Een trainer die gewoon zijn ongezouten mening geeft. Schitterend!quote:
Hij heeft één helft vrij onzichtbaar maar niet onaardig meegespeeld tegen Fc Dordrecht.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:49 schreef TC03 het volgende:
De Guzman ook al pleite.Gaat lekker zo. Vind het ook erg jammer dat we El Ahmadi nog niet in actie hebben kunnen zien.
Fons Spooren is al weg bij psv hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 22:36 schreef Keltie het volgende:
Niet eens:
"Het grote Feijenoord-topic #386: Met stijve piemels voor de tegenpartij!" ?
Ach, was allang ingecalculeerd dat De Guzman niet mee zou spelen tegen PSV. Zo een drama is het nou ook weer niet.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:49 schreef TC03 het volgende:
De Guzman ook al pleite.Gaat lekker zo. Vind het ook erg jammer dat we El Ahmadi nog niet in actie hebben kunnen zien.
quote:Feyenoord mist mogelijk een dozijn aan spelers
Het zou nog wel eens een ware puzzel kunnen worden voor trainer Gertjan Verbeek om een representatief Feyenoord op de been te brengen in de strijd om de Johan Cruijff Schaal. De oefenmeester mist sowieso zes spelers, maar kan daar mogelijk nog eens zes bij optellen voor het duel van aankomend weekend tegen landskampioen PSV.
Sowieso afwezig zijn de twee Olympiërs: Jonathan de Guzman (pijnlijke lies) en Roy Makaay (gebroken voet). Daarnaast zijn Karim el Ahmadi (liesbreuk), Andwelé Slory (hamstring), Theo Lucius (hamstring) en Sherif Ekramy (heup) niet fit genoeg. De laatstgenoemde liep zijn blessure tijdens het oefenduel met Konyaspor op. De doelman kwam na een hoge bal ongelukkig op zijn heup terecht en heeft deze gekneusd.
Kevin Hofland is inmiddels wel op de goede weg terug. De centrale verdediger is inmiddels hersteld van zijn enkelblessure en traint weer mee met de groep. De wedstrijd van aankomend weekend komt echter te vroeg voor de mandekker. Danny Buijs en Nick Hofs hebben te kampen met lichte klachten en zijn nog een groot twijfelgeval.
Hetzelfde geldt voor Leroy Fer (liesklachten), Kermit Erasmus (bovenbeen) en John Dahl Tomasson. De aanvaller moest zich woensdagavond tijdens een oefeninterland met Denemarken na ongeveer een uur spelen laten wisselen, nadat hij een klap tegen zijn borst kreeg. Het is nog onduidelijk hoe het zit met zijn fysieke gesteldheid.
Ach, vind zaterdag niet zo boeiend. Gaat erom hoe we ervoor staan aan het eind van de rit in mei.quote:
Mwah, in principe wil je geen 1 pot afgeslacht worden.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:27 schreef Happel het volgende:
[..]
Ach, vind zaterdag niet zo boeiend. Gaat erom hoe we ervoor staan aan het eind van de rit in mei.
We worden niet afgeslacht, daar ben ik niet bang voor.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:29 schreef Keltie het volgende:
[..]
Mwah, in principe wil je geen 1 pot afgeslacht worden.
Triest... Zeker als dit vanwege die spelerfondsen is..quote:Derijck kon vorige maand overstappen naar Dender, de Belgische club die hem vorig jaar ook huurde van de Rotterdammers. De deal sprong echter af op de eisen van Feyenoord. Beide clubs kwamen er financieel niet uit.
"Ik zou er graag weer spelen, maar de deal kwam niet rond", vertelt Derijck in Het Nieuwsblad. "De waarheid is dat Feyenoord meer vroeg dan de 500.000 euro die ze Anderlecht voor mij betaalden in 2005."
"Ik zou het liefst opnieuw in de Belgische competitie spelen", vervolgt Derijck. "Die bevalt me uitstekend en er was ook concrete interesse. Maar het is begrijpelijk dat geen enkele club zulke transfersommen betaalt."
Derijck voelt zich niet langer gelukkig bij Feyenoord. "Ik zou aanvankelijk in de A-kern starten, maar de technische staf zag me liever in de B-kern en ik wilde daar geen heisa over maken. Maar nu voel ik me een speelbal in de handen van de club. Ik ben fit en dan is het frustrerend om aan de kant te staan."
De 21-jarige Derijck staat sinds 2005 onder contract bij Feyenoord. De verdediger kwam als een groot talent over uit de jeugdopleiding van Anderlecht, maar wist nooit te overtuigen in De Kuip.
Best moeilijk he, dingen begrijpen en goed lezen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Triest... Zeker als dit vanwege die spelerfondsen is..
Feyenoord moet niet teveel eisen stellen met dit soort spelers, die salariskosten lopen gewoon door en je wilt toch van ze af? Als ze deze zomer een stuk of 4 van die overbodige spelers kunnen lozen, kunnen ze aan de breedte van de selectie gaan werken en over een jaar of 2 met een fatsoenlijke selectie meedoen aan de competitie. Dan moeten ze de komende seizoenen met het huidige materiaal natuurlijk wel bij de eerste 4 eindigen, anders vertrouwt geen enkele investeerder en speler er meer in. Door Makaay en De Guzman (en ook Bruins had gemogen) naar China te laten gaan maak je in daar in elk geval geen goede start meequote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:25 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Derijck: "Feyenoord vraagt te veel voor mij"
Timothy Derijck is niet gelukkig met de houding van Feyenoord. De Belgische verdediger wil graag vertrekken, maar vindt dat de Rotterdamse club een te hoge transfersom voor hem vraagt.
[..]
Triest... Zeker als dit vanwege die spelerfondsen is..
hoe dat zo? De olympische spelen is het hoogste wat een speler kan behalen? De Olympische Spelen is het grootste sport evenement ter wereld, op nummer 2 het Wereldkampioenschap voetbal en op nr3 de Tour.quote:
Pff. Olympische spelen + voetbal = fail.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
hoe dat zo? De olympische spelen is het hoogste wat een speler kan behalen? De Olympische Spelen is het grootste sport evenement ter wereld, op nummer 2 het Wereldkampioenschap voetbal en op nr3 de Tour.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |