abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60992304
Feyenoord
pi_60992389
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 20:56 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

[..]
Een trainer die gewoon zijn ongezouten mening geeft. Schitterend!
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60992509
Oefentvp-tjespotjes tegen amateurs in dit stadium, met de OS enzo zijn natuurlijk ook van den zotte.

Hoewel keeper #1648 in de rangorde nu wel kan zeggen een wedstrijd te hebben gespeeld in het eerste...
pi_60992786
Zaterdag na het werk groot scherm in de kroeg
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:49:08 #6
53267 TC03
Catch you on the flipside
pi_60993388
De Guzman ook al pleite. Gaat lekker zo. Vind het ook erg jammer dat we El Ahmadi nog niet in actie hebben kunnen zien.
Ten percent faster with a sturdier frame
  woensdag 20 augustus 2008 @ 21:50:41 #7
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_60993431
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:14 schreef Irritatie100 het volgende:
Feyenoord
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_60993566
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:49 schreef TC03 het volgende:
De Guzman ook al pleite. Gaat lekker zo. Vind het ook erg jammer dat we El Ahmadi nog niet in actie hebben kunnen zien.
Hij heeft één helft vrij onzichtbaar maar niet onaardig meegespeeld tegen Fc Dordrecht.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_60994680
Niet eens:
"Het grote Feijenoord-topic #386: Met stijve piemels voor de tegenpartij!" ?

pi_60994833
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 22:36 schreef Keltie het volgende:
Niet eens:
"Het grote Feijenoord-topic #386: Met stijve piemels voor de tegenpartij!" ?

Fons Spooren is al weg bij psv hoor
pi_60994907
quote:
Op woensdag 20 augustus 2008 21:49 schreef TC03 het volgende:
Ach, was allang ingecalculeerd dat De Guzman niet mee zou spelen tegen PSV. Zo een drama is het nou ook weer niet.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  donderdag 21 augustus 2008 @ 07:47:26 #12
132461 SupaMario
professioneel bierdrinker
pi_61000526
Tvp
FEYENOORD FOREVER
Schumi 7 times world champion...
  donderdag 21 augustus 2008 @ 12:04:53 #13
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_61005222
Feyenoord
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
  donderdag 21 augustus 2008 @ 13:12:14 #14
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_61007130
quote:
Feyenoord mist mogelijk een dozijn aan spelers

Het zou nog wel eens een ware puzzel kunnen worden voor trainer Gertjan Verbeek om een representatief Feyenoord op de been te brengen in de strijd om de Johan Cruijff Schaal. De oefenmeester mist sowieso zes spelers, maar kan daar mogelijk nog eens zes bij optellen voor het duel van aankomend weekend tegen landskampioen PSV.

Sowieso afwezig zijn de twee Olympiërs: Jonathan de Guzman (pijnlijke lies) en Roy Makaay (gebroken voet). Daarnaast zijn Karim el Ahmadi (liesbreuk), Andwelé Slory (hamstring), Theo Lucius (hamstring) en Sherif Ekramy (heup) niet fit genoeg. De laatstgenoemde liep zijn blessure tijdens het oefenduel met Konyaspor op. De doelman kwam na een hoge bal ongelukkig op zijn heup terecht en heeft deze gekneusd.

Kevin Hofland is inmiddels wel op de goede weg terug. De centrale verdediger is inmiddels hersteld van zijn enkelblessure en traint weer mee met de groep. De wedstrijd van aankomend weekend komt echter te vroeg voor de mandekker. Danny Buijs en Nick Hofs hebben te kampen met lichte klachten en zijn nog een groot twijfelgeval.

Hetzelfde geldt voor Leroy Fer (liesklachten), Kermit Erasmus (bovenbeen) en John Dahl Tomasson. De aanvaller moest zich woensdagavond tijdens een oefeninterland met Denemarken na ongeveer een uur spelen laten wisselen, nadat hij een klap tegen zijn borst kreeg. Het is nog onduidelijk hoe het zit met zijn fysieke gesteldheid.
Love will tear us apart (Joy Division)
pi_61007607
Ah, dat word weer genieten zaterdag
pi_61007672
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:26 schreef Keltie het volgende:
Ah, dat word weer genieten zaterdag
Ach, vind zaterdag niet zo boeiend. Gaat erom hoe we ervoor staan aan het eind van de rit in mei.
Elite
Tegen TTIP
pi_61007719
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:27 schreef Happel het volgende:

[..]

Ach, vind zaterdag niet zo boeiend. Gaat erom hoe we ervoor staan aan het eind van de rit in mei.
Mwah, in principe wil je geen 1 pot afgeslacht worden.
pi_61007743
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 13:29 schreef Keltie het volgende:

[..]
Mwah, in principe wil je geen 1 pot afgeslacht worden.
We worden niet afgeslacht, daar ben ik niet bang voor.
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:21:33 #19
53267 TC03
pi_61011650
Echt bagger hoor, Feyenoord begint al gewoon met een achterstand aan het seizoen op deze manier. Ze hebben nog geen één keer een oefenwedstrijd kunnen spelen met het vaste basiselftal.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 15:25:10 #20
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_61011730
Derijck: "Feyenoord vraagt te veel voor mij"

Timothy Derijck is niet gelukkig met de houding van Feyenoord. De Belgische verdediger wil graag vertrekken, maar vindt dat de Rotterdamse club een te hoge transfersom voor hem vraagt.
quote:
Derijck kon vorige maand overstappen naar Dender, de Belgische club die hem vorig jaar ook huurde van de Rotterdammers. De deal sprong echter af op de eisen van Feyenoord. Beide clubs kwamen er financieel niet uit.

"Ik zou er graag weer spelen, maar de deal kwam niet rond", vertelt Derijck in Het Nieuwsblad. "De waarheid is dat Feyenoord meer vroeg dan de 500.000 euro die ze Anderlecht voor mij betaalden in 2005."

"Ik zou het liefst opnieuw in de Belgische competitie spelen", vervolgt Derijck. "Die bevalt me uitstekend en er was ook concrete interesse. Maar het is begrijpelijk dat geen enkele club zulke transfersommen betaalt."

Derijck voelt zich niet langer gelukkig bij Feyenoord. "Ik zou aanvankelijk in de A-kern starten, maar de technische staf zag me liever in de B-kern en ik wilde daar geen heisa over maken. Maar nu voel ik me een speelbal in de handen van de club. Ik ben fit en dan is het frustrerend om aan de kant te staan."

De 21-jarige Derijck staat sinds 2005 onder contract bij Feyenoord. De verdediger kwam als een groot talent over uit de jeugdopleiding van Anderlecht, maar wist nooit te overtuigen in De Kuip.
Triest... Zeker als dit vanwege die spelerfondsen is..
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:02:02 #21
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_61012716
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:

Best moeilijk he, dingen begrijpen en goed lezen...
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_61012799
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Derijck: "Feyenoord vraagt te veel voor mij"

Timothy Derijck is niet gelukkig met de houding van Feyenoord. De Belgische verdediger wil graag vertrekken, maar vindt dat de Rotterdamse club een te hoge transfersom voor hem vraagt.
[..]

Feyenoord moet niet teveel eisen stellen met dit soort spelers, die salariskosten lopen gewoon door en je wilt toch van ze af? Als ze deze zomer een stuk of 4 van die overbodige spelers kunnen lozen, kunnen ze aan de breedte van de selectie gaan werken en over een jaar of 2 met een fatsoenlijke selectie meedoen aan de competitie. Dan moeten ze de komende seizoenen met het huidige materiaal natuurlijk wel bij de eerste 4 eindigen, anders vertrouwt geen enkele investeerder en speler er meer in. Door Makaay en De Guzman (en ook Bruins had gemogen) naar China te laten gaan maak je in daar in elk geval geen goede start mee Laat 020 maar spelers afstaan, die hebben toch een selectie van 30 man.

Sno naar 020 trouwens

[ Bericht 7% gewijzigd door Chillah.Bee op 21-08-2008 16:12:48 ]
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:06:45 #23
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61012845
-reageer gewoon normaal-

[ Bericht 85% gewijzigd door sjimz op 21-08-2008 16:37:45 ]
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_61012967
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:06 schreef MarkNMGN het volgende:
-edit-
hoe dat zo? De olympische spelen is het hoogste wat een speler kan behalen? De Olympische Spelen is het grootste sport evenement ter wereld, op nummer 2 het Wereldkampioenschap voetbal en op nr3 de Tour.

[ Bericht 12% gewijzigd door sjimz op 21-08-2008 16:38:11 ]
People once tried to make Chuck Norris toilet paper. He said no because Chuck Norris takes crap from NOBODY!!!!
Megan Fox makes my balls look like vannilla ice cream.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:12:51 #25
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61013041
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

hoe dat zo? De olympische spelen is het hoogste wat een speler kan behalen? De Olympische Spelen is het grootste sport evenement ter wereld, op nummer 2 het Wereldkampioenschap voetbal en op nr3 de Tour.
Pff. Olympische spelen + voetbal = fail.

Het EK en het WK is het hoogste wat je als voetballer kunt behalen.
En hoe dat zo? Door die OS krijg je als club alleen maar gezeik. Zie Makaay en De Guzman.
kankelul.
pi_61013494
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:05 schreef Chillah.Bee het volgende:

[..]

Feyenoord moet niet teveel eisen stellen met dit soort spelers, die salariskosten lopen gewoon door en je wilt toch van ze af? Als ze deze zomer een stuk of 4 van die overbodige spelers kunnen lozen, kunnen ze aan de breedte van de selectie gaan werken en over een jaar of 2 met een fatsoenlijke selectie meedoen aan de competitie. Dan moeten ze de komende seizoenen met het huidige materiaal natuurlijk wel bij de eerste 4 eindigen, anders vertrouwt geen enkele investeerder en speler er meer in. Door Makaay en De Guzman (en ook Bruins had gemogen) naar China te laten gaan maak je in daar in elk geval geen goede start mee Laat 020 maar spelers afstaan, die hebben toch een selectie van 30 man.

Sno naar 020 trouwens
Je durft het weer aan om hier te posten?
Elite
Tegen TTIP
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:28:31 #27
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61013528
quote:
Sno naar 020 trouwens
Voor Sno hebben wij Lensky gekregen.
kankelul.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:33:15 #28
187725 CabinFever
Dj-Cyanide On Tour
pi_61013663
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:28 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Voor Sno hebben wij Lensky gekregen.
Lensky is toch gestopt met voetbal om prive redenen en weer terug gegaan ?
“Revolution has come (off the pig!) ...Time to pick up the gun (off the pig!),”
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:35:22 #29
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61013721
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:33 schreef CabinFever het volgende:

[..]

Lensky is toch gestopt met voetbal om prive redenen en weer terug gegaan ?
Nee, hij is heroine gaan spuiten achter het station.
kankelul.
pi_61013723
quote:
Sno naar 020 trouwens
wat een clubhoer
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef sitting_elfling het volgende:

[..]

hoe dat zo? De olympische spelen is het hoogste wat een speler kan behalen?
voor hockeyers ja
bij het voetbal loopt er, op de 3 dispensatiespelers na, alleen jeugd rond
pi_61014136
Deze vond ik dan wel weer aardig, dat verhaaltje van Mark van Zanten:
quote:
’Feyenoord moet zich schamen’
Door RENÉ DONS

BARENDRECHT - Mark van Zanten leeft bijna 24 uur na de verrassende 2-1 overwinning van Barendrecht op de duur betaalde profs van Feyenoord nog steeds in een feestroes.
De aanvaller van Barendrecht had met één doelpunt (de andere was van Remco Koremans, red.) een groot aandeel in de spectaculaire zege op de ploeg van arme Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek, die zich vooraf al niet geliefd had gemaakt bij het Barendrechtse publiek. De doelpuntenmaker kreeg talloze sms’jes met felicitaties. ,,Het was ook een te gekke wedstrijd, want zo vaak gebeurt het niet dat een amateurclub van een topclub in het Nederlands betaald voetbal wint. Ook al miste Feyenoord een aantal spelers, dan had het bij rust toch al met 3-0 of 4-0 voor moeten staan, maar het was zo slecht wat die ploeg liet zien. In de tweede helft kwamen er veel jongeren in het veld, maar voor rust stond er toch een representatief elftal. Ze zouden de ogen uit hun kop moeten schamen.”

Voor Mark van Zanten was Feyenoord dinsdagavond veel meer dan alleen een sparringpartner in de voorbereiding. De aanvaller c.q. middenvelder doorliep op Varkenoord de hele jeugdopleiding, daarna speelde hij een half jaar in het tweede elftal en verhuurde de Stadionclub hem anderhalf jaar aan Excelsior. Vervolgens speelde hij nog vier jaar in het eerste elftal van de amateurs van Feyenoord, voordat hij naar Lombardijen ging. Bovenal is Mark van Zanten zijn hele leven Feyenoord-supporter.

,,En dat ben je niet voor je plezier’, is een veel gebezigde uitspraak ooit van Gerard Cox,’’ grapt Van Zanten. ,,Het was dinsdagavond dramatisch. In de tweede helft kwam Feyenoord nog op 1-1 en toen waren de spelers zo blij dat ik aan Danny Buijs vroeg of ze dachten dat ze de Champions League hadden gewonnen. Ik ken Buijs nog van de jeugdopleiding en die begreep het ook niet. Er zat zo weinig beleving in. De instelling was gewoon flut. Ik vertelde nog tegen Buijs dat ik diezelfde ochtend om half acht op mijn vorkheftruck was gesprongen om tot aan het einde van de middag in de haven te werken en dat dit dinsdag voor alle spelers van Barendrecht gold. Als je dan ziet wat wij laten zien en de profs van Feyenoord, dan is dat ongelooflijk. Na afloop waren alle Feyenoord-spelers binnen twintig minuten weg. Als supporter van die club vrees ik dit seizoen ook het ergste.”

Met Mark van Zanten als voetballer gaat het wel goed. Na vier jaar bij Lombardijen op een bescheiden niveau (vijfde, vierde en derde klasse, red.) te hebben gespeeld, is hij nu weer terug in de top van het amateurvoetbal. ,,Dat is lekker, maar geef me nog twee tot drie weken en dan ben ik ook conditioneel weer optimaal, want ik wil me bij Barendrecht wel in de basis spelen.”
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
  donderdag 21 augustus 2008 @ 16:50:40 #32
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_61014199

Barendrecht heeft in ieder geval genoeg fap-plezier voor een heel jaar overgehouden aan de wedstrijd.
kankelul.
pi_61014320
Ach, Van Zanten is een echte Feyenoord-fan hoor. Eigenlijk had ie liever verloren.
ASWH, de trots van de regio
www.thuisuiteten.nl
pi_61015824
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 16:35 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

wat een clubhoer
quote:
VOETBALSHOP.NL

Voor deze site heeft u <a target="_blank" href="http://www.microsoft.com/download/">Microsoft Internet Explorer</a> versie 5.5 (of hoger) en de <a target="_blank" href="http://www.macromedia.com/shockwave/download/download.cgi?P1_Prod_Version=ShockwaveFlash&P5_Language=English">Macromedia Flash plugin</a> versie 5 (of hoger) nodig.

Ajax verrast met aantrekken van Evander Sno

21/08/2008 16:05

Ajax heeft er een speler bij. De Amsterdammers kopen Evander Sno van Celtic. De bij Ajax opgeleide speler tekende een contract tot de zomer van 2011.

'Ik heb in de jeugd altijd voor Ajax gevoetbald. Het is mooi dat ik nu terug ben', vertelt Sno op de website van zijn nieuwe club. 'Ik verwacht drie mooie jaren hier met goed voetbal.'

Sno komt genoeg oude bekenden tegen in de hoofdmacht. 'Ik ken een groot gedeelte van het elftal nog, onder anderen Urby Emanuelson en Kenneth Vermeer. Ik ga voor een plaats op het middenveld, voor de verdediging dan wel met de punt naar voren.'

Op zijn achttiende vertrok Sno bij Ajax en kwam vervolgens uit voor Feyenoord en NAC Breda. In Brabantse dienst speelde de 21-jarige polyvalente speler zich in de kijker bij Celtic, waar hij sinds 2006 speelde.

Ajax-coach Marco van Basten nodigde Sno al eens uit voor het Nederlands elftal voor het oefenduel met Engeland in 2006, al debuteerde hij niet. Sno was wel een speler die Foppe de Haan veel gebruikte bij Jong Oranje, onder meer op de Olympische Spelen.
Bij ajax weg, zichzelf aanmelden in Rotterdam en dan via Schotland terug naar amsterdam
Gaat het daar trouwens ook niet maken denk ik.
  donderdag 21 augustus 2008 @ 20:29:15 #35
53267 TC03
pi_61019067
Als Feyenoord echt consequent teveel geld vragen zijn ze achterlijk bezig. Het is al lang duidelijk dat de selectie niet breed genoeg is. Tevens zijn er veel oudere spelers, dus de kans dat je met vervelende blessures te maken krijgt nadert gewoon de 100%. Er moet gewoon nog iemand bij, anders zit er echt niet meer in dan tevreden zijn met een plaats bij de eerste vijf, dus er moeten gewoon spelers weg! Dan maar niet belachelijk veel geld vragen. Snap dan trouwens ook niet waarom El Ahmadi voor zoveel geld gehaald is, dat was niet de zwakste plek van het elftal en sindsdien is er geen geld meer beschikbaar geweest. Wat dat betreft is het beleid deze zomer niet echt top, en ik heb zo'n voorgevoel dat iedereen dit met mij eens is in april.

Je koopt in twee seizoenen spelers als Makaay, Tomasson, El Ahmadi en Van Bronckhorst, en met een beetje pech strijd je in beide seizoenen niet eens mee om CL. Had dan gewoon aangesukkeld met spelers als Nevland ofzo, kost een stuk minder maar daar haal je ook wel UEFA Cup mee.
pi_61020913
quote:
Op donderdag 21 augustus 2008 20:29 schreef TC03 het volgende:

Je koopt in twee seizoenen spelers als Makaay, Tomasson, El Ahmadi en Van Bronckhorst, en met een beetje pech strijd je in beide seizoenen niet eens mee om CL. Had dan gewoon aangesukkeld met spelers als Nevland ofzo, kost een stuk minder maar daar haal je ook wel UEFA Cup mee.
Als er niet een wat solidere defensie staat dit seizoen heb je gelijk. Maar met vlaar-hofland-de cler mist er in mijn beleving alleen een fatsoenlijke rechtsback.
Helaas is niemand fit atm en dan komt gelijk de allergrootste zwakte van dit Feyenoord naar voren, gebrek aan breedte. Volgens mij spelen we over 2 maanden pas met de beoogde basis 11... Maar ik hou me nog steeds vast aan de hoop dat na de olympische spelen volgende week nog een hoop gaat gebeuren op transfergebied.
Ik ben allang blij dat ik geen Charisteasjes hoef te verwachten met dit bestuur.
The only thing I fear is my MoM
  donderdag 21 augustus 2008 @ 22:48:23 #37
23186 FrankyMcG
I'd rather have the scar
pi_61023850
Ach, zaterdag gewoon met een C-elftal aantreden, leuk voor die jeugdspelers...
[b]It doesn't take a big man to knock somebody down. Just a little courage to lift him off the ground[/b]
pi_61024531
Verbeek bij Knevel & Van den Brink op Ned 1 na de reclame
Tijden gaan voorbij, maar de passie blijft!
Winnaar Serie A-toto 2008-2009
Ja, eind april 2007, de mooiste dag van heel m'n leven!
En daarom zing ik nu, bedankt Phillip Cocu!
  donderdag 21 augustus 2008 @ 23:45:03 #39
171097 Charles.Darwin
Let's evolve together!
pi_61025762
Hij mag nu praten

Ik ben dan wel geen Feyenoord fan, maar Verbeek blijft een mooie kerel! (en de man die de basis heeft gelegd voor het Heracles van nu!)

[ Bericht 39% gewijzigd door Charles.Darwin op 21-08-2008 23:51:30 ]
451 °F
pi_61026514
Hoor net van Gertjan Verbeek in het programma Knevel en van den Brink dat Ron Vlaar opnieuw geblesseerd is geraakt aan zijn knie waarvan hij net is hersteld. Hij kon nog niet zeggen hoe ernstig de blessure was.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 00:13:55 #41
53267 TC03
pi_61026572
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 01:17:55 #42
225735 Dr.Crane
I'm listening...
pi_61028047
Ik kom jullie weer vergezellen, m'n ban is opgeheven.
pi_61029213
Ik vrees dat Feyenoord wordt afgeslacht zaterdag
My fickled friend,...The summer wind
pi_61030040
Vlaar er ook weer uit met een blessure.
Ik voorzie weer een seizoen met een centrum van Bahia en Greene
pi_61030077
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 07:24 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Vlaar er ook weer uit met een blessure.
Ik voorzie weer een seizoen met een centrum van Bahia en Greene
Heb je je stenen al gepoetst?
Elite
Tegen TTIP
pi_61030154
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 07:32 schreef Happel het volgende:

[..]

Heb je je stenen al gepoetst?
pi_61030584
quote:
Ron Vlaar belandt weer in ziekenhuis

ROTTERDAM - Ron Vlaar moet vrezen dat hij opnieuw langdurig buitenspel staat. De 23-jarige verdediger van Feyenoord verdraaide gisteren tijdens de training zijn knie en is ter observatie naar het ziekenhuis gebracht.

Voor Vlaar dreigt een nieuw drama. Een zware kruisbandblessure hield hem vorig seizoen liefst tien maanden aan de kant. Na een langdurige revalidatie speelde hij afgelopen zaterdag in Turkije tegen Konyaspor voor het eerst weer een volledige wedstrijd. Daarin maakte hij een fitte indruk. Vlaar schuwde de duels niet en vertelde dat hij geen enkele angst meer had.

De voorbereiding van Feyenoord begint zo langzamerhand rampzalige vormen aan te nemen. De toch al overvolle ziekenboeg kreeg gisteren namelijk ook gezelschap van Jon Dahl Tomasson, die met een gekneusde rib terugkeerde uit Kopenhagen.

De aanvalller beleefde woensdag weinig plezier aan zijn honderdste interland voor Denemarken. Europees kampioen Spanje werkte niet mee aan het feestje van Tomasson en won met 3-0. Tot overmaat van ramp moest de aanvaller zich in de tweede helft laten vervangen nadat hij een klap tegen zijn borst had gekregen.
Het is daardoor nog onzeker of Tomasson morgen mee kan spelen tegen PSV.

AD
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
pi_61030712
Is dat nog toeval, al die blessures?
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
  vrijdag 22 augustus 2008 @ 08:58:14 #49
139380 Keltie
Meemeemeemee
pi_61030762
quote:
Op vrijdag 22 augustus 2008 08:54 schreef Suijk het volgende:
Is dat nog toeval, al die blessures?
Als je een jaar uit je neus staat te vreten en dan ineens vol aan de bak moet kan je weleens wat scheuren
pi_61030789
A player does not hope to get lucky; he just hopes others don't get lucky.
Klik dan als je durft
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')