Dat is kut, ik ook. Klik maar op mijn nick, dan zie je mijn posthistory (dus ook die in TRU)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:28 schreef Klonk het volgende:
doe es linkje, ben in een luie bui...
Jochemquote:
klapperende eierstokken?quote:
Kijk maar eens Adehadee van Jochem Meijerquote:
precies.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jochem
Prrrrrrrr *klapper* Pssssjt *spuit*
Ik ben te lui voor een linkjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:28 schreef Klonk het volgende:
doe es linkje, ben in een luie bui...
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is kut, ik ook. Klik maar op mijn nick, dan zie je mijn posthistory (dus ook die in TRU)
Geen dankquote:
Wat? Twee klikken?quote:
HOEquote:
Ik heb net al een heerlijk stuk vlaoi op!quote:
MPG heeft hier nog niks gebrachtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb net al een heerlijk stuk vlaoi op!
Bahquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jochem
Prrrrrrrr *klapper* Pssssjt *spuit*
Wat een levenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vrij, wassen, kapper, stappen vanavond
Helaas moet ik tussendoor af en toe werkenquote:
Oh maar dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helaas moet ik tussendoor af en toe werken
Wel potverdorie, dan heeft die miep beneden aan de balie alles voor zichzelf gehoudenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG heeft hier nog niks gebracht.
Ik ga er voor het gemak vanuit dat normale mensen 40uur/week werken (behalve Indahquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh maar dat zei je er niet bij.
Dan ben ik niet normaalquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak vanuit dat normale mensen 40uur/week werken (behalve Indah)
quote:
Ik ook nietquote:
Die krijgt de rest van het jaar geen koffie meer van me danquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel potverdorie, dan heeft die miep beneden aan de balie alles voor zichzelf gehouden.
Oe, abrikozenvlaaiquote:
quote:
Doe eens niet zo raarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak vanuit dat normale mensen 40uur/week werken (behalve Indah)
Had die dus ingesteld als wekker op mn telefoon..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
precies.
WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben normaalquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ouwequote:
Je moet hem niet roken, je moet hem etenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:10 schreef Klonk het volgende:
ik rook de vlaai al
nu ben je nog scherp, wacht maar tot vanavond dat je zo bezopen bent dat je een tomtom nodig hebt om op de wc te komenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet hem niet roken, je moet hem eten
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
nu ben je nog scherp, wacht maar tot vanavond dat je zo bezopen bent dat je een tomtom nodig hebt om op de wc te komen
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
nu ben je nog scherp, wacht maar tot vanavond dat je zo bezopen bent dat je een tomtom nodig hebt om op de wc te komen
Dat is de stilte voor de stormquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:44 schreef Ladylike het volgende:
wat is iedereen ineens stil
* LL ziet hooibaal voorbij waaien en hoort tune van The good, the bad and the ugly
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |