Spurs gaan aan een ongeslagen run beginnenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:15 schreef Blight het volgende:
Puntenverlies van de Spurs tegen hun oude spelers?
Whehe. Spurs en ongeslagen runs.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Spurs gaan aan een ongeslagen run beginnen.
Mag toch hopen dat we op WHL gewoon winnen van ze.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:15 schreef Blight het volgende:
Puntenverlies van de Spurs tegen hun oude spelers?
Dat dusquote:
De enige ongeslagen run die de Spurs zullen meemaken is als ze ooit eens 3x op rij gelijkspelen.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:19 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Spurs gaan aan een ongeslagen run beginnen.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 17:25 schreef Banaanensuiker het volgende:
Man city vecht voor degradatie!
Volgens mij heb ik nog wel de PSD-file, dus kan de gedegradeerde clublogo's ruilen voor de gepromoveerde clublogo's.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:08 schreef M0NTANA het volgende:
Wie maakt een nieuwe banner voor dit seizoen?
quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 14:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Volgens mij heb ik nog wel de PSD-file, dus kan de gedegradeerde clublogo's ruilen voor de gepromoveerde clublogo's.
Aangepast.quote:
Aangepast.quote:
Vandaag wel Hull op Sport1.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:41 schreef mcyodogg het volgende:
Over een kwartiertje 6 wedstrijden.
Hopelijk wordt dat nog eens watquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:03 schreef fanneke het volgende:
Come on Hull!!!
Met de jongste scheidsrechter ooit in de Premier League, Attwell (25 jaar)
En na 20 minuten spelen wachten we nog op de eerste goal...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:41 schreef mcyodogg het volgende:
Over een kwartiertje 6 wedstrijden.
futbol24.com is de snelste site die ik ken. Of dat snel genoeg is weet ik niet.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:34 schreef Wilskracht het volgende:
Ik ben op zoek naar een website of forum die binnen 3 seconden het doelpunt meldt zodat ik op sport1 kan zappen naar die wedstrijd om de herhaling van het doelpunt te bekijken.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:36 schreef borisz het volgende:
We hebben een goal
Stoke City 1-0 Liam Lawrence vanaf 11 meter.
iig zo snel dat ik de goal van Roberts (Blackburn-Hull) in de herhaling kon zien.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:38 schreef El_Bassie het volgende:
[..]
futbol24.com is de snelste site die ik ken. Of dat snel genoeg is weet ik niet.
Een lucky? Volgens mij wilde ie hem voor de goal koppen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:46 schreef borisz het volgende:
Garcia maakt de 1-1.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 16:43 schreef fanneke het volgende:
[..]
iig zo snel dat ik de goal van Roberts (Blackburn-Hull) in de herhaling kon zien.
Kijk zelf BVB-Bayern.
quote:
Niet echt nee.. Hij liep eerst naar de bal om vervolgens weer achteruit te lopen. Toen was ie natuurlijk volkomen kansloos.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:46 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Gomes zag er niet goed uit bij die goal hoor.
In het begin bij PSV was hij ook matig.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:09 schreef Dos37 het volgende:
hoeveel krediet heeft Gomez nog bij Tottenham
Arsenalquote:Mark Schwarzer (Aus)
John Pantsil (Gha)
Aaron Hughes (NIe)
Brede Hangeland (Noo)
Toni Kallio (Fin)
Simon Davies (Wal)
Jimmy Bullard
Danny Murphy
Zoltán Gera (Hon)
Seol Ki-Hyeon (ZKo)
Bobby Zamora
quote:Almunia (Spa)
Bacary Sagna (Fra)
Kolo Habib Touré (Ivo)
William Gallas (Fra)
Gaël Clichy (Fra)
Emmanuel Eboué (Ivo)
Denílson (Bra)
Samir Nasri (Fra)
Theo Walcott
Emmanuel Adebayor (Tog)
Robin van Persie (Ned)
Zoveel krediet krijg je in de premier leaguequote:Op zaterdag 23 augustus 2008 18:16 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
In het begin bij PSV was hij ook matig.
Hopelijk kunnen we eindelijk eens een keer wat doen tegen arsenal.quote:
Mjah.. Ik vind vooral Arsenal slecht spelen.quote:
Zijn er ergens wél goede wedstrijden gespeeld afgelopen 2 weken? niveau lijkt overal dramatischquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:17 schreef fanneke het volgende:
Wat een waardeloos voetbal van Arsenal.
Dit lijkt helemaal nergens op.
Allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:09 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.101greatgoals.com/videodisplay/1501694/
Hoor die commentator![]()
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 23:13 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, Allaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah![]()
dat hoop je dan maarquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:09 schreef Eric_Cantona het volgende:
Mooi 't puntverlies van Arsenal, morgen zelf de 3 punten pakken tegen Pompey
Benieuwd wat de nieuwe Portugezen hier van maken. Dit zijn de 'vuile' potten waar je ook je normale niveau moet zien te behalen.quote:Petr Cech
Jose Bosingwa
John Terry
Ricardo Carvalho
Ashley Cole
Michael Essien
Michael Ballack
Frank Lampard
Deco
Joe Cole
Nicolas Anelka
Ben wel alweer bang voor Heskeyquote:Kirkland; Melchiot, Boyce, Bramble, Figueroa; Valencia, Palacios, Cattermole, Koumas; Zaki, Heskey.
Het spel van Newcastle tegen jullie vond ik dusdanig goed dat ze gerust voor twee wedstrijden mogen tellen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 16:20 schreef Dos37 het volgende:
Nou geen enkel team lukt het dus om 2 wedstrijden achter elkaar indrukwekkend te zijn
Die zit er lekker inquote:Op zondag 24 augustus 2008 15:22 schreef venomsnake het volgende:
De vrije trap van Deco:
http://www.fliggo.com/video/B3Dg0lYS
quote:
quote:Op zondag 24 augustus 2008 18:15 schreef VoreG het volgende:
Zeer zware blessure voor Richards, ligt nu al 10 minuten stil nadat ze met de koppen tegen elkaar knalde.
Dat verklaard een hoop.quote:
quote:Manchester City's Micah Richards was taken to hospital after he was knocked out in a collision with team-mate Tal Ben Haim in the 3-0 win over West Ham.
The England international defender lay on the ground for eight minutes after the incident early in the second half.
He was put in a neck brace and was given oxygen before he was carried from the pitch at Eastlands.
Richards came round in the dressing room but was taken to Manchester Royal Infirmary for further checks.
Boss Mark Hughes said: "He's a little bit groggy.
"When the stretcher bearers go out you do worry but it was not as bad as it looked.
"It's a head injury, not a neck injury and by all accounts he is a little bit concussed but should be OK."
Samenvattingen zeggen natuurlijk lang niet alles, maar het leek erop of Wigan wel een punt verdiende, speelden goed.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Twee geweldige slidingen van Palacias zeg
Ik constateer toch ook niet meer dan alleen zijn twee geweldige slidingen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:51 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Samenvattingen zeggen natuurlijk lang niet alles,
Nee, het was ook geen reactie op jou eigenlijk...weet ook helemaal niet waarom ik eigenlijk quottequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik constateer toch ook niet meer dan alleen zijn twee geweldige slidingen?
Okquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:01 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Nee, het was ook geen reactie op jou eigenlijk...weet ook helemaal niet waarom ik eigenlijk quotte
Ze hebben ook het zwaarste openingsprogramma gehad met Chelsea en Man U.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk zal het voor Pompey niet te lang duren voordat Crouch en Defoe hun draai vinden.
Inderdaad, kwaliteit genoeg. Muntari is wel een groot verlies natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben ook het zwaarste openingsprogramma gehad met Chelsea en Man U.
Die komen er nog wel bovenop.
United speelt vandaag de Europese supercupquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:25 schreef Blight het volgende:
Waarom was dat eigenlijk uitgesteld? Volledig langs me heen gegaan.
Europese supercup vanavond.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:25 schreef Blight het volgende:
Waarom was dat eigenlijk uitgesteld? Volledig langs me heen gegaan.
Die was errug knullig trouwens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:07 schreef borisz het volgende:
Wigan komt op 0-1 door een ed. van Ricketts.
Samba, edquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:20 schreef DutchGooner het volgende:
2-0 West Ham
Mooie vrije trapquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:39 schreef borisz het volgende:
Boro 1-0, Afonso Alves
Inderdaad, erg zware tegenstanders gehad.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Portsmouth heeft een knappe seizoensstart.
Ik heb em van de week uit gegooidquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:45 schreef Yi-Long het volgende:
Alves heeft gescoord. Zou fucking tijd worden ook, want heb hem in my fantasy league
Dat durfde ik nog niet aan, en ben dus blij dat ik het vertrouwen heb behouden. Alex helaas wel eruit gegooid, want ik geloof dat Chelsea hem niet laat spelen. Gomes staat er ook nog steeds in bij mij... maar dat blindelings vertrouwens in ZIJN kwaliteiten worden een beetje teniet gedaan door die waardeloze kutverdediging van Tottenhamquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:08 schreef leroytje het volgende:
[..]
Ik heb em van de week uit gegooid
Hoezo knap?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:01 schreef -Vaduz- het volgende:
Portsmouth heeft een knappe seizoensstart.
wie nam de penalty?quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Alves versierde mooi een penalty met een schwalbe...wordt nog gemist ook..op de lat.
Downingquote:
4-1 zelfs.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:51 schreef Ambrosius het volgende:
Bellamy stelt de zege voor West Ham veilig in blessuretijd: 3-1.
Was een terechte penalty. De verdediger ging op de voet van Alves staan.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 17:24 schreef Tim86 het volgende:
Alves versierde mooi een penalty met een schwalbe...wordt nog gemist ook..op de lat.
Mooi voor Arsenal, en niet op de laatste plek voor Van Persie zelf.quote:
Hij kon inderdaad wel weer eens een doelpunt gebruikenquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 18:52 schreef KingOfPop het volgende:
[..]
Mooi voor Arsenal, en niet op de laatste plek voor Van Persie zelf.
Was z'n laatste actie. Hij kreeg een tik op zijn voet en werd vervangen door Vela.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 19:52 schreef Yi-Long het volgende:
Op de lat door Van Persie vanuit een onmogelijke hoek.
Barton mag nog even meedoen.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 20:21 schreef ruud_fr het volgende:
Keegan wisselt nog even 2 man in de 89e minuut
Spurs zijn niet kansloos hoor, als ze nu tenminste eens gaan voetballen.quote:Op zondag 31 augustus 2008 11:02 schreef Dos37 het volgende:
Vandaag Chelsea tegen Spurs, had het liever andersom gezien dan had spurs nog wel een kansje om weer in het ritme te komen.
Hoop ook op een stuntje vanmiddag.quote:
Klote-uefaquote:Op zondag 31 augustus 2008 12:41 schreef mcyodogg het volgende:
Vandaag de officieel beste keeper, verdediger en middenvelder van Europa in actie. En dat allemaal in 1 team. We worden verwend!
Is niet de UEFA.quote:
En Steve Wilson erbij: 'He has done that before, hasn't he'quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:13 schreef Dos37 het volgende:
Kijk nu even motd heerlijk in beeld gebracht die eigenaar van Newcastle die een glas bier weg tikt
Ach, dat was gewoon rigged. Van der Sar had duizend keer meer recht op de prijs voor beste keeper, en niet alleen omdat hij een Nederlander is.quote:Op zondag 31 augustus 2008 13:20 schreef mcyodogg het volgende:
[..]
Is niet de UEFA.
De 16 coaches van de knockout-fase van vorig seizoen hebben gestemd. En die weten wel wat van voetbal
[..]
En Steve Wilson erbij: 'He has done that before, hasn't he'
Bentley als 10 zou goed kunnen werken hoor. Volgens mij speelden ze in de voorbereiding ook wel eens zo, en daar heeft hij de kwaliteiten wel voor.quote:Op zondag 31 augustus 2008 14:16 schreef One_conundrum het volgende:
Bentley als nummer 10? Giovanni als 10 neem ik aan?
Beletti scoorde toch uit een cornerquote:Op zondag 31 augustus 2008 15:01 schreef Yi-Long het volgende:
1-0 voor chelsea. Eigen goal, Gomes kansloos.
Engelse verslaggever zei geloof ik eigen goal of zoiets. Dus via iemand's been ofzo denk ik. Beetje moeilijk te zien op de stream, en was al aan het typenquote:
Ben je dronken Dos? Bent een top-aankoop?quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:19 schreef Dos37 het volgende:
Bent puik werk wat een top aankoop
quote:Op zondag 31 augustus 2008 15:19 schreef Gunner het volgende:
Nog steeds BOTL
[..]
Ben je dronken Dos? Bent een top-aankoop?
Friedel; Davies, Laursen, LYoung, Shorey; Barry, Petrov, ReoCoker; AYoung, Carew Agbonlahorquote:Op zondag 31 augustus 2008 13:35 schreef One_conundrum het volgende:
Ik ben benieueieieuwd of Aston Villa het slecht spel van Liverpool kan afstraffen...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |