Dat verklaard een hoop.quote:
quote:Manchester City's Micah Richards was taken to hospital after he was knocked out in a collision with team-mate Tal Ben Haim in the 3-0 win over West Ham.
The England international defender lay on the ground for eight minutes after the incident early in the second half.
He was put in a neck brace and was given oxygen before he was carried from the pitch at Eastlands.
Richards came round in the dressing room but was taken to Manchester Royal Infirmary for further checks.
Boss Mark Hughes said: "He's a little bit groggy.
"When the stretcher bearers go out you do worry but it was not as bad as it looked.
"It's a head injury, not a neck injury and by all accounts he is a little bit concussed but should be OK."
Samenvattingen zeggen natuurlijk lang niet alles, maar het leek erop of Wigan wel een punt verdiende, speelden goed.quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:41 schreef Cyberia18 het volgende:
Twee geweldige slidingen van Palacias zeg
Ik constateer toch ook niet meer dan alleen zijn twee geweldige slidingen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 23:51 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Samenvattingen zeggen natuurlijk lang niet alles,
Nee, het was ook geen reactie op jou eigenlijk...weet ook helemaal niet waarom ik eigenlijk quottequote:Op zondag 24 augustus 2008 23:55 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ik constateer toch ook niet meer dan alleen zijn twee geweldige slidingen?
Okquote:Op maandag 25 augustus 2008 00:01 schreef DemonCleaner het volgende:
[..]
Nee, het was ook geen reactie op jou eigenlijk...weet ook helemaal niet waarom ik eigenlijk quotte
Ze hebben ook het zwaarste openingsprogramma gehad met Chelsea en Man U.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:20 schreef Cyberia18 het volgende:
Hopelijk zal het voor Pompey niet te lang duren voordat Crouch en Defoe hun draai vinden.
Inderdaad, kwaliteit genoeg. Muntari is wel een groot verlies natuurlijk.quote:Op maandag 25 augustus 2008 23:21 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ze hebben ook het zwaarste openingsprogramma gehad met Chelsea en Man U.
Die komen er nog wel bovenop.
United speelt vandaag de Europese supercupquote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:25 schreef Blight het volgende:
Waarom was dat eigenlijk uitgesteld? Volledig langs me heen gegaan.
Europese supercup vanavond.quote:Op vrijdag 29 augustus 2008 12:25 schreef Blight het volgende:
Waarom was dat eigenlijk uitgesteld? Volledig langs me heen gegaan.
Die was errug knullig trouwens.quote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:07 schreef borisz het volgende:
Wigan komt op 0-1 door een ed. van Ricketts.
Samba, edquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:20 schreef DutchGooner het volgende:
2-0 West Ham
Mooie vrije trapquote:Op zaterdag 30 augustus 2008 16:39 schreef borisz het volgende:
Boro 1-0, Afonso Alves
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |