abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:13:55 #41
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_61026572
Ten percent faster with a sturdier frame
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 01:17:55 #42
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61028047
Ik kom jullie weer vergezellen, m'n ban is opgeheven.
pi_61029213
Ik vrees dat Feyenoord wordt afgeslacht zaterdag
My fickled friend,...The summer wind
pi_61030040
Vlaar er ook weer uit met een blessure.
Ik voorzie weer een seizoen met een centrum van Bahia en Greene
pi_61030077
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 07:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vlaar er ook weer uit met een blessure.
Ik voorzie weer een seizoen met een centrum van Bahia en Greene
Heb je je stenen al gepoetst?
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
pi_61030154
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 07:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Heb je je stenen al gepoetst?
pi_61030584
quote:
Ron Vlaar belandt weer in ziekenhuis

ROTTERDAM - Ron Vlaar moet vrezen dat hij opnieuw langdurig buitenspel staat. De 23-jarige verdediger van Feyenoord verdraaide gisteren tijdens de training zijn knie en is ter observatie naar het ziekenhuis gebracht.

Voor Vlaar dreigt een nieuw drama. Een zware kruisbandblessure hield hem vorig seizoen liefst tien maanden aan de kant. Na een langdurige revalidatie speelde hij afgelopen zaterdag in Turkije tegen Konyaspor voor het eerst weer een volledige wedstrijd. Daarin maakte hij een fitte indruk. Vlaar schuwde de duels niet en vertelde dat hij geen enkele angst meer had.

De voorbereiding van Feyenoord begint zo langzamerhand rampzalige vormen aan te nemen. De toch al overvolle ziekenboeg kreeg gisteren namelijk ook gezelschap van Jon Dahl Tomasson, die met een gekneusde rib terugkeerde uit Kopenhagen.

De aanvalller beleefde woensdag weinig plezier aan zijn honderdste interland voor Denemarken. Europees kampioen Spanje werkte niet mee aan het feestje van Tomasson en won met 3-0. Tot overmaat van ramp moest de aanvaller zich in de tweede helft laten vervangen nadat hij een klap tegen zijn borst had gekregen.
Het is daardoor nog onzeker of Tomasson morgen mee kan spelen tegen PSV.

AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61030712
Is dat nog toeval, al die blessures?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:58:14 #49
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_61030762
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:54 schreef Suijk het volgende:
Is dat nog toeval, al die blessures?
Als je een jaar uit je neus staat te vreten en dan ineens vol aan de bak moet kan je weleens wat scheuren
pi_61030789
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:28:16 #51
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61032562
Vlaar Aan zo iemand heb je toch helemaal niets? Hij kan er zelf natuurlijk ook niets aan doen, maar als ie er nu weer een half jaar uitligt moet Feyenoord maar eens goed nadenken of ze hem nog willen behouden.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:35:46 #52
63192 ursel
"Het Is Hier Fantastisch!
pi_61032738
Wie is er momenteel van het eerste nog wel fit??
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:42:18 #53
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61032931
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:43 schreef venomsnake het volgende:

[..]

Hopelijk is het niet ernstig
Love will tear us apart (Joy Division)
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:49:06 #54
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61033112
Ik denk dat Feyenoord er heel verstandig aan zou doen nu om Botteghin per direct op te halen in Zwolle. Over een (half) jaartje plukt Heerenveen of Groningen hem daar anders wel weg.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 10:49:50 #55
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61033138
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:35 schreef ursel het volgende:
Wie is er momenteel van het eerste nog wel fit??
Buijs ook niet.
pi_61033196
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:49 schreef Dr.Crane het volgende:
Ik denk dat Feyenoord er heel verstandig aan zou doen nu om Botteghin per direct op te halen in Zwolle. Over een (half) jaartje plukt Heerenveen of Groningen hem daar anders wel weg.
Als Feyenoord verstandig is doen ze dat niet, die jongen heeft wel kwaliteiten, maar absoluut nog niet voldoende voor de top van de eredivisie. Hij is wat te traag en vaak ook nog wat te laconiek. Als Feyenoord geld had gehad om te investeren in de toekomst, dan was het wel een goede geweest voor de komende jaren. Nu kan men denk ik beter op zoek naar iemand met potentie die zich tenminste op het hoogste niveau heeft bewezen.
pi_61033570
Dit is wel erg sneu voor Feyenoord maar Verbeek zal toch echt eens moeten gaan denken wat hij mischien fout doet op de training, krachttraining is leuk. Maar een fatsoenlijk elftal kunnen opstellen met fitte mensen lijkt me toch een stuk belangrijker. Jammer want ik had gehoopt dat Ajax en Feyenoord om het kampioenschap hadden kunnen vechten met mischien psv erbij, maar als Vlaar lang geblesseerd is haakt Feyenoord eigenlijk wel af denk ik.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:13:02 #58
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_61033705
Aan de ene kant heb je gelijk Wooldoor, maar door deze manier van trainen kun je in het de toekomst wel blessures voorkomen door dat ze spelers fysiek een stuk sterker worden.
Anders huilen ze voortaan bij de eerste schop die ze krijgen weer.

Zaterdag met een duo: Bahia - Nievelt? .

[ Bericht 0% gewijzigd door RedGuy op 22-08-2008 11:18:58 (Oh oh oh een spelfout in een spelersnaam :@) ]
The Most Incredible, Baby
pi_61033749
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 schreef Wooldoor het volgende:
Dit is wel erg sneu voor Feyenoord maar Verbeek zal toch echt eens moeten gaan denken wat hij mischien fout doet op de training, krachttraining is leuk. Maar een fatsoenlijk elftal kunnen opstellen met fitte mensen lijkt me toch een stuk belangrijker. Jammer want ik had gehoopt dat Ajax en Feyenoord om het kampioenschap hadden kunnen vechten met mischien psv erbij, maar als Vlaar lang geblesseerd is haakt Feyenoord eigenlijk wel af denk ik.
Die blessures hoeven lang niet allemaal te maken hebben met de krachttraining hoor, bij zijn vorige clubs (Heracles, Heerenveen) deed hij het ook en waren en lang niet zo extreem veel blessures. Tijdens de competitie waren zijn selecties juist erg fit.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:18:22 #60
9689 RedGuy
I'll Smash Glasses
pi_61033856
Ohja, Feyenoord! .
The Most Incredible, Baby
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:27:22 #61
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61034125
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:08 schreef Wooldoor het volgende:
De meeste blessure's hebben weinig met de krachttraining te maken. Die zorgt er op langere termijn juist voor dat je niet weer zo'n ziekenboeg hebt in de toekomst.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:28:30 #62
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61034162
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:52 schreef Blawh het volgende:

[..]

Als Feyenoord verstandig is doen ze dat niet, die jongen heeft wel kwaliteiten, maar absoluut nog niet voldoende voor de top van de eredivisie. Hij is wat te traag en vaak ook nog wat te laconiek. Als Feyenoord geld had gehad om te investeren in de toekomst, dan was het wel een goede geweest voor de komende jaren. Nu kan men denk ik beter op zoek naar iemand met potentie die zich tenminste op het hoogste niveau heeft bewezen.
Juist die laatste groep kost veel geld Feyenoord moet goed scouten en af en toe een gokje nemen.
pi_61034380
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:28 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Juist die laatste groep kost veel geld Feyenoord moet goed scouten en af en toe een gokje nemen.
Manteiga?
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:42:13 #64
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61034542
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:37 schreef Happel het volgende:

[..]

Manteiga?
Dat is er zo een ja. Maar of dat goed scoutwerk is moeten we nog zien, ik blijf maar met Magrão in m'n hoofd zitten, die werd door dezelfde mensen ook zo'n groot talent genoemd . Hopen dat Manteiga wél doorbreekt.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:47:04 #65
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61034691
quote:
Verbeek: 'Ook niet klaar voor Heracles'

De wittebroodsweken van Gertjan Verbeek als trainer van Feyenoord zijn niet vlekkeloos verlopen. Na een moeizame seizoensvoorbereiding met veel afwezige en geblesseerde steunpilaren en tegenvallende resultaten in de belangrijke oefenduels begint het seizoen morgen met de strijd om de Johan Cruijff Schaal tegen kampioen PSV.

'Daar zijn we nog niet klaar voor, net zomin als we dat zullen zijn voor de eerste competitiewedstrijd volgende week tegen Heracles', bekent Verbeek. 'Daarvoor hebben we nog steeds veel te veel afwezige spelers. Pas als je weer de beschikking hebt over een volledige groep, kun je echt keuzes maken en krijgt het elftal definitief vorm.'

Verbeek wekt niet de indruk gebukt te gaan onder de tegenvallers. Hij is het type dat er juist een schepje bovenop doet als het tegenzit. 'Het is een periode van hard werken geweest. Met veel nieuwe dingen. Voor mij, maar ook voor de groep', karakteriseert hij zijn eerste weken in De Kuip. 'We hebben er heel veel energie in moeten steken om het te krijgen zoals we het graag willen hebben. Je moet toch zoeken naar draagvlak om dingen te veranderen.'

Met zijn nuchterheid, arbeidsethos en onverschrokken uitstraling is het clubparool 'geen woorden, maar daden' Verbeek op het lijf geschreven, al is hij de eerste om dat beeld te relativeren. 'Ik ben er onderhand wel aan gewend dat ik in een hokje word gestopt.'
pi_61034876
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:28 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Maar die gokjes heeft men deze zomer al genomen denk ik. Ik denk dat Feyenoord nu gewoon beter een degelijke verdediger kan zoeken i.p.v. een onervaren speler die nog nooit op het hoogste niveau heeft gespeeld. De achterhoede is al een onzeker zorgenkindje, daar een talent tussen plaatsen lijkt me voor jullie niet de beste oplossing. In dat geval had men net zo goed een Jordy Buijs kunnen houden.

Als Botteghin echt nu al een topper zou zijn dan was hij nu al weg bij Zwolle denk ik. Daarnaast hoor ik van kennissen die voor Zwolle zijn dat hij erg goed is, maar ook nog een paar te zwakke punten heeft om de top aan te kunnen. Daarnaast is hij al een aantal keren door Heracles gescout, hij werd nog niet goed genoeg bevonden.

Nu zegt het bovenstaande natuurlijk niet alles, maar een degelijke verdediger met wat meer ervaring lijkt me nu meer gewenst. Al hoop ik natuurlijk dat een eventuele nieuwe verdediger nog niet direct wedstrijdfit is voor de wedstrijd tegen Heracles.
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 11:59:50 #67
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61035069
Jordy Buijs had gewoon nog minimaal een seizoen moeten blijven ja.
pi_61036358
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 11:42 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Dat is er zo een ja. Maar of dat goed scoutwerk is moeten we nog zien, ik blijf maar met Magrão in m'n hoofd zitten, die werd door dezelfde mensen ook zo'n groot talent genoemd . Hopen dat Manteiga wél doorbreekt.
Hoe kom jij erbij dat Manteiga door dezelfde mensen is gescout? Weet jij meer dan ik?
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:53:29 #69
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61036506
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:47 schreef Happel het volgende:

[..]

Hoe kom jij erbij dat Manteiga door dezelfde mensen is gescout? Weet jij meer dan ik?
Nou ja misschien niet letterlijk dezelfde, maar Feyenoord heeft z'n vaste mensen in Zuid-Amerika lijkt me. En aangezien er nog geen reorganisatie in de scouting is doorgevoerd is het zeer waarschijnlijk dat het zo'n beetje om dezelfde scouts gaat. Hoeft niet zo te zijn, maar de combinatie Feyenoord en Brazillianen is tot op heden niet zo'n goede gebleken. Daarom hoop ik dat Manteiga dat enigszins kan veranderen, maar toch blijf ik er een beetje angstig over.

[ Bericht 2% gewijzigd door Dr.Crane op 22-08-2008 12:58:42 ]
pi_61036627
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:53 schreef Dr.Crane het volgende:

[..]

Nou ja misschien niet letterlijk dezelfde, maar Feyenoord heeft z'n vaste mensen in Zuid-Amerika lijkt me. En aangezien er nog geen reorganisatie in de scouting is doorgevoerd is het zeer waarschijnlijk dat het zo'n beetje om dezelfde scouts gaat.
Ik kan je zeggen dat het niet zo is. De scout die Manteiga heeft gescout was nog niet bij Feijenoord werkzaam toendertijd.
Elite
Tegen TTIP
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 12:59:27 #71
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61036650
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 12:58 schreef Happel het volgende:

[..]

Ik kan je zeggen dat het niet zo is. De scout die Manteiga heeft gescout was nog niet bij Feijenoord werkzaam toendertijd.
Ah ok, dat is in elk geval al positief dan .
pi_61038164
Het is toch ongeloofelijk al die blessures.Nu vlaar weer.
Euromast, Nationale Nederlanden, Willem of van Brienenoord, Hofpleinfontein : Dit is Rotterdam!
pi_61038623
Dus er zijn nu een stuk of 13 spelers geblesseerd?
pi_61039910
Gaat weer lekker .
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 15:02:26 #75
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61040277
Sjonge jonge, nu al een verloren seizoen.
pi_61040447
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ja natuurlijk, nog geen wedstrijd gespeeld.
Elite
Tegen TTIP
pi_61040792
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 15:02 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Ja hè . Als het niet al te zeer tegen zit zijn we over 1 à 2 maanden gewoon compleet, tijd zat om de schade in te halen.
pi_61042681
fucking lullig voor Vlaar, 3e keer in een paar jaar tijd
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 10:28 schreef Dr.Crane het volgende:
Vlaar Aan zo iemand heb je toch helemaal niets? Hij kan er zelf natuurlijk ook niets aan doen, maar als ie er nu weer een half jaar uitligt moet Feyenoord maar eens goed nadenken of ze hem nog willen behouden.
in potentie is het de beste verdediger die we hebben, sowieso houden
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 16:13:21 #79
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61042910
Typisch Feyenoord weer dit, als je denk dat het niet erger kan...
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_61043264
Als het weer een drama seizoen word dan heeft Bosz weer een mooi excuus.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')