Ik sta er weer inquote:
ga dan maar weer zitten.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:11 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*geeft staande ovatie*
Pff baas is weer terug. meteen weer aant werk
Staat zo stom he.. staand, klappend typenquote:
Dat is kut, ik ook. Klik maar op mijn nick, dan zie je mijn posthistory (dus ook die in TRU)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:28 schreef Klonk het volgende:
doe es linkje, ben in een luie bui...
Jochemquote:
klapperende eierstokken?quote:
Kijk maar eens Adehadee van Jochem Meijerquote:
precies.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jochem
Prrrrrrrr *klapper* Pssssjt *spuit*
Ik ben te lui voor een linkjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:28 schreef Klonk het volgende:
doe es linkje, ben in een luie bui...
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat is kut, ik ook. Klik maar op mijn nick, dan zie je mijn posthistory (dus ook die in TRU)
Geen dankquote:
Wat? Twee klikken?quote:
HOEquote:
Ik heb net al een heerlijk stuk vlaoi op!quote:
MPG heeft hier nog niks gebrachtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef OA het volgende:
[..]
Ik heb net al een heerlijk stuk vlaoi op!
Bahquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:32 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Jochem
Prrrrrrrr *klapper* Pssssjt *spuit*
Wat een levenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:48 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Vrij, wassen, kapper, stappen vanavond
Helaas moet ik tussendoor af en toe werkenquote:
Oh maar dat zei je er niet bijquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:52 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Helaas moet ik tussendoor af en toe werken
Wel potverdorie, dan heeft die miep beneden aan de balie alles voor zichzelf gehoudenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
MPG heeft hier nog niks gebracht.
Ik ga er voor het gemak vanuit dat normale mensen 40uur/week werken (behalve Indahquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:54 schreef Houniet het volgende:
[..]
Oh maar dat zei je er niet bij.
Dan ben ik niet normaalquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak vanuit dat normale mensen 40uur/week werken (behalve Indah)
quote:
Ik ook nietquote:
Die krijgt de rest van het jaar geen koffie meer van me danquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:56 schreef MPG het volgende:
[..]
Wel potverdorie, dan heeft die miep beneden aan de balie alles voor zichzelf gehouden.
Oe, abrikozenvlaaiquote:
quote:
Doe eens niet zo raarquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik ga er voor het gemak vanuit dat normale mensen 40uur/week werken (behalve Indah)
Had die dus ingesteld als wekker op mn telefoon..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:32 schreef Pheno het volgende:
[..]
precies.
WAKKER WORDEN!!!!!!!!!!!!!!!
Ik ben normaalquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ouwequote:
Je moet hem niet roken, je moet hem etenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:10 schreef Klonk het volgende:
ik rook de vlaai al
nu ben je nog scherp, wacht maar tot vanavond dat je zo bezopen bent dat je een tomtom nodig hebt om op de wc te komenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:11 schreef MPG het volgende:
[..]
Je moet hem niet roken, je moet hem eten
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
nu ben je nog scherp, wacht maar tot vanavond dat je zo bezopen bent dat je een tomtom nodig hebt om op de wc te komen
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:18 schreef Klonk het volgende:
[..]
nu ben je nog scherp, wacht maar tot vanavond dat je zo bezopen bent dat je een tomtom nodig hebt om op de wc te komen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |