Anders kijk je naar de spelers die er in de 2de helft speelde en waarneer er gescoord werd , begreep dat de 1ste tegengoal een fout van de keeper was.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:57 schreef El-Salvador het volgende:
[..]
Nee idd, verliezen van een amateurclub is heel normaal voor een Top-Drie club.
niet alleen Feyenoord hoor, zie het wel vakerquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:20 schreef Prosac het volgende:
Volgens mij toch redelijk standaard dat Feyenoord in de voorbereiding gelijkspeelt/verliest van een amateurclub?
Generale ook echtquote:Op dinsdag 19 augustus 2008 22:37 schreef Cyberia18 het volgende:
Goede generale voor zaterdag dus.
goede mentaliteit, matige voetballerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:45 schreef RijstNatie het volgende:
Zijn er hier feyenoorders die fan zijn van Danny Buijs?
hier in de buurt lopen opvallend veel gasten met die naam op hun shirt
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:45 schreef RijstNatie het volgende:
Opstelling van de 1e helft gezien? Toen kwamen ze niet verdern dan 0-0quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:29 schreef Tomasso het volgende:
Wat een gejank dat ons 3e elftal verliest van Barendrecht, mijn god
Serieus?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 04:45 schreef RijstNatie het volgende:
Vraag dan wat minder.quote:Een delegatie van de Turkse subtopper Ankaragücü heeft afgelopen zaterdag op de tribune gezeten bij Konyaspor - Feyenoord. De Turken bekeken in die wedstrijd de verrichtingen van Sherif Ekramy, zo meldt de papieren versie van Voetbal International. De Egyptenaar mag weg bij Feyenoord, maar een flnke transfersom weerhielden onder andere Werder Bremen, Atlético Madrid en Vitesse ervan zaken te doen met Feyenoord.
Ekramy is ondergebracht in Talentpool II en een eventueel vertrek moet dus geld opleveren voor de investeerders daarin.
Ekramy staat aan het begin van zijn vierde seizoen bij Feyenoord. Tot dusverre speelde de International slechts zeven duels in de hoofdmacht van de Rotterdammers. Mede hierdoor komt zijn carrière als International onder druk te staan.
Kan blijkbaar niet:quote:
quote:Ekramy is ondergebracht in Talentpool II en een eventueel vertrek moet dus geld opleveren voor de investeerders daarin.
Een zaadpot in een zaadstadion met een zaadsfeer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:43 schreef PyTh het volgende:
Wat verwachten de feyenoorders van de wedstrijd van aankomende Zaterdag?
Daar sluit ik me bij aan!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Een zaadpot in een zaadstadion met een zaadsfeer.
ik zou die sporthal geen stadion willen noemenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
En 4 goals verschil voor psv.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:12 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Evenementenhal, zoals u wilt.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:29 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ik zou die sporthal geen stadion willen noemen
Uit deze post maak ik op dat jij Tim Vincken nog nooit in actie hebt gezien. Dat is natuurlijk niet jouw schuld, zo veel geduld heeft bijna niemand. Maar goed Buijs is bijna net zo erg.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:27 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Serieus?
Echt veruit de meeste matige voetballer van Feyenoord, die puur en alleen zijn contract lijkt te danken aan hoe hij zich vakkundig via de media Feyenoord inlikte.
Pffff. Lucius en Bahia hoeven niet weg. Waarom denk je van wel?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom lukt het Ajax wel om Colin verkopen aan een andere club, en Feyenoord niet om Buijs, Greene, Lucius, Bahia etc te verkopen?
Klaagt Buijs ook over in de nieuwste VI, en ik snap ook niet waarom het niet lukt. Doe Derijck en Saidi desnoods gratis weg for fuck sake.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:11 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Waarom lukt het Ajax wel om Colin verkopen aan een andere club, en Feyenoord niet om Buijs, Greene, Lucius, Bahia etc te verkopen?
Wat valt er niet te snappen? Ze willen geld zien, krijgen ze het niet dan blijven ze nog wat langer.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:22 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
[..]
Klaagt Buijs ook over in de nieuwste VI, en ik snap ook niet waarom het niet lukt. Doe Derijck en Saidi desnoods gratis weg for fuck sake.
En betaal je weer een aantal miljoenen aan salaris voor een aantal Jong Feyenoord-spelers.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen? Ze willen geld zien, krijgen ze het niet dan blijven ze nog wat langer.
Kan wel, Feyenoord is alleen verplicht om 25% van de transfersom over te maken, of dat nou 10 miljoen of 10 duizend euro is. Ze vragen dus gewoon van zichzelf teveel en dat heeft geen ene fuck te maken met de talentpools.quote:
Waarom zou je ze langer laten blijven als je er toch geen gebruik van maakt? Kost alleen maar salaris, en ze worden echt niet meer waard.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:28 schreef Happel het volgende:
[..]
Wat valt er niet te snappen? Ze willen geld zien, krijgen ze het niet dan blijven ze nog wat langer.
Pffffffffff. Makaay ben je lang kwijt.Doet ie ook niet mee tegen de joden thuisquote:Feyenoord mist Olympiërs tegen PSV
Het blijft puzzelen voor Feyenoord-trainer Gertjan Verbeek. De oefenmeester kampte in de aanloop naar het duel om de Johan Cruijff Schaal al met een waslijst aan blessures, en vandaag werd duidelijk dat ook de onlangs teruggekeerde Jonathan de Guzman niet inzetbaar zal zijn. De 31(?)-jarige middenvelder is met liesklachten teruggekeerd uit China, en dat blijkt ernstiger dan verwacht. “Hij begon al met pijn en dan moet je niet doorzetten”, zei Verbeek na de eerste lichte training van de jongeling. Een optreden in de Amsterdam Arena, aanstaande zondag tegen PSV, is dan ook uit den boze. “Hij had tegen PSV misschien op de bank kunnen plaats nemen, maar dan had hij topfit moeten zijn en dat is hij niet.”
Naast De Guzman ontbreek ook aanvalsleider Roy Makaay in de hoofdstad. De blessure aan zijn voet die hij opliep tijdens het Olympisch voetbaltoernooi, is zeer traag genezende. “Het ziet er niet goed uit”, zo zag Verbeek. Hoe lang hij de spits precies kwijt is, is nog niet duidelijk. “Een herstel van twee weken is in elk geval niet reëel”, zei hij.
De coach van de Rotterdammers vind dat Makaay eigenlijk niet meer had moeten spelen na het duel met Nigeria. “Roy zegt nu zelf ook dat hij eerder naar huis was gekomen als meteen was gebleken dat er iets stuk was geweest. Die wetenschap hadden ze toen echter niet en dan neem je een verantwoord risico.”
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zou je ze langer laten blijven als je er toch geen gebruik van maakt? Kost alleen maar salaris, en ze worden echt niet meer waard.
Ze willen natuurlijk rendement creëren voor de mensen die daarin belegd hebben, zodat ze positieve cijfers hebben voor bij de volgende talent pool-presentatie.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Kan wel, Feyenoord is alleen verplicht om 25% van de transfersom over te maken, of dat nou 10 miljoen of 10 duizend euro is. Ze vragen dus gewoon van zichzelf teveel en dat heeft geen ene fuck te maken met de talentpools.
Omdat we misschien geld willen zien voor spelers die echt nog wel wat restwaarde hebben, denk aan een Derijck, Ekramy, Tiendalli en Saïdi.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 18:44 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
[..]
Waarom zou je ze langer laten blijven als je er toch geen gebruik van maakt? Kost alleen maar salaris, en ze worden echt niet meer waard.
Ik denk dat die investeerders ook niet dom waren toen ze er geld instopten?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:36 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Ze willen natuurlijk rendement creëren voor de mensen die daarin belegd hebben, zodat ze positieve cijfers hebben voor bij de volgende talent pool-presentatie.
Als ze het komende jaar nog wat op willen halen met een nieuwe pool kunnen ze mooi de blits maken met goede resultaten van deze pool. Zo simpel is het.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 20:24 schreef Keltie het volgende:
[..]
Ik denk dat die investeerders ook niet dom waren toen ze er geld instopten?
Maargoed, klappers kunnen ze nog wel maken met Wijnaldum en Fer (misschien nog met Guzzie)
Zeker op het moment dat een BVO met grotendeels een jeugdteam speelt, dan is een goede hoofdklasser doorgaans gewoon in staat goed partij te bieden. Dus zo gek is het niet, aangezien Barendrecht genoeg goede spelers heeft. Voeg daar een verschil in motivatie aan toe en je kunt eens zo'n resultaat hebben.quote:Op dinsdag 19 augustus 2008 23:32 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
niet alleen Feyenoord hoor, zie het wel vaker
quote:De Guzman moet PSV missen
Door WIETSE DIJKSTRA
ROTTERDAM - De Olympische Spelen hebben de toch al moeizame voorbereiding van Feyenoord nog verder verstoord. Niet alleen Roy Makaay, wiens herstel langer gaat duren dan gehoopt, maar ook Jonathan de Guzman is met een blessure teruggekeerd uit China.
afbeelding vergroten Jonathan de Guzman. FOTO AFP
De middenvelder kampt met liesklachten en mist daardoor zaterdag de wedstrijd om de Johan Cruijff Schaal tegen PSV.
Een dag na de blamerende 2-1 nederlaag tegen de amateurs van Barendrecht trainde Feyenoord gisteren op het voormalige complex van Egelantier Boys, waar de club terecht kan zo lang de velden op het eigen Varkenoord niet gereed zijn. Op de kletsnatte grasmat in Rotterdam-Zuid moest De Guzman, die afgelopen weekeinde met Jong Oranje nog wel 120 minuten meespeelde in de kwartfinale tegen Argentinië, het tijdens het partijtje al snel voor gezien houden.
,,Hij begon al met pijn en dan moet je niet doorzetten,’’ sprak trainer Gertjan Verbeek na de oefensessie. De Feyenoord-coach had nog even overwogen om De Guzman mee te nemen naar Amsterdam. ,,Maar Jonathan heeft last van een liesblessure die hij in China heeft opgelopen. Hij had tegen PSV misschien op de bank kunnen plaats nemen, maar dan had hij topfit moeten zijn en dat is hij niet.’’
Tot overmaat van ramp is ook Makaay minder fit teruggekeerd dan verwacht. De spits hoopte dat hij na zijn voetbreuk snel zijn rentree zou kunnen maken, maar in plaats van te revalideren op het veld moest hij gisteren opnieuw naar het ziekenhuis voor onderzoek. ,,Het ziet er niet goed uit,’’ aldus Verbeek, die nog niet weet hoe lang hij de aanvaller kwijt is. ,,Een herstel van twee weken is in elk geval niet reëel.’’
Verbeek vindt dat Makaay na de eerste wedstrijd tegen Nigeria niet meer had moeten spelen. ,,Maar dat is achteraf. Roy zegt nu zelf ook dat hij eerder naar huis was gekomen als meteen was gebleken dat er iets stuk was geweest. Die wetenschap hadden ze toen echter niet en dan neem je een verantwoord risico.’’
Zonder de negen geblesseerden -ook Hofland, Ekramy, Lucius, Slory, Fer, Erasmus en Vincken zijn nog niet fit - en de vier internationals Van Bronckhorst, De Cler, Timmer en Tomasson, ging Feyenoord dinsdag voor schut in Barendrecht. Tegen zijn gewoonte in wilde Verbeek na afloop van die pijnlijke nederlaag niet met de pers praten. ,,Alles wat ik zeg, wordt op zo’n moment als excuus opgevat en daar had ik geen zin,’’ zei hij gisteren.
Omdat de beloftes maandag voor de beker moesten spelen, miste Verbeek tegen de hoofdklasser 24 spelers die hij had kunnen opstellen. ,,In de tweede helft stonden er bij ons zeven jongens in het veld met wie ik nog nooit heb getraind. Natuurlijk ben je teleurgesteld als je verliest van amateurs. Vooral als je ziet hoe de tegenstander daar mee omgaat. Ze voetbalden met tien man achter de bal.’’
Feyenoord had daar, ook in de veel sterkere beginopstelling, geen antwoord op. ,,De jongens die de eerste helft speelden, hadden in hun achterhoofd dat ze zaterdag weer moeten. En ik heb geen rekening met deze wedstrijd gehouden, dus heb ik ’s ochtends gewoon krachttraining gedaan. In deze fase moet je niet meer tegen amateurs spelen. Het slaat helemaal nergens op. De enige die er een stijve piemel van krijgt, is de trainer van de tegenpartij. Laat hem gelukkig zijn. Voor die gasten is het ook fantastisch. Maar ik heb er geen frustratie van overgehouden. Ik heb van tevoren al aangegeven dat deze wedstrijd ongelegen kwam. Ik zie het ook niet als voorbereiding op PSV. Eerder als een hinderlijke onderbreking.’’
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |