Als de homosexuelen in vervlogen tijden (?uh) niet zo stelsematig vervolgd en veroordeeld werden om hun zijn, zouden provocerende uitwassen als de gaygames nooit bestaan hebben.
Al die ergernissen hier zijn onderhuidse tekenen van een gebrek aan acceptatie en tolerantie.
Waarom geen topic over de oversexte housescene en hiphopscene?
Moslims gaan naar de moskee, Christenen naar de kerk, hippies naar het park, gabbers naar een houseparty en homo's gaan naar de gay-games en ik zie geen groot verschil hiertussen. Dat je het af en toe geen porem vindt is tot daar aan toe, dat vind ik ook nogal eens, maar ik proef ergens wat hypocrisie in de veroordelende houding van mensen hier.
'waarom willen ze zo graag anders zijn' is er zoeen. Come on, denk nu even na en bekijk even de geschiedenis. Homo's zijn nooit een 100% gelijk ingeburgerde groep geweest, vind je het vreemd dat ze dan nu een eigen gemeenschapje creeëren (net als alle andere minderheidsgroepen doen).
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:17:44 #171
42530 Jerruh
I'm rocking one leg!
pi_61016252
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:08 schreef OldJeller het volgende:

[..]

[..]

[..]

over de gaygames heb ik wel eens gelezen dat er een hoop prominente homo's waren die ook hun twijfels hadden over het doel ervan en of het wel tot acceptatie zou leiden. Toch zijn er uit een aantal landen, waar homoseksualiteit verboden is etc. een hoop positieve reacties gekomen onder de homo's omdat ze zich eindelijk konden bezighouden met hun favoriete bezigheid (sporten) zonder zich druk te maken over hun eigen geaardheid en de gevolgen die het met zich meebrachten in hun eigen land. Wat dit betreft vind ik het wel een goede ontwikkeling. Toch zet ik er ook mijn kanttekeningen bij, omdat ik vind dat de OS bijvoorbeeld (en andere sportiviteiten) gewoon nog bereikbaar zijn en de gaygames juist de nadruk leggen op iets aparts. het feit is wel dat ik me er daarom niet in verdiep, niet erover ga schreeuwen dat het moet stoppen en niet alle homos in een hoekje druk (even niet per se op jou gericht trouwens) en negeer ik die gaygames gewoon... als ze het willen, doen ze het maar, maar mijn aandacht krijgt het niet.

Maar het gaat mij gewoon te ver (en je ziet dat ook in dit topic) dat het homoterreur is, dat homo's er alles aan doen om ook maar opgemerkt te worden, terwijl in heel veel gevallen homoseksuelen alleen maar hetzelfde willen kunnen als hetero's, zonder telkens daarbij op een dwingende en bijna agressieve manier mee geconfronteerd te worden dat ze anders zijn...

bijv: een aantal bekenden en vrienden van mij zijn al in elkaar geslagen... soms puur omdat ze een homodisco uit kwamen of door de reguliers liepen... ik heb één keer met mijn vriend gewoon hand in hand gelopen door amsterdam en er kwamen al rare blikken en zachtjes ook rare opmerkingen... dan heb ik het nog niet gehad over de houding in het dorp van mijn vriend, waar het heftig wordt afgekeurd en men niet mag weten dat ie het is, omdat hij anders klandizie verliest. is dat dan ook niet een vorm van niet agressieve tterreur (op die fysieke acties dan) van "heteros", als dit al homoterreur wordt genoemd hier?
put
your
clothes
on!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:21:30 #172
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_61016320
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 17:53 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Dat zou ik ook wel eens willen weten. Het is vrij onbeschoft om iemand stof in handen te geven waar je helemaal niet mee aan de slag wilt.
Vind ik ook. De Islam verbieden dus.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_61016330
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:17 schreef sneakypete het volgende:

Als de homosexuelen in vervlogen tijden (?uh) niet zo stelsematig vervolgd en veroordeeld werden om hun zijn, zouden provocerende uitwassen als de gaygames nooit bestaan hebben.
Al die ergernissen hier zijn onderhuidse tekenen van een gebrek aan acceptatie en tolerantie.
Waarom geen topic over de oversexte housescene en hiphopscene?
Moslims gaan naar de moskee, Christenen naar de kerk, hippies naar het park, gabbers naar een houseparty en homo's gaan naar de gay-games en ik zie geen groot verschil hiertussen. Dat je het af en toe geen porem vindt is tot daar aan toe, dat vind ik ook nogal eens, maar ik proef ergens wat hypocrisie in de veroordelende houding van mensen hier.
'waarom willen ze zo graag anders zijn' is er zoeen. Come on, denk nu even na en bekijk even de geschiedenis. Homo's zijn nooit een 100% gelijk ingeburgerde groep geweest, vind je het vreemd dat ze dan nu een eigen gemeenschapje creeëren (net als alle andere minderheidsgroepen doen).
+10 inzicht
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:24:57 #174
155006 Aoristus
SPelen is delen
pi_61016397
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:21 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Vind ik ook. De Islam verbieden dus.
Maak je er maar sterk voor
  donderdag 21 augustus 2008 @ 18:29:30 #175
85235 Tha_Erik
Erik Jezus Klaas.
pi_61016469
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 18:24 schreef Aoristus het volgende:

[..]

Maak je er maar sterk voor
Kies je er trouwens bewust voor om sporadisch op kleine en simpele posts te reageren en de grotere naast je neest te leggen?
Hoogachtend,
Erik.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')