Je bent de eerste Ajacied die ik ooit positief over hem hoor.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 10:45 schreef Noshiba het volgende:
Al willen jullie Vlaar niet meer willen wij hem wel huren voor 2 jaar hoor!
Nou eigenlijk alleen omdat m'n achternaam dan op ons mooie shirt kan staan heurquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:02 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Je bent de eerste Ajacied die ik ooit positief over hem hoor.
Waar slaat excuussupporter nou weer op? Als je 13 gebleseerde spelers in je selectie hebt kan geen enkele Nederlandse club een representatief elftal opstellen. Dan kan je dat als excuus zien voor slechte resultaten maar als je gewoon realistisch bent is dat een gerechtvaardigde rede voor de slechte voorbereiding.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 06:07 schreef Bayswater het volgende:
Ach jee, de excuussupporters staan weer op.
Als Ajacied zou ik hem graag bij Ajax willen zien hoor..quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 12:02 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Je bent de eerste Ajacied die ik ooit positief over hem hoor.
Idd. 1 of 2 blessure's heb je altijd, maar dit is extreem.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 14:01 schreef Juk het volgende:
[..]
Waar slaat excuussupporter nou weer op? Als je 13 gebleseerde spelers in je selectie hebt kan geen enkele Nederlandse club een representatief elftal opstellen. Dan kan je dat als excuus zien voor slechte resultaten maar als je gewoon realistisch bent is dat een gerechtvaardigde rede voor de slechte voorbereiding.
Dat is tegenwoordig de doelstelling van Feijenoord: De top 5 moeten kunnen halen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 23:31 schreef Juk het volgende:
[..]
Amen.
Toch eigenlijk wel ongelovelijk dit... Maargoed, erover zeuren helpt ook niet.
Laten we hopen dat we over 2 maanden een verschrikkelijk sterke en volledig fitte selectie hebben. Met alleen die randvoorwaarden en enkele topspelers zouden we top5 moeten kunnen halen, ook al staan er niet op elke positie goede spelers.
Heropbouw is vorig seizoen begonnen als het goed is, dan kan je inderdaad niet direct wonderen verwachten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:55 schreef navigator het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig de doelstelling van Feijenoord: De top 5 moeten kunnen halen.
Bij een heropbouw werk je in stappen. Vorig jaar was de eerste stap om bij de eerste 5 te eindigen en daarmee Europees voetbal te halen, dit seizoen zou die doelstelling dan logischerwijs iets omhoog moeten. En daarmee wil ik niet zeggen dat ze direct kampioen moeten worden, maar strijden om de 2e plek zou toch de doelstelling moeten zijn dit jaar.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:56 schreef Blawh het volgende:
[..]
Heropbouw is vorig seizoen begonnen als het goed is, dan kan je inderdaad niet direct wonderen verwachten.
Op dit moment de harde realiteit. Misschien met een aardig europees seizoen dit jaar kan er wat meer geld worden vrijgemaakt voor aankopen volgend seizoen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 15:55 schreef navigator het volgende:
[..]
Dat is tegenwoordig de doelstelling van Feijenoord: De top 5 moeten kunnen halen.
Er is toch al aangegeven dat er geen nieuwe aanvaller bij gaat komen? Dan kan je denk ik hoog en laag springen als supporter en zeggen dat je een nieuwe spits eist, maar denk dat je er weinig mee op gaat schieten.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:00 schreef TJDoornbos het volgende:
9 ton plus verkoop van overbodige spelers en ik eis een nieuwe spits. Zonder Roy en Jon is het daar namelijk behelpen met jeugdige talenten, oudere mensen en gewoon rare vogels
Doe normaal zeg. Als PSV had gewild, hadden ze met een nulletje of 6 kunnen winnen.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:26 schreef Juk het volgende:
Ik moet zeggen dat ze het verbazingwekkend goed hebben gedaan ternet.
Niet overdrijven. Feijenoord bood nog redelijk partij, maar moest gewoon zijn meerdere erkennen. Greene was weer als vanouds. Biseswar ook niet echt geweldig en misschien dat Mols toch zijn tijd wel heeft gehad...quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 20:30 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Doe normaal zeg. Als PSV had gewild, hadden ze met een nulletje of 6 kunnen winnen.
quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 17:00 schreef TJDoornbos het volgende:
9 ton plus verkoop van overbodige spelers en ik eis een nieuwe spits. Zonder Roy en Jon is het daar namelijk behelpen met jeugdige talenten, oudere mensen en gewoon rare vogels
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |