Dat is de stilte voor de stormquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:44 schreef Ladylike het volgende:
wat is iedereen ineens stil
* LL ziet hooibaal voorbij waaien en hoort tune van The good, the bad and the ugly
jij heet storm?quote:
Die heb ik als wekker, is de enige waar ik niet doorheen slaapquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:09 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Had die dus ingesteld als wekker op mn telefoon..
Doe ik dus nooooooit meer
Gelukkig kon ik hem uitzetten
Mijn oudste knul heet Stormquote:
meen je dat nou?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn oudste knul heet Storm. Rustig menneke ondanks zijn naam
.
coole naamquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Mijn oudste knul heet Storm. Rustig menneke ondanks zijn naam
.
quote:
Ow en goeie smorregesquote:
Ik ook, wakkerwordenwakkerwordenwakkerwordenwakwakwakkerworden!!!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:56 schreef es70 het volgende:
[..]
Die heb ik als wekker, is de enige waar ik niet doorheen slaap. Tot nu toe iig
.
quote:
Onvoorstelbaarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:00 schreef Klonk het volgende:
Hoe lomp
http://www.ad.nl/buitenla(...)reigd_met_sloop.html
Ondankbare krengenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:00 schreef Klonk het volgende:
Hoe lomp
ik heb ook schoenmaat 39 en ik ben 22.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:01 schreef es70 het volgende:
[..]
Alleen dat menneke misschien niet, hij is nog maar een kop kleiner dan zijn moeder en heeft schoenmaat 39
(hij is 10).
Valt toch wel mee? hadden ze maar moeten opletten, er is zoiets als een bestemmingsplanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:00 schreef Klonk het volgende:
Hoe lomp
ben jij zo'n big bitch dan? Cool!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook schoenmaat 39 en ik ben 22.
Grote kans ook dat ie geen kop kleiner is dan ik
nah ja, ok matig lomp dan maarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:04 schreef Pheno het volgende:
[..]
Valt toch wel mee? hadden ze maar moeten opletten, er is zoiets als een bestemmingsplan
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:03 schreef Klonk het volgende:
Muck je moet MPG maar even een verjaardagsbeurt geven, volgens mij heeft de arme ziel last van hormoontjes...
ik doe mijn bestquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:03 schreef Klonk het volgende:
Muck je moet MPG maar even een verjaardagsbeurt geven, volgens mij heeft de arme ziel last van hormoontjes...
een big bitch van 1.63quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben jij zo'n big bitch dan? Cool!!
Is niets aparts daar in de regio.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:00 schreef Klonk het volgende:
Hoe lomp
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:07 schreef Klonk het volgende:
weet iemand of er een lokroep bestaat om pakketbezorgers te lokken ?
kooooffie! Maar pas op, het lokt ook mpg'squote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:07 schreef Klonk het volgende:
Ik nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:07 schreef Klonk het volgende:
net zo´n onderdeurtje als mijn vriendin, is ook bloedlinkquote:
je moet naar buiten gaan, broek op de knieen en door je eigen brievenbus: OEUUEUEUEUEUEUAUAUAUUAUAU roepen. Dat helpt.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:07 schreef Klonk het volgende:
pardon, die gasten horen gewoon de volgende dag terug te komenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:09 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ik niet
UPS heb ik gisteren gemist en de eerstvolgende poging is pas maandag
nu net wel de gewone postbode, maar die bezorgd alleen maar domme dingen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moet naar buiten gaan, broek op de knieen en door je eigen brievenbus: OEUUEUEUEUEUEUAUAUAUUAUAU roepen. Dat helpt.
Ja, maakt niet heel veel uit. Ik ga dadelijk weg en dan zou ik de bezorger toch weer gemist hebbenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:11 schreef Klonk het volgende:
[..]
pardon, die gasten horen gewoon de volgende dag terug te komen
leuk toch, shoppen op internet en dan afhankelijk zijn van bezorgdiensten die nog bezorgen als in de middeleeuwen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:12 schreef dndiek het volgende:
[..]
Ja, maakt niet heel veel uit. Ik ga dadelijk weg en dan zou ik de bezorger toch weer gemist hebben
Er is een of andere rekenkundige formule op losgelaten die voorspelde dat hij voorbij de 2 meter zou gaan (nu 1.49).quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:03 schreef Muck het volgende:
[..]
ik heb ook schoenmaat 39 en ik ben 22.
Grote kans ook dat ie geen kop kleiner is dan ik
Nou ja, ik heb wel geshopt, maar dat heb ik gedaan voor iemand andersquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:14 schreef Klonk het volgende:
[..]
leuk toch, shoppen op internet en dan afhankelijk zijn van bezorgdiensten die nog bezorgen als in de middeleeuwen...
*proest*quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:11 schreef Pheno het volgende:
[..]
je moet naar buiten gaan, broek op de knieen en door je eigen brievenbus: OEUUEUEUEUEUEUAUAUAUUAUAU roepen. Dat helpt.
lief he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |