Buijsquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:35 schreef ursel het volgende:
Wie is er momenteel van het eerste nog wel fit??
Als Feyenoord verstandig is doen ze dat niet, die jongen heeft wel kwaliteiten, maar absoluut nog niet voldoende voor de top van de eredivisie. Hij is wat te traag en vaak ook nog wat te laconiek. Als Feyenoord geld had gehad om te investeren in de toekomst, dan was het wel een goede geweest voor de komende jaren. Nu kan men denk ik beter op zoek naar iemand met potentie die zich tenminste op het hoogste niveau heeft bewezen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:49 schreef Dr.Crane het volgende:
Ik denk dat Feyenoord er heel verstandig aan zou doen nu om Botteghin per direct op te halen in Zwolle. Over een (half) jaartje plukt Heerenveen of Groningen hem daar anders wel weg.
Die blessures hoeven lang niet allemaal te maken hebben met de krachttraining hoor, bij zijn vorige clubs (Heracles, Heerenveen) deed hij het ook en waren en lang niet zo extreem veel blessures. Tijdens de competitie waren zijn selecties juist erg fit.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 schreef Wooldoor het volgende:
Dit is wel erg sneu voor Feyenoord maar Verbeek zal toch echt eens moeten gaan denken wat hij mischien fout doet op de training, krachttraining is leuk. Maar een fatsoenlijk elftal kunnen opstellen met fitte mensen lijkt me toch een stuk belangrijker. Jammer want ik had gehoopt dat Ajax en Feyenoord om het kampioenschap hadden kunnen vechten met mischien psv erbij, maar als Vlaar lang geblesseerd is haakt Feyenoord eigenlijk wel af denk ik.
De meeste blessure's hebben weinig met de krachttraining te maken. Die zorgt er op langere termijn juist voor dat je niet weer zo'n ziekenboeg hebt in de toekomst.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 schreef Wooldoor het volgende:
Dit is wel erg sneu voor Feyenoord maar Verbeek zal toch echt eens moeten gaan denken wat hij mischien fout doet op de training, krachttraining is leuk. Maar een fatsoenlijk elftal kunnen opstellen met fitte mensen lijkt me toch een stuk belangrijker. Jammer want ik had gehoopt dat Ajax en Feyenoord om het kampioenschap hadden kunnen vechten met mischien psv erbij, maar als Vlaar lang geblesseerd is haakt Feyenoord eigenlijk wel af denk ik.
Juist die laatste groep kost veel geldquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:52 schreef Blawh het volgende:
[..]
Als Feyenoord verstandig is doen ze dat niet, die jongen heeft wel kwaliteiten, maar absoluut nog niet voldoende voor de top van de eredivisie. Hij is wat te traag en vaak ook nog wat te laconiek. Als Feyenoord geld had gehad om te investeren in de toekomst, dan was het wel een goede geweest voor de komende jaren. Nu kan men denk ik beter op zoek naar iemand met potentie die zich tenminste op het hoogste niveau heeft bewezen.
Manteiga?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:28 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Juist die laatste groep kost veel geldFeyenoord moet goed scouten en af en toe een gokje nemen.
Dat is er zo een ja. Maar of dat goed scoutwerk is moeten we nog zien, ik blijf maar met Magrão in m'n hoofd zitten, die werd door dezelfde mensen ook zo'n groot talent genoemdquote:
quote:Verbeek: 'Ook niet klaar voor Heracles'
De wittebroodsweken van Gertjan Verbeek als trainer van Feyenoord zijn niet vlekkeloos verlopen. Na een moeizame seizoensvoorbereiding met veel afwezige en geblesseerde steunpilaren en tegenvallende resultaten in de belangrijke oefenduels begint het seizoen morgen met de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen kampioen PSV.
'Daar zijn we nog niet klaar voor, net zomin als we dat zullen zijn voor de eerste competitiewedstrijd volgende week tegen Heracles', bekent Verbeek. 'Daarvoor hebben we nog steeds veel te veel afwezige spelers. Pas als je weer de beschikking hebt over een volledige groep, kun je echt keuzes maken en krijgt het elftal definitief vorm.'
Verbeek wekt niet de indruk gebukt te gaan onder de tegenvallers. Hij is het type dat er juist een schepje bovenop doet als het tegenzit. 'Het is een periode van hard werken geweest. Met veel nieuwe dingen. Voor mij, maar ook voor de groep', karakteriseert hij zijn eerste weken in De Kuip. 'We hebben er heel veel energie in moeten steken om het te krijgen zoals we het graag willen hebben. Je moet toch zoeken naar draagvlak om dingen te veranderen.'
Met zijn nuchterheid, arbeidsethos en onverschrokken uitstraling is het clubparool 'geen woorden, maar daden' Verbeek op het lijf geschreven, al is hij de eerste om dat beeld te relativeren. 'Ik ben er onderhand wel aan gewend dat ik in een hokje word gestopt.'
Maar die gokjes heeft men deze zomer al genomen denk ik. Ik denk dat Feyenoord nu gewoon beter een degelijke verdediger kan zoeken i.p.v. een onervaren speler die nog nooit op het hoogste niveau heeft gespeeld. De achterhoede is al een onzeker zorgenkindje, daar een talent tussen plaatsen lijkt me voor jullie niet de beste oplossing. In dat geval had men net zo goed een Jordy Buijs kunnen houden.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:28 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Juist die laatste groep kost veel geldFeyenoord moet goed scouten en af en toe een gokje nemen.
Hoe kom jij erbij dat Manteiga door dezelfde mensen is gescout? Weet jij meer dan ik?quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 11:42 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Dat is er zo een ja. Maar of dat goed scoutwerk is moeten we nog zien, ik blijf maar met Magrão in m'n hoofd zitten, die werd door dezelfde mensen ook zo'n groot talent genoemd. Hopen dat Manteiga wél doorbreekt.
Nou ja misschien niet letterlijk dezelfde, maar Feyenoord heeft z'n vaste mensen in Zuid-Amerika lijkt me. En aangezien er nog geen reorganisatie in de scouting is doorgevoerd is het zeer waarschijnlijk dat het zo'n beetje om dezelfde scouts gaat. Hoeft niet zo te zijn, maar de combinatie Feyenoord en Brazillianen is tot op heden niet zo'n goede gebleken. Daarom hoop ik dat Manteiga dat enigszins kan veranderen, maar toch blijf ik er een beetje angstig over.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:47 schreef Happel het volgende:
[..]
Hoe kom jij erbij dat Manteiga door dezelfde mensen is gescout? Weet jij meer dan ik?
Ik kan je zeggen dat het niet zo is. De scout die Manteiga heeft gescout was nog niet bij Feijenoord werkzaam toendertijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Nou ja misschien niet letterlijk dezelfde, maar Feyenoord heeft z'n vaste mensen in Zuid-Amerika lijkt me. En aangezien er nog geen reorganisatie in de scouting is doorgevoerd is het zeer waarschijnlijk dat het zo'n beetje om dezelfde scouts gaat.
Ah ok, dat is in elk geval al positief danquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 12:58 schreef Happel het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat het niet zo is. De scout die Manteiga heeft gescout was nog niet bij Feijenoord werkzaam toendertijd.
Ja natuurlijk, nog geen wedstrijd gespeeld.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sjonge jonge, nu al een verloren seizoen.
Ja hèquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 15:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Sjonge jonge, nu al een verloren seizoen.
in potentie is het de beste verdediger die we hebben, sowieso houdenquote:Op vrijdag 22 augustus 2008 10:28 schreef Dr.Crane het volgende:
VlaarAan zo iemand heb je toch helemaal niets? Hij kan er zelf natuurlijk ook niets aan doen, maar als ie er nu weer een half jaar uitligt moet Feyenoord maar eens goed nadenken of ze hem nog willen behouden.
Bosz heeft weinig van doen met de prestaties die Verbeek behaalt, maar ja, alsof jou dat ook maar iets kan schelen. Bosz moet en zal, wat jou betreft, weg.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als het weer een drama seizoen word dan heeft Bosz weer een mooi excuus.
Lekker voorbarig weer.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:23 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Als het weer een drama seizoen word dan heeft Bosz weer een mooi excuus.
Met al die blessures mag je in je handjes knijpen als je de groepsfase bereikt.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:29 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Lekker voorbarig weer.
Het interesseert me werkelijk geen ruk hoe Feyenoord de komende maand gaan presteren met al die blessures. Als het maar een keer gaandeweg het seizoen steeds beter gaat, waar ik wel vertrouwen in heb, vind ik het al best.
Zorgen dat je Europees overwintert én de beker winnen zijn dan leuke extratjes die haalbaar moeten zijn.
Je bent weer lekker voorbarig met je conclusies. De eerste wedstrijd in de UEFA Cup is 18 september. En het is nu niet zo dat alle spelers maandenlang geblesseerd zijn. Genoeg tijd om toe te werken naar de wedstrijd.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:33 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]Met al die blessures mag je in je handjes knijpen als je de groepsfase bereikt.
Volgende week vrijdag volgens mij.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 17:20 schreef Tomatenboer het volgende:
Binnenkort trouwens toch loting voor de Uefacup?
Amen.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 08:58 schreef Keltie het volgende:
[..]
Als je een jaar uit je neus staat te vreten en dan ineens vol aan de bak moet kan je weleens wat scheuren
Dat is ie ja, maar als ie 3 kwart van de tijd geblesseerd is heb je gewoon niets aan hem.quote:Op vrijdag 22 augustus 2008 16:06 schreef ruud_fr het volgende:
fucking lullig voor Vlaar, 3e keer in een paar jaar tijd
[..]
in potentie is het de beste verdediger die we hebben, sowieso houden
Voor wat het waard is. Ik zou het een prima aankoop vinden.quote:'Feyenoord kan Botteghin overnemen voor 1 miljoen'
Fc Zwolle speler Eric Botteghin staat in de belangstelling van Feyenoord. De verdediger mag voor niet minder dan 1 miljoen vertrekken uit Zwolle. Botteghin zelf was blij dat trainer Gert-Jan Verbeek vanavond op de tribune zat en hoopt dat hij ooit bij zo`n grote club als Feyenoord speelt. Zwolle won overtuigend met 3-1 van koploper Cambuur Leeuwarden en Botteghin scoorde zelfs.
Scoorde gisteren wel .. Enigste wat ik van 'em zag trouwens.. Verder niet opgeletquote:Op zaterdag 23 augustus 2008 04:04 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Voor wat het waard is. Ik zou het een prima aankoop vinden.
Naast successupporters nu de excuussupporters?quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 06:07 schreef Bayswater het volgende:
Ach jee, de excuussupporters staan weer op.
Die is nu wel te halen met de opbrengsten van Loovens en Sno.quote:Op zaterdag 23 augustus 2008 04:04 schreef Dr.Crane het volgende:
[..]
Voor wat het waard is. Ik zou het een prima aankoop vinden.
Toch weer mooi mee genomen...quote:Feyenoord profiteert van transfer Sno naar Ajax
23 augustus 2008
De overstap van jeugdinternational Evander Sno naar Ajax is een financiële meevaller voor Feyenoord. Als gevolg van een clausule in het contract van de middenvelder bij Celtic, ontvangen de Rotterdammers bijna 25 procent van de transfersom. Dit komt neer op 300.000 euro, meldt De Telegraaf zaterdag.
Sno doorliep de jeugdopleiding van Ajax, maar maakte in de A-junioren de overstap naar Feyenoord. In de zomer van 2006 verkocht Feyenoord de middenvelder aan Celtic, waarbij het liet vastleggen dat mee zou delen in de transfersom wanneer de Schotten Sno zouden doorverkopen. Deze week legde Ajax zo'n 1,25 miljoen euro op tafel voor de jeugdinternational, waarvan dus ongeveer een kwart (300.000 euro) rechtstreeks de clubkas van aartsrivaal Feyenoord in gaat.
Het is al de tweede keer deze zomer dat Feyenoord geld ontvangt, zonder zelf bij een transfer betrokken te zijn. Eerder ontving de Rotterdamse club al een leuk bedrag, omdat oud-speler Glenn Loovens overstapte van Cardiff City naar Celtic.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |