abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 augustus 2008 @ 11:44:44 #151
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61081743
Dat ook nog ja, we mogen blij zijn dat we door dat knollenveld niet nog meer geblesseerden hebben.
pi_61081810
quote:
Eric Gudde: 'Feyenoord heeft oorlogskas van 20 miljoen'

Bij deze wou ik nog even terugkomen op een interview op televisie-zender Het gesprek waarin algemeen directeur Eric Gudde tegen Frits Barend zei dat Feyenoord een oorlogskas van maar liefst 20 miljoen euro had. Afgelopen weken maakte Gudde ineens duidelijk dat er geen geld meer is. Waar is die oorlogskas dan gebleven die we in Rotterdam op dit moment zo hard nodig hebben?
Met 20 miljoen kan je leuke dingen doen.
  zondag 24 augustus 2008 @ 11:53:52 #153
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61081881
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Dat zei ie destijds ja, ik vraag me af waar dat geld nu zou zijn dan. Ook zei Rinus Israel zo rond diezelfde tijd dat Feyenoord deze zomer weer grote aankopen ging doen.
pi_61081918
Tot nu toe is alleen El Ahmadi gehaald als directe versterking of niet?
pi_61081926
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:56 schreef sjimz het volgende:
John-Dahl zal ook wel wat tekengeld hebben opgestreken, maar die 20 miljoen halen ze niet.
pi_61081929
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:57 schreef Blawh het volgende:

[..]

John-Dahl zal ook wel wat tekengeld hebben opgestreken.
Die was ik inderdaad vergeten!
  zondag 24 augustus 2008 @ 11:59:37 #157
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61081964
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:56 schreef sjimz het volgende:
Het budget voor de verbouwing van de kleedkamers viel een beetje hoger uit dan verwacht.
pi_61082002
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:59 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Het budget voor de verbouwing van de kleedkamers viel een beetje hoger uit dan verwacht.
Toch vind ik het heel erg gewaagd hoor want Van Bronckhorst, Timmer, Hofland, Landzaat,Makaay en Tomasson zijn niet de jongste meer.
Het zal al vaak genoeg hier vemeld zijn maar straks komt er ineens een gat van 6 basisspelers die zomaar ineens weg kunnen vallen qua leeftijd.
En ze spelen allemaal in de as van het elftal.
Ik denk dat Feyenoord vorig jaar een grote gok heeft genomen en nu dreigt te verliezen ondanks het feit dat er flink wat talent aan het schoppen is tegen het eerste elftal.

Maar dat is mijn mening.
pi_61082147
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:44 schreef sjimz het volgende:
[..]

Er is al vaak genoeg gezegd dat het gras in de Arena dramatisch is.
en nog wordt er niets aan gedaan, schande
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Toch vind ik het heel erg gewaagd hoor want Van Bronckhorst, Timmer, Hofland, Landzaat,Makaay en Tomasson zijn niet de jongste meer.
Het zal al vaak genoeg hier vemeld zijn maar straks komt er ineens een gat van 6 basisspelers die zomaar ineens weg kunnen vallen qua leeftijd.
Ik denk dat Feyenoord vorig jaar een grote gok heeft genomen en nu dreigt te verliezen ondanks het feit dat er flink wat talent aan het schoppen is tegen het eerste elftal.

Maar dat is mijn mening.
zoals je zelf al zegt komt er genoeg jeugd aan: Wijnaldum, Fer, Bruins, Janota, Erasmus, Nievelt, Darley, Mulder
een aantal van deze spelers zal zeker doorbreken
pi_61082163
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:15 schreef ruud_fr het volgende:

er komt genoeg jeugd aan: Wijnaldum, Fer, Bruins, Janota, Erasmus, Nievelt, Darley, Mulder
een aantal van deze spelers zal zeker doorbreken
Er zullen er best een aantal doorbreken maar kunnen die het kwaliteitsverschil gelijk al opvangen?
Ze genereren ook geen inkomsten meer uit de oudere spelers dmv een afkoopsom.
pi_61082171
die 20 waren volgens mij hersenspinsels en als die er echt waren zitten die NIET in de verbouwing aangezien het ging over transfergeld niet over totaal budget
  zondag 24 augustus 2008 @ 12:26:18 #162
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61082306
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:02 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar dat is mijn mening.
Ik denk dat je wel eens gelijk zou kunnen hebben. Om straks spelers als Makaay te vervangen voor minimaal gelijkwaardige spelers moet je óf veel geld hebben óf een hele goede scouting. Beide hebben we niet, en ik weet ook niet hoe we daar in de komende jaren aan gaan komen.
pi_61082343
Aan de andere kant had het natuurlijk wel heel goed uit kunnen pakken (of kan het nog goed uit gaan pakken) als je de landstitel wint en daaruit weer positieve impulsen krijgt.
Tel daarbij ook nog wat CL miljoenen op en Feyenoord kan zomaar weer geld spenderen.
pi_61082421
CL welk jaar? Ook dit jaar is top 5 al lastig zat Of we moeten vanaf november zonder blessures en schorsingen komen te zitten tot mei
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:04:33 #165
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_61082951
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 11:50 schreef sjimz het volgende:

[..]

Zucht...

Er zitten me toch een stel achterlijke imbecielen onder de Feijenoordsupporters. Blaten als een schaap, maar zelf even de moeite nemen om iets te onderzoeken, ho maar...

Gudde heeft in dat interview nooit gezegd dat ze twintig miljoen te besteden hadden. Die woorden werden hem in de mond gelegd door Barend.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_61082976
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 12:16 schreef sjimz het volgende:

[..]

Er zullen er best een aantal doorbreken maar kunnen die het kwaliteitsverschil gelijk al opvangen?
Ze genereren ook geen inkomsten meer uit de oudere spelers dmv een afkoopsom.
er loopt nu ook kwaliteit, maar kwam er vorig jaar maar bij vlagen uit
dus veel zullen we niet achteruit gaan denk ik

komt bij dat die jonge jongens over pakweg 2 jaar (wanneer de oudere spelers ongeveer stoppen) een stuk verder in hun ontwikkeling zijn
pi_61083009
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:05 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

er loopt nu ook kwaliteit, maar kwam er vorig jaar maar bij vlagen uit
dus veel zullen we niet achteruit gaan denk ik

komt bij dat die jonge jongens over pakweg 2 jaar (wanneer de oudere spelers ongeveer stoppen) een stuk verder in hun ontwikkeling zijn
Maar nog steeds rond de 20/ 21 jaar zijn.
Het kan ook gewoon goed gaan hoor maar een beetje routine kan dan denk ik geen kwaad.
pi_61083063
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:07 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar nog steeds rond de 20/ 21 jaar zijn.
Het kan ook gewoon goed gaan hoor maar een beetje routine kan dan denk ik geen kwaad.
dat moet dan dmv inkopen
pi_61083105
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:09 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

dat moet dan dmv inkopen
Maar als er geen geld beschikbaar is wordt het lastig?
Helemaal omdat je niet veel inkomsten uit verkopen kan genereren als de helft stopt met voetbal.
pi_61083128
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:11 schreef sjimz het volgende:

[..]

Maar als er geen geld beschikbaar is wordt het lastig?
Helemaal omdat je niet veel inkomsten uit verkopen kan genereren als de helft stopt met voetbal.
niemand kan zeggen hoe de club er over 2 jaar voor staat
pi_61083129
Jongens als De Cler, Tomasson en Hofland kunnen echt nog wel langer dan twee jaar mee.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
  zondag 24 augustus 2008 @ 13:13:36 #172
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61083148
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:12 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Een goed bestuur zou dat moeten kunnen inschatten anders.
pi_61083207
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:12 schreef heiden6 het volgende:
Jongens als De Cler, Tomasson en Hofland kunnen echt nog wel langer dan twee jaar mee.
De Cler en Hofland (mits ze blessure vrij blijven) wel ja maar Tomasson moet ik nog maar eens zien.

Maar Van Bronckhorst en Makaay ( de 2 steunpilaren) zullen dan in ieder geval weg zijn.
pi_61083216
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:12 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Tuurlijk niet maar een lange termijn planning/beleid kan geen kwaad lijkt me.
pi_61083233
quote:
Op zondag 24 augustus 2008 13:15 schreef sjimz het volgende:

[..]

De Cler en Hofland (mits ze blessure vrij blijven) wel ja maar Tomasson moet ik nog maar eens zien.

Maar Van Bronckhorst en Makaay ( de 2 steunpilaren) zullen dan in ieder geval weg zijn.
Inderdaad. Maar bekijk het van de positieve kant, ook Timmer en Lucius zijn dan weg.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')