Ja? Hoe vaak gebruik je m?quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb genoeg aan "De Zilveren Lepel"
ik heb die bij mijn zus doorgebladerd maar ik vond het maar een droog dor boek..quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb genoeg aan "De Zilveren Lepel"
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja? Hoe vaak gebruik je m?
Ik heb de Pastabijbel ook, hoor.
Kijk maar:
Show je keuken!
niet 4 keer per week, maar trek 'm toch wel 2 a 3 keer per maand uit de kast om te bladerenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:44 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ja? Hoe vaak gebruik je m?
Ik heb de Pastabijbel ook, hoor.
Kijk maar:
Show je keuken!
Don't get me wrong: ik vind het een razend leuk boek om door te bladeren. Maar ik heb er nog nooit iets uit gemaaktquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
niet 4 keer per week, maar trek 'm toch wel 2 a 3 keer per maand uit de kast om te bladeren
Maar nu ik mn pastamachientje en deeg heb vind ik het ook de moeite waard om er eens iets uit te gaan maken.
maar als ik 'm uit heb moet ik natuurlijk wel op zoek naar andere leuke boeken
quote:Nog 1 recept eruit dan
Broodje zalm:
Bak de broodjes af
Snij ze open
Leg de zalm erin
Mayo + peper erover
klaar.
quote:Op maandag 13 oktober 2008 10:04 schreef Sunnythesun het volgende:
Ben ik hier dan de enige die de Pastabijbel op de plank heeft staan??Dat is echt een geniaal leuk boek
Ja. Wat wil je weten?quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Iemand ervaring met de pastabijbel?
*meldt zich*quote:Op maandag 13 oktober 2008 17:38 schreef Cutebutpsycho het volgende:
Iemand ervaring met de pastabijbel?
Is het wat?quote:
Eerlijk? Nah. Ik vind de recepten vaak wat rommelig en vlak van smaak. De simpelste gerechten zijn het beste in dat boek, vind ik (denk: spaghetti met olie en knoflook, met gepofte knoflook, met citroen, dat soort dingen). Maar daar heb je dan weer echt geen pastabijbel voor nodig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 23:45 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Is het wat?
Ben opzoek naar eenvoudige gerechten die toch wel een beetje apart zijn.
quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 08:37 schreef Windigo het volgende:
Ik heb net Anthony Bourdain's Les halles cookbook, geweldig kookboek voor klassiek frans bistro eten![]()
Hij is mijn favoriete chefHeb bijna alles van hem.
Ken je het Pastamachine kookboek al?quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:48 schreef motorbloempje het volgende:
niet 4 keer per week, maar trek 'm toch wel 2 a 3 keer per maand uit de kast om te bladeren
Maar nu ik mn pastamachientje en deeg heb vind ik het ook de moeite waard om er eens iets uit te gaan maken.
maar als ik 'm uit heb moet ik natuurlijk wel op zoek naar andere leuke boeken
nee!quote:Op dinsdag 14 oktober 2008 16:37 schreef Anosmie het volgende:
[..]
Ken je het Pastamachine kookboek al?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |