Klopt! Alleen punt is dat ik niet zo van zoete dingen houd dus waarom zou ik hem dan kopen is mijn beredening wel eensquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:08 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind "Hoe word ik een goddelijke huisvrouw" van Nigella Lawson erg tof.
Dat komt zowel door de recepten als door de briljante titel.
Als ik haar op TV bezig zie, heeft ze die titel niet gestolen hoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:08 schreef Liejannuh het volgende:
Ik vind "Hoe word ik een goddelijke huisvrouw" van Nigella Lawson erg tof.
Dat komt zowel door de recepten als door de briljante titel.
Die dus, en verder alle andere culinaria boeken. Hoewel ik ze leuker vind om in te lezen dan om uit te koken, omdat de recepten vaak gewoon echt totaal niet kloppen. Misschien zijn de hoeveelheden slecht vertaald of omgerekend... Met gezond verstand kom je een heel eind. Dat wel.quote:Op dinsdag 26 augustus 2008 19:44 schreef maartenducrot het volgende:
Zilveren Lepel
Giorgio Locatelli - Made in Italy![]()
![]()
![]()
Culinaria Frankrijk
Culinaria Spanje
is een boek, hoor je toch niks vanquote:Op woensdag 3 september 2008 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb dus een bon liggen, van de Bruna.
En nu ben ik daar eens binnengelopen en zag ik 100% Ramsay staan.
Is dat nou wat? Door het geschreeuw van die man heb ik zo een negatief beeld van hem gekregen, maargoed, als er briljant lekkere recepten in staan moet ik me daar maar even overheen zetten dan denk ik?
hmeayh.. maar ik vind'm zo naarquote:Op woensdag 3 september 2008 14:56 schreef MissyMirjaM het volgende:
[..]
is een boek, hoor je toch niks van
Ik bekijk het altijd zo: hij kán schreeuwen omdát 'ie kan kokenquote:Op woensdag 3 september 2008 14:54 schreef motorbloempje het volgende:
Ik heb dus een bon liggen, van de Bruna.
En nu ben ik daar eens binnengelopen en zag ik 100% Ramsay staan.
Is dat nou wat? Door het geschreeuw van die man heb ik zo een negatief beeld van hem gekregen, maargoed, als er briljant lekkere recepten in staan moet ik me daar maar even overheen zetten dan denk ik?
Klopt idd, ik heb hem ook thuisquote:Op woensdag 3 september 2008 16:59 schreef Smallish het volgende:
Ik kom om in de kookboeken, zal later wat titels posten. De Wannée is echt een klassieker. Die werd vroeger als handleiding gebruikt op de huishoudschool, volgens mij. Voor wie nog weet wat de huishoudschool was btw.
quote:n Italie is Pellegrino Artusi net zo beroemd als Verdi en Puccini. Elders wordt hij wel de Escoffier van Italie genoemd. Vóór Artusi was er geen sprake van een Italiaanse keuken. Er bestonden talrijke plaatselijke kooktradities zonder veel onderlinge samenhang. Artusi reisde het land af, verzamelde, proefde, noteerde. Met aanstekelijk enthousiasme bracht hij als eerste het land culinair in kaart en smeedde het daarme tot een eenheid waar politici alleen van konden dromen. Artusi was zelf geen professionele kok. Alle recepten die hij verzamelde probeerde hij thuis uit. De wetenschap in de keuken en de kunst om goed te eten is de collectie van een gepassioneerd liefhebber. De klassieke italiaanse keuken is zonder 'de Artusi' eenvoudig ondenkbaar.
Ik heb donderdag haar 'hoe word ik een goddelijke huivrouw"gekregen, net begonnen met lezen en na 10 blz. ben ik al verliefd op mn nieuwe boek! Een recensie als ik hm uit heb komt nog!quote:Op zaterdag 13 september 2008 11:55 schreef Reinhilde het volgende:
Ik heb heel veel kookboeken. Echt heel veel. De meeste heb ik gekocht in Engeland, toen ik Londen woonde. Mijn favorieten:
-Alles van Nigella
-Rachel Allen - Rachel's food for Living
-Alles van Donna Hay
-Alles van Bill Granger
-Good Housekeeping - Great Cakes
-James Martin - Desserts
-Saha
Laat ik nou voor een ander topic een fotootje gemaakt hebben van een van die nietszeggende titelsquote:Op woensdag 3 september 2008 21:59 schreef sigme het volgende:
Verder nog een en ander aan oude kookboeken maar met van die nietszeggende titels.
Ja? Hoe vaak gebruik je m?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb genoeg aan "De Zilveren Lepel"
ik heb die bij mijn zus doorgebladerd maar ik vond het maar een droog dor boek..quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb genoeg aan "De Zilveren Lepel"
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja? Hoe vaak gebruik je m?
Ik heb de Pastabijbel ook, hoor.
Kijk maar:
Show je keuken!
niet 4 keer per week, maar trek 'm toch wel 2 a 3 keer per maand uit de kast om te bladerenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja? Hoe vaak gebruik je m?
Ik heb de Pastabijbel ook, hoor.
Kijk maar:
Show je keuken!
Don't get me wrong: ik vind het een razend leuk boek om door te bladeren. Maar ik heb er nog nooit iets uit gemaaktquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet 4 keer per week, maar trek 'm toch wel 2 a 3 keer per maand uit de kast om te bladeren
Maar nu ik mn pastamachientje en deeg heb vind ik het ook de moeite waard om er eens iets uit te gaan maken.
maar als ik 'm uit heb moet ik natuurlijk wel op zoek naar andere leuke boeken
quote:Nog 1 recept eruit dan
Broodje zalm:
Bak de broodjes af
Snij ze open
Leg de zalm erin
Mayo + peper erover
klaar.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben ik hier dan de enige die de Pastabijbel op de plank heeft staan??Dat is echt een geniaal leuk boek
Ja. Wat wil je weten?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Iemand ervaring met de pastabijbel?
*meldt zich*quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Iemand ervaring met de pastabijbel?
Is het wat?quote:
Eerlijk? Nah. Ik vind de recepten vaak wat rommelig en vlak van smaak. De simpelste gerechten zijn het beste in dat boek, vind ik (denk: spaghetti met olie en knoflook, met gepofte knoflook, met citroen, dat soort dingen). Maar daar heb je dan weer echt geen pastabijbel voor nodig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:45 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Is het wat?
Ben opzoek naar eenvoudige gerechten die toch wel een beetje apart zijn.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:37 schreef Windigo het volgende:
Ik heb net Anthony Bourdain's Les halles cookbook, geweldig kookboek voor klassiek frans bistro eten![]()
Hij is mijn favoriete chefHeb bijna alles van hem.
Ken je het Pastamachine kookboek al?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
niet 4 keer per week, maar trek 'm toch wel 2 a 3 keer per maand uit de kast om te bladeren
Maar nu ik mn pastamachientje en deeg heb vind ik het ook de moeite waard om er eens iets uit te gaan maken.
maar als ik 'm uit heb moet ik natuurlijk wel op zoek naar andere leuke boeken
nee!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ken je het Pastamachine kookboek al?
Op de Amsterdamse Huishoudschool dan. Er zijn meer huishoudschool kookboeken.quote:Op woensdag 3 september 2008 16:59 schreef Smallish het volgende:
Ik kom om in de kookboeken, zal later wat titels posten. De Wannée is echt een klassieker. Die werd vroeger als handleiding gebruikt op de huishoudschool, volgens mij. Voor wie nog weet wat de huishoudschool was btw.
Die nieuwe van de ah.. Hip Kip en Oven nogwat zijn de 2 nieuwe kookboeken die ze uitgeven..quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:00 schreef Sylvana het volgende:
Wie heeft er tips voor kookboeken waarmee je ovengerechten kunt maken? Al paar keer de stad in geweest, maar kan echt niks vinden
Is dat boek wat dan? Bij de AH bij mij ( klein winkeltje in centrum) hadden ze hem niet nl, dus dan moet ik wel naar grotere AH toe.quote:Op zondag 19 oktober 2008 16:33 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Die nieuwe van de ah.. Hip Kip en Oven nogwat zijn de 2 nieuwe kookboeken die ze uitgeven..
Ik heb de hele Homarus box en vind het wat tegen vallen. Drie luxe uitgevoerde pocketboekjes met aan de linkerkant tekst en op de rechterzijde een paginagrootte foto.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:23 schreef staticdata het volgende:
Weet iemand of dit een goed basis boek is?
http://www.bol.com/nl/p/b(...)ml#product_judgement
[ afbeelding ]
Ik vind het wel handig om een keer al die termen te gaan leren
Vind dit boek nogal tegenvallen....als basis kookboek zou ik je Kook Ook aanradenquote:Op maandag 20 oktober 2008 20:23 schreef staticdata het volgende:
Ik vond hem ook nogal tegenvallen, met een goed basiskookboek ben je beter af.quote:Op maandag 20 oktober 2008 20:23 schreef staticdata het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vind het wel handig om een keer al die termen te gaan leren
Wat dacht je van Hoe wordt ik een goddelijke huisvrouw? De ondertitel is namelijk 'de kunst van lekker eten uit de oven'quote:Op zondag 19 oktober 2008 12:00 schreef Sylvana het volgende:
Wie heeft er tips voor kookboeken waarmee je ovengerechten kunt maken? Al paar keer de stad in geweest, maar kan echt niks vinden
Zijn dat niet meer zoete gerechten, of heb ik t mis?quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:07 schreef Trusten het volgende:
[..]
Wat dacht je van Hoe wordt ik een goddelijke huisvrouw? De ondertitel is namelijk 'de kunst van lekker eten uit de oven'
Als je koekjes, taarten en andere zoetigheid wilt bakken wel...quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:07 schreef Trusten het volgende:
[..]
Wat dacht je van Hoe wordt ik een goddelijke huisvrouw? De ondertitel is namelijk 'de kunst van lekker eten uit de oven'
Ja ook maar ook hartige taarten enz. En er stond ook niet dat het om hartige gerechten ging hequote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:20 schreef -Mellow- het volgende:
Zijn dat niet meer zoete gerechten, of heb ik t mis?
mag ik je de site : www.bzoek.com aanprijzenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 23:42 schreef Sylvana het volgende:
ik ben dus niet op zoek naar een kookboek om koekjes/taarten/cakejes enzo te bereiden met de oven, maar echt gewoon ovengerechten, ovenschotels enzo
graag gedaanquote:
thanks, ik ga even kijkenquote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:05 schreef Trusten het volgende:
[..]
Vind dit boek nogal tegenvallen....als basis kookboek zou ik je Kook Ook aanraden
quote:Op donderdag 23 oktober 2008 16:07 schreef Trusten het volgende:
[..]
Ja, sorry. Italiaans dus.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:44 schreef -Mellow- het volgende:
Mediterrane gerechten neem ik aan, gezien de naam?
En staan er lekkere makkelijke recepten in de nieuwe jamie oliver?quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 15:27 schreef Sylvana het volgende:
En net in de stad nog Kook ook Oven, Kook ook Marokko ( voor mn tajine) en het nieuwe kookboek van Jamie Oliver, Kookrevolutie gekochtEn nog een leeg "boek" met harde kaft om mn internetrecepten in te plakken ( zodat ik ze niet steeds hoef uit te printen)
( het wordt echt hoog tijd dat mn vriend in de keuken een plank gaat maken voor mn kookboeken. )
Niet enkel Indiasche recepten, maar de boeken van vego-chef Kurma Dasa bevatten veel Indiase recepten.quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Heeft iemand nog een aanrader voor een kookboek met Indiase recepten? Het liefst vegetarische.. Lijkt me heerlijk.
Oeh, lekkere receptenquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:11 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Niet enkel Indiasche recepten, maar de boeken van vego-chef Kurma Dasa bevatten veel Indiase recepten.
http://www.kurma.net/
Als je het niet vervelend vindt om Engelstalige kookboeken te gebruiken is dat wel een aanrader
kheb hem ook even ingekeken en het deed me er inderdaad aan denken, maar toen ik voor de tweede keer omver gelopen werd door een of andere ordinaire Brasschaatse tuthola vond ik het mooi en dacht: ik vraag het hier welquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:25 schreef ColdFeet het volgende:
Die zou je in moeten kijken. Ik heb m wel zien staan, maar verder niet gekeken. Ik heb sterk de indruk dat dit boek op dezelfde doelgroep mikt als de Zilveren Lepel.
Madhur Jaffrey's vegetarische gerechten!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:08 schreef BlaatschaaP het volgende:
Heeft iemand nog een aanrader voor een kookboek met Indiase recepten? Het liefst vegetarische.. Lijkt me heerlijk.
Jaquote:Op vrijdag 24 oktober 2008 16:09 schreef Stansfield het volgende:
[..]
En staan er lekkere makkelijke recepten in de nieuwe jamie oliver?
Ik heb de hele serie.quote:Op woensdag 3 september 2008 21:59 schreef sigme het volgende:
De weg tot het hart
Ik heb ze alle vier. Uit de briljante serie De Baedeker voor de vrouw, met daarin ook meesterwerken als bijvoorbeeld Huishouden op rolletjes.
quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb de hele serie.Die is nog van mijn oma geweest.
quote:Op zondag 26 oktober 2008 09:13 schreef sigme het volgende:
[..]
![]()
Met Dank u dokter, Wat moet ik met mijn kind (I & II) en Mevrouw knapt het op?
Ik kan er geen afstand van doen. Het grootste deel ligt in een doos op zolder maar als ik ooit ruimte genoeg heb in de keuken komen ze er allemaal te staan.quote:Ik heb er ook een heleboel gehad, maar uiteindelijk heb ik ze weer van de hand gedaan, met uitzondering van de weg tot het hart en het huishouden op rolletjes.
quote:En ik gebruik kookboeken op jouw wijze. Ik kan zelfs niet een recept getrouw opvolgen, te eigenwijs.
Haar boeken zijn vooral van de keukens van Marokko en het Midden Oosten toch?quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 21:43 schreef mascara-klodder het volgende:
Dankzij de CUL-SCdames is het boek duizend en een smaken van Claudia Roden inmiddels mijn bijbel![]()
(verjaardagskadootje was het van de meiden)
Ja, ik gebruik de kookboeken echt om recepten uit te maken. Natuurlijk zijn de technieken enzo ook erg handig, maar ik volg toch meestal wel gewoon de recepten. Alleen als er iets in staat wat ik niet lust, of wat niet makkelijk te verkrijgen is, laat ik het weg of verander ik het. Maar verder volg ik het recept meestal wel gewoonquote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Ik heb de hele serie.Die is nog van mijn oma geweest.
Wat ik me afvraag: gebruiken jullie die kookboeken dan ook om gerechten uit te maken? Ik koop kookboeken omdat daar technieken in staan die ik nog niet onder de knie heb, omdat ze een mooie basis geven of omdat ze een keuken beschrijven die mij nog vreemd is maar ik kook zelden met een recept in de hand. Dat doe ik eigenlijk alleen bij gerechten waarvan zowel de techniek als de keuken me compleet vreemd zijn. Verder gebruik ik recepten en kookboeken voornamelijk voor de inspiratie.
Ik gebruik kookboeken gewoon om uit te koken. Dat voelt een beetje als uit eten gaan, kijjken wat een ander ervan maakt. En als ik het recept dan aan zou passen of links zou laten liggen weet ik het nog niet. Als ik het nog een keer zou maken zou ik het wel aan kunnen passen, maar de eerste keer volg ik behoorlijk strak het recept.quote:Op zaterdag 25 oktober 2008 22:28 schreef MinderMutsig het volgende:
[..]
Wat ik me afvraag: gebruiken jullie die kookboeken dan ook om gerechten uit te maken? Ik koop kookboeken omdat daar technieken in staan die ik nog niet onder de knie heb, omdat ze een mooie basis geven of omdat ze een keuken beschrijven die mij nog vreemd is maar ik kook zelden met een recept in de hand. Dat doe ik eigenlijk alleen bij gerechten waarvan zowel de techniek als de keuken me compleet vreemd zijn. Verder gebruik ik recepten en kookboeken voornamelijk voor de inspiratie.
Ik heb haar curry bijbel en als ik naar vegetarische gerechten op zoek was zou ik zeer zeker dat boeken kopen! Goeie tip!quote:Op vrijdag 24 oktober 2008 17:58 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Madhur Jaffrey's vegetarische gerechten!![]()
Ik heb daar goede verhalen over gehoord.quote:Op zaterdag 1 november 2008 17:41 schreef Maraca het volgende:
Iemand ervaring met het boek: Lekker koken onder de 1,50 of een ander boek waarmee je lekker goedkoop en toch creatief kan koken?
Enne, asjeblieft geen pasta gerechten
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:37 schreef Windigo het volgende:
Ik heb net Anthony Bourdain's Les halles cookbook, geweldig kookboek voor klassiek frans bistro eten![]()
Hij is mijn favoriete chefHeb bijna alles van hem.
From Publishers Weekly
A celebrity with a high-profile position as executive chef at New York bistro Les Halles, and bestselling author of Kitchen Confidential and A Cook's Tour, Bourdain doesn't intend to break new ground. The dishes do exactly as the subtitle notes and include such solid classic fare as Onion Soup Les Halles, Steak au Poivre, Boeuf Bourguignon, Coq au Vin and Chocolate Mousse. Nearly all recipes are within reach of competent home cooks, and those that are more complicated or time-consuming—Bouillabaisse, Cassoulet and Roulade of Wild Pheasant—are thoroughly spelled out to calm most jitters. Foie gras, duck fat and dark veal stock are frequent components, but a list of suppliers makes just about every ingredient available. Even though many of the dishes can be found in other cookbooks, what sets this one apart is Bourdain's signature wise-ass attitude that pervades nearly every recipe, explanatory note and chapter introduction. Profanity adds frequent color. If Aunt Doris would blanche at pearl onions being called "little fuckers," a cook who prefers boneless meat in Daube Provençal a "poor deluded bastard," or a person nervous about making these recipes a "dipshit," this book is not for her. Photos.
Copyright © Reed Business Information, a division of Reed Elsevier Inc. All rights reserved.
Ik heb drie andere boeken van Nigella en volgens mij heb ik nooit problemen gehad met ingredienten... soms moet je even zoeken naar bepaalde dingen maar t meesta kan ik zonder moeite vinden.quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:16 schreef DJMomo het volgende:
vraagje aan de trotse bezitters van kookboeken van Nigella Lawson.
Ik zag bij de bruna een pakket liggen, twee enorme boeken van Nigella voor 25 euro. gaat om 'hoe te eten' met ofwel 'feest' ofwel 'goddelijke huisvrouw'.
Maar hoe nuttig zijn deze kookboeken nu? veel zoet hoorde ik. maar ook dat er nogal ongebruikelijke / moeilijk te vinden ingredienten in zouden staan? de boeken staan alleen in plastic in de boekwinkel, dus kan ze niet goed doorbladeren...
Nou als je wilt kan je je ongans eten aan lekkere slechte dingen want daar houdt Nigella van natuurlijkquote:Op dinsdag 11 november 2008 10:45 schreef DJMomo het volgende:
tnx DarkElf.
hoe gezond zijn de gerechten?
Wat voor boek is het precies? Is het een leesboek met recepten tussendoor of is het recepten met een inleidende verhaaltje? Wat voor schrijfstijl heeft ie, zitten er plaatjes in, hoe zijn de recepten? Vragenvragenvragen...quote:Op woensdag 3 september 2008 21:59 schreef sigme het volgende:
Oh ja, de bijbel van het Italiaanse koken natuurlijk ook:
De wetenschap in de keuken en de kunst om goed te eten![]()
Vooral geschikt voor de ervaren kok aangezien er weinig uitleg bij staat, hoeveelheden soms ontbreken enzo.quote:Op dinsdag 11 november 2008 12:57 schreef piepster het volgende:
[..]
Wat voor boek is het precies? Is het een leesboek met recepten tussendoor of is het recepten met een inleidende verhaaltje? Wat voor schrijfstijl heeft ie, zitten er plaatjes in, hoe zijn de recepten? Vragenvragenvragen...
Als het wat is bestel ik hem misschien wel.
quote:Op dinsdag 11 november 2008 10:16 schreef DJMomo het volgende:
vraagje aan de trotse bezitters van kookboeken van Nigella Lawson.
Ik zag bij de bruna een pakket liggen, twee enorme boeken van Nigella voor 25 euro. gaat om 'hoe te eten' met ofwel 'feest' ofwel 'goddelijke huisvrouw'.
Maar hoe nuttig zijn deze kookboeken nu? veel zoet hoorde ik. maar ook dat er nogal ongebruikelijke / moeilijk te vinden ingredienten in zouden staan? de boeken staan alleen in plastic in de boekwinkel, dus kan ze niet goed doorbladeren...
Bakken kun je heerlijk uit de goddelijke huisvrouw; haal zo mn tweede taart hieruit uit de oven!!quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:15 schreef DJMomo het volgende:
dank zo-is-dat. ik heb het pakket met feest feitelijk zien liggen bij de bruna. toen ik ging internetten, om te zien of bol hem ook zou hebben (ivm nog stapel bol bonnen), zag ik ze ook op de bruna site staan, ook een combinatie met godd. huisvrouw. bij bol kon ik het toen niet vinden, en nu ook niet meer bij bruna. vaag he? maar ik zou zeggen, hou het goed in de gaten! of ga zelf even langs bij bruna!
de godd. hv lijkt me erg leuk. ben gek op bakken. alleen is dus niet echt een boek voor elke dag uit te koken, geloof ik...
Had nog geen tijd gisteren om er goed in te kijken, alleen even snel door gebladerd; ik geloof dat in hoe te eten heel weinig foto's staan maar wel heel veel leuke tekst. In feest staan wel veel foto'squote:Op woensdag 12 november 2008 09:36 schreef DJMomo het volgende:
ja, zo-is-dat, vertel is hoe-is-dat boek? staan er lekkere / leuke dingen in?
Staat dat pakket ook op de site van de bruna?quote:Op woensdag 12 november 2008 11:28 schreef DarkElf het volgende:
Ik heb hem in een boekenwinkel in Bergen op Zoom gehaald (quist) de Bruna had ze niet meer maar kon ze nog wel bestellen zei ze maar ik wilde hem meteen hebben
Zal vanmiddag eens op mijn gemak Hoe te eten doorbladeren...
Goddelijke huisvrouw is meteen goedgekeurd, staan erg lekkere dingen in die we natuurlijk maar zelden gaan maken ivm de suikers enzo
quote:Op dinsdag 11 november 2008 20:15 schreef DJMomo het volgende:
dank zo-is-dat. ik heb het pakket met feest feitelijk zien liggen bij de bruna. toen ik ging internetten, om te zien of bol hem ook zou hebben (ivm nog stapel bol bonnen), zag ik ze ook op de bruna site staan, ook een combinatie met godd. huisvrouw. bij bol kon ik het toen niet vinden, en nu ook niet meer bij bruna. vaag he? maar ik zou zeggen, hou het goed in de gaten! of ga zelf even langs bij bruna!...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |