Niet overdrijven. Feijenoord bood nog redelijk partij, maar moest gewoon zijn meerdere erkennen. Greene was weer als vanouds. Biseswar ook niet echt geweldig en misschien dat Mols toch zijn tijd wel heeft gehad...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:30 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Doe normaal zeg. Als PSV had gewild, hadden ze met een nulletje of 6 kunnen winnen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:00 schreef TJDoornbos het volgende:
9 ton plus verkoop van overbodige spelers en ik eis een nieuwe spits. Zonder Roy en Jon is het daar namelijk behelpen met jeugdige talenten, oudere mensen en gewoon rare vogels
je kunt ook alleen maar over het negatieve janken, maar dan kom je nergensquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:28 schreef Dr.Crane het volgende:
Ik vind iedereen hier eigenlijk een beetje teveel naar positieve dingen zoeken.
Er valt ook weinig te janken nog, behalve dan dat we met een dozijn geblesseerden zitten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:36 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
je kunt ook alleen maar over het negatieve janken, maar dan kom je nergens
Greene als vanouds: In negatieve of positieve zin?Ik vond Greene weer dramatisch. Ik snap echt niet wat die gozer nog bij Feyenoord doet. Hij houd alleen z'n man voor zich en stapt nooit in. Mols heeft echt z'n beste tijd gehad. Landzaat leed ook teveel balverlies door foute passes. Die jongen voegt niks toe. Ze begonnen pas te voetballen na de wissels van schet en janota. Verder is het me meegevallen. Het elftal dat we zagen was natuurlijk niet het echte Feyenoord.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:55 schreef Happel het volgende:
[..]
Niet overdrijven. Feijenoord bood nog redelijk partij, maar moest gewoon zijn meerdere erkennen. Greene was weer als vanouds. Biseswar ook niet echt geweldig en misschien dat Mols toch zijn tijd wel heeft gehad...
De Cler was overigens zwaar over de zeik na de pot, goeiedag. Benieuwd waar dat over ging.
Niemand zoekt naar positieve dingen. Er waren genoeg positieve dingen te zien. En het is echt grote onzin dat Feijenoord moeite gaat krijgen om bij de eerste negen te eindigen. Misschien dat jij dat graag ziet gebeuren, kan ook. Zou me niet eens verbazen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:28 schreef Dr.Crane het volgende:
Ik vind iedereen hier eigenlijk een beetje teveel naar positieve dingen zoeken. Enige constatering die je kunt maken is dat we met dit elftal simpelweg moeite gaan hebben om bij de eerste 9 te eindigen en dat we moeten hopen op een snelle leegloop van de ziekenboeg.
Ik ben nog nooit positief over die pannekoek geweest.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Greene als vanouds: In negatieve of positieve zin?Ik vond Greene weer dramatisch. Ik snap echt niet wat die gozer nog bij Feyenoord doet. Hij houd alleen z'n man voor zich en stapt nooit in. Mols heeft echt z'n beste tijd gehad. Landzaat leed ook teveel balverlies door foute passes. Die jongen voegt niks toe. Ze begonnen pas te voetballen na de wissels van schet en janota. Verder is het me meegevallen. Het elftal dat we zagen was natuurlijk niet het echte Feyenoord.
Landzaat heeft 2 goede seizoenen gehad bij AZ maar heeft mij daarbuiten, ook in ned11tal, niet kunnen overtuigen een topspeler te zijn. Hij hobbelt beetje mee met het niveau van de rest heb ik het idee.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 22:50 schreef Hofpleinfontein het volgende:
[..]
Greene als vanouds: In negatieve of positieve zin?Ik vond Greene weer dramatisch. Ik snap echt niet wat die gozer nog bij Feyenoord doet. Hij houd alleen z'n man voor zich en stapt nooit in. Mols heeft echt z'n beste tijd gehad. Landzaat leed ook teveel balverlies door foute passes. Die jongen voegt niks toe. Ze begonnen pas te voetballen na de wissels van schet en janota. Verder is het me meegevallen. Het elftal dat we zagen was natuurlijk niet het echte Feyenoord.
Ik dacht dat de blessure van Makaay wel meeviel?quote:Op zondag 24 augustus 2008 00:00 schreef TJDoornbos het volgende:
Vlaar is fors en Makaay is een geval net wel fors net niet fors. Dan hebben we El Ahmadi nog die fors is maar verder is het allemaal binnen de maand volgens mij
Die grasmat was gewoon te slecht voor woorden.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:19 schreef patrickt37 het volgende:
Waarom loopt Verbeek te janken over de grasmat in de Arena?
Daar is Verbeek toch niet het type voor?
Maar daar hadden beide ploegen last van.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:34 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Die grasmat was gewoon te slecht voor woorden.
Als de grasmat beter was, dan was Feyenoord er nog harder vanaf geveegdquote:Op zondag 24 augustus 2008 11:34 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Die grasmat was gewoon te slecht voor woorden.
Hij zeurde niet dat Feyenoord daardoor in het nadeel was hoor.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar daar hadden beide ploegen last van.
Beetje achteraf gezeur om iets wat je al lang weet en waar dus jij niet als enige last van hebt.
Dan was het gewoon zeuren om het zeuren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:37 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Hij zeurde niet dat Feyenoord daardoor in het nadeel was hoor.
Lijkt me niet meer dan logisch dat je zoiets best mag constateren als coach, het is gewoon schandalig dat er na zo'n lange zomerstop zo'n dramatische grasmat ligt in de ArenA. Zolang hij het niet als excuus gebruikt is er niets vreemds aan, hij heeft het ook niet als excuus voor de nederlaag gebruikt toch?quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:35 schreef sjimz het volgende:
[..]
Maar daar hadden beide ploegen last van.
Beetje achteraf gezeur om iets wat je al lang weet en waar dus jij niet als enige last van hebt.
Hij heeft het gewoon geconstateerd, dan mag hij zijn mening er toch over geven? Ik vind het niet direct zeuren om het zeuren.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan was het gewoon zeuren om het zeuren.
Niets vreemds imo.quote:,,Als de voetbalbond deze wedstrijd serieus neemt, moeten ze ervoor zorgen dat de grasmat in orde is. Volgens mij huren ze het stadion voor dit soort wedstrijden. Dan mag de KNVB niet accepteren dat het gras zo lang is. De spelers gleden daardoor continu uit.''
Het is niet vreemd maar het heeft toch geen enkele toegevoegde waarde?quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:38 schreef Blawh het volgende:
[..]
Lijkt me niet meer dan logisch dat je zoiets best mag constateren als coach, het is gewoon schandalig dat er na zo'n lange zomerstop zo'n dramatische grasmat ligt in de ArenA. Zolang hij het niet als excuus gebruikt is er niets vreemds aan, hij heeft het ook niet als excuus voor de nederlaag gebruikt toch?
[..]
Hij heeft het gewoon geconstateerd, dan mag hij zijn mening er toch over geven? Ik vind het niet direct zeuren om het zeuren.
[..]
Niets vreemds imo.
Nee, hij vond het een schande voor het eredivisievoetbal in het algemeen. Dat ze bij jullie nou alleen dergelijke dingen aankaarten als ajax zelf verliest...quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:38 schreef sjimz het volgende:
[..]
Dan was het gewoon zeuren om het zeuren.
Wat heeft Ajax hier nou mee te maken?quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:42 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nee, hij vond het een schande voor het eredivisievoetbal in het algemeen. Dat ze bij jullie nou alleen dergelijke dingen aankaarten als ajax zelf verliest...
Er is al vaak genoeg gezegd dat het gras in de Arena dramatisch is.quote:Als niemand er wat van zegt dan wordt er ook niets aan gedaan.
Dat valt nog maar te bezien.quote:Feyenoord zal overigens tegen 9 van de 10 tegenstanders in de eredivisie het spel moeten gaan maken straks, dus het is wel degelijk van belang voor Verbeek dat er eisen worden gesteld aan de grasmatten in Nederland.
Hij geeft alleen nogmaals een signaal af naar de KNVB. Als je al zoveel blessures hebt dan kan ik me voorstellen dat je een schietgebedje slaat dat er niet nog meer geblesseerden bijkomen vanwege zo'n baggerveld.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:41 schreef sjimz het volgende:
[..]
Het is niet vreemd maar het heeft toch geen enkele toegevoegde waarde?
Zelfs Stevie Wonder kon zien dat die grasmat overhoop lag.
Met 20 miljoen kan je leuke dingen doen.quote:Eric Gudde: 'Feyenoord heeft oorlogskas van 20 miljoen'
Bij deze wou ik nog even terugkomen op een interview op televisie-zender Het gesprek waarin algemeen directeur Eric Gudde tegen Frits Barend zei dat Feyenoord een oorlogskas van maar liefst 20 miljoen euro had. Afgelopen weken maakte Gudde ineens duidelijk dat er geen geld meer is. Waar is die oorlogskas dan gebleven die we in Rotterdam op dit moment zo hard nodig hebben?
Dat zei ie destijds ja, ik vraag me af waar dat geld nu zou zijn dan. Ook zei Rinus Israel zo rond diezelfde tijd dat Feyenoord deze zomer weer grote aankopen ging doen.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:50 schreef sjimz het volgende:
[..]
Met 20 miljoen kan je leuke dingen doen.
John-Dahl zal ook wel wat tekengeld hebben opgestreken, maar die 20 miljoen halen ze niet.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:56 schreef sjimz het volgende:
Tot nu toe is alleen El Ahmadi gehaald als directe versterking of niet?
Die was ik inderdaad vergeten!quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:57 schreef Blawh het volgende:
[..]
John-Dahl zal ook wel wat tekengeld hebben opgestreken.
Het budget voor de verbouwing van de kleedkamers viel een beetje hoger uit dan verwacht.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:56 schreef sjimz het volgende:
Tot nu toe is alleen El Ahmadi gehaald als directe versterking of niet?
Toch vind ik het heel erg gewaagd hoor want Van Bronckhorst, Timmer, Hofland, Landzaat,Makaay en Tomasson zijn niet de jongste meer.quote:Op zondag 24 augustus 2008 11:59 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Het budget voor de verbouwing van de kleedkamers viel een beetje hoger uit dan verwacht.
en nog wordt er niets aan gedaan, schandequote:Op zondag 24 augustus 2008 11:44 schreef sjimz het volgende:
[..]
Er is al vaak genoeg gezegd dat het gras in de Arena dramatisch is.
zoals je zelf al zegt komt er genoeg jeugd aan: Wijnaldum, Fer, Bruins, Janota, Erasmus, Nievelt, Darley, Mulderquote:Op zondag 24 augustus 2008 12:02 schreef sjimz het volgende:
[..]
Toch vind ik het heel erg gewaagd hoor want Van Bronckhorst, Timmer, Hofland, Landzaat,Makaay en Tomasson zijn niet de jongste meer.
Het zal al vaak genoeg hier vemeld zijn maar straks komt er ineens een gat van 6 basisspelers die zomaar ineens weg kunnen vallen qua leeftijd.
En ze spelen allemaal in de as van het elftal.
Ik denk dat Feyenoord vorig jaar een grote gok heeft genomen en nu dreigt te verliezen ondanks het feit dat er flink wat talent aan het schoppen is tegen het eerste elftal.
Maar dat is mijn mening.
Er zullen er best een aantal doorbreken maar kunnen die het kwaliteitsverschil gelijk al opvangen?quote:Op zondag 24 augustus 2008 12:15 schreef ruud_fr het volgende:
er komt genoeg jeugd aan: Wijnaldum, Fer, Bruins, Janota, Erasmus, Nievelt, Darley, Mulder
een aantal van deze spelers zal zeker doorbreken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |