abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_55624911
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 07:29 schreef macferret het volgende:
hmmm, begreep van Muck, dat ik het in het verkeerde topic gezet had


hier wat foto's van onze nieuwe keuken

[ afbeelding ]
Dit was de oude


Eerst moest de tussenmuur er aan geloven
[ afbeelding ]


Toen was het een kwestie van slopen, leidingen omleggen en stucen. klein detail: niks was meer bruikbaar, behalve de vaatwasser we zouden geen dag zonder kunn eh willen!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
ps ze hadden de handels verkeerd geleverd, dus op de foto zitten ze wat scheef
wow, das echt een hele verbetering zeg, mooi!
  zaterdag 29 december 2007 @ 15:59:44 #152
139516 uniekhoorn
uniek, zoals ieder ander
pi_55625744
quote:
Op vrijdag 28 december 2007 07:29 schreef macferret het volgende:
hmmm, begreep van Muck, dat ik het in het verkeerde topic gezet had


hier wat foto's van onze nieuwe keuken

[ afbeelding ]
ps ze hadden de handels verkeerd geleverd, dus op de foto zitten ze wat scheef
Ow, echt zo mijn smaak
Nu doen en genieten, doodgaan kan altijd nog!
Zolang er alcohol verkocht wordt, heb ik geen probleem.
Je moet het leven nemen met een korreltje zout..... schijfje limoen en een shot tequilla
  zaterdag 29 december 2007 @ 21:21:21 #153
58874 macferret
http://spiffsbbq.nl
pi_55633712
bedankt, we zijn er ook erg blij mee, op verzoek van mijn vrouw zijn het allemaal lades geworden ipv kastjes. ik ben zelf erg weg van het blad, deze heeft geen waterkering en lijkt een massief stuk hout. ik wil de fabriek aanschrijven of ze hier ook vensterbanken van maken.
  woensdag 2 januari 2008 @ 17:44:35 #154
36763 Automatic_Rock
Onaangepast eerlijk..
pi_55726992
Ik kan de foto's van m'n keuken niet meer vinden, verloren gegaan tijdens m'n laatste computercrash
Als de afwas gedaan is zal ik nieuwe maken
Have you ever picked your feet in Poughkeepsie?
pi_55727310
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Studentenkeukentje? Daar hoeft de smaakpolitie iig niet langs te komen
Wou ik net ook al zeggen. Ziet er super uit !
pi_55727416
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:35 schreef Ceased2Be het volgende:
Lurk hier wel een hoop, maar tot op heden nog niets gepost... maar mijn bescheiden keukentje:

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Mooie keuken, maar dat ene apparaat staat wel een beetje in de weg .
pi_56058025
Grote schop. Niet voor mijn keuken, wel voor mijn kookboekencollectie! Een hele kast vol en meer


Claudia Roden is mijn goeroe. Geweldige kookboeken, vind ik! Maar ook het boek van Gary Rhodes is populair, en de boeken van Ainsley Harriott gebruik ik ook regelmatig.


Topper op deze plank is toch wel het vlees-boek links. Maar 'Een wereld van smaak' is ook erg mooi èn bruikbaar.


Eerlijk Toscaans en mijn cocktailboeken. Ik heb ook wel een stapeltje van die oude blueband-kookboekjes, en die gebruik ik best vaak. Gewoon, als naslagwerk.


'Mijn keuken van de zon' heb ik nog niet zo lang, allemaal vegetarische recepten, mediterrane stijl. Een succes, vind ik. En de onmisbare McGee-encyclopedie


Mijn aziatische plankje. En nog een set dieetboeken, varierend van Sonja tot Gillian. Gelukkig heb ik nog nooit een dieet gevolgd


Het paste niet meer, deze twee lijvige boekwerken. Prachtig zijn ze! Inmiddels is de plank alweer bijna vol.

[ Bericht 0% gewijzigd door ColdFeet op 15-01-2008 21:35:09 ]
pi_56063823
Jaaa, nu kan ik ze eindelijk eens goed bekijken, ben er gewoon niet aan toe gekomen toen ik bij je was
pi_56070482
quote:
Op dinsdag 15 januari 2008 21:14 schreef ColdFeet het volgende:
Grote schop. Niet voor mijn keuken, wel voor mijn kookboekencollectie! Een hele kast vol en meer

[ afbeelding ]
Claudia Roden is mijn goeroe. Geweldige kookboeken, vind ik! Maar ook het boek van Gary Rhodes is populair, en de boeken van Ainsley Harriott gebruik ik ook regelmatig.

[ afbeelding ]
Topper op deze plank is toch wel het vlees-boek links. Maar 'Een wereld van smaak' is ook erg mooi èn bruikbaar.

[ afbeelding ]
Eerlijk Toscaans en mijn cocktailboeken. Ik heb ook wel een stapeltje van die oude blueband-kookboekjes, en die gebruik ik best vaak. Gewoon, als naslagwerk.

[ afbeelding ]
'Mijn keuken van de zon' heb ik nog niet zo lang, allemaal vegetarische recepten, mediterrane stijl. Een succes, vind ik. En de onmisbare McGee-encyclopedie

[ afbeelding ]
Mijn aziatische plankje. En nog een set dieetboeken, varierend van Sonja tot Gillian. Gelukkig heb ik nog nooit een dieet gevolgd

[ afbeelding ]
Het paste niet meer, deze twee lijvige boekwerken. Prachtig zijn ze! Inmiddels is de plank alweer bijna vol.
Jeetje wat een boel zeg En kook je ook echt uit allemaal? Wat moet je met dieetboeken als je nog nooit ge-dieet hebt, gewoon voor je verzameling alleen

Ik heb er wel een paar, maar kook er echt maar heel af en toe een keer wat uit

[ Bericht 2% gewijzigd door _Hestia_ op 16-01-2008 13:16:12 ]
pi_56077605
Sylvana, ja, het gros gebruik ik wel. De een vaker dan de andere, hoor.

Ik krijg voor mijn bijbaantje vaak dingen opgestuurd. Een flink deel van mijn collectie, waaronder de dieetboeken, is zo in mijn bezit gekomen.
MOCHT ik overigens ooit op dieet gaan, dan weet ik nu al welke ik zou kiezen...
pi_56078542
Wat voor bijbaantje heb je dan?

Nadeel van kookboeken vind ik altijd dat je er van alles voor in huis moet halen, omdat ik dat niet standaard in huis heb en waar je maar een klein beetje voor nodig hebt.
pi_56078579
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:45 schreef Sylvana het volgende:
Wat voor bijbaantje heb je dan?

Nadeel van kookboeken vind ik altijd dat je er van alles voor in huis moet halen, omdat ik dat niet standaard in huis heb en waar je maar een klein beetje voor nodig hebt.
Hoe vaker je uit kookboeken enzo kookt des te meer heb je dan al in huis op een gegeven moment en dus heb je niet steeds zo'n lange boodschappenlijst
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_56079364
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:45 schreef Sylvana het volgende:
Wat voor bijbaantje heb je dan?

Nadeel van kookboeken vind ik altijd dat je er van alles voor in huis moet halen, omdat ik dat niet standaard in huis heb en waar je maar een klein beetje voor nodig hebt.
Dat wil ik je wel via PM vertellen, als je erg nieuwsgierig bent!

Verder, wat DE zegt Inmiddels heb ik een kastje vol specerijen, en ik gebruik ze allemaal. Voordeel is wel dat er hier veel leuke supertjes en toko's in de buurt zijn, en dat ik ook inmiddels al wel weet waar ik al mn spulletjes moet halen.

Overigens, het verschilt per boek hoor. De boeken van bijv Gordon Ramsay en Ainsley zijn helemaal niet lastig, evenals 'Alle smaken van de regenboog'. En als je een Turk in de buurt hebt zitten zijn al die midden-oosterse/tukse/marokkaanse dingen ook geen probleem!
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:19:07 #164
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_56079406
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 17:06 schreef ColdFeet het volgende:
Sylvana, ja, het gros gebruik ik wel. De een vaker dan de andere, hoor.

Ik krijg voor mijn bijbaantje vaak dingen opgestuurd. Een flink deel van mijn collectie, waaronder de dieetboeken, is zo in mijn bezit gekomen.
MOCHT ik overigens ooit op dieet gaan, dan weet ik nu al welke ik zou kiezen...
Niet Sonja toch?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_56079524
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:19 schreef Isegrim het volgende:

[..]

Niet Sonja toch?
Do you know me at all?

Nee, bij een van die diëten eet je m.i. gevarieerd, gezond en niet bizar weinig (ca 1600 kcal/dag). Op een dieet van o.m. yoghurt, vis, spinazie, peulvruchten en avocado's wil ik best een paar kilootjes kwijt.... Maar dat vind ik nu even teveel moeite.
  woensdag 16 januari 2008 @ 18:28:05 #166
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_56079614
Leuk topic
Mijn keuken staat er nog niet.... want het huis staat er nog niet
Ik zal ff opzoek gaan naar de bouwtekeningen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
pi_56088484
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 18:17 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Dat wil ik je wel via PM vertellen, als je erg nieuwsgierig bent!

Verder, wat DE zegt Inmiddels heb ik een kastje vol specerijen, en ik gebruik ze allemaal. Voordeel is wel dat er hier veel leuke supertjes en toko's in de buurt zijn, en dat ik ook inmiddels al wel weet waar ik al mn spulletjes moet halen.

Overigens, het verschilt per boek hoor. De boeken van bijv Gordon Ramsay en Ainsley zijn helemaal niet lastig, evenals 'Alle smaken van de regenboog'. En als je een Turk in de buurt hebt zitten zijn al die midden-oosterse/tukse/marokkaanse dingen ook geen probleem!
Ik ben wel benieuwd, dus pm maar dan

En das natuurlijk wel waar, dat hoe vaker je uit een kookboek kookt, hoe meer van die dingen je op een gegeven moment in huis hebt. Alleen ik ben een student, en vind het meestal erg prijzig om zo'n verzameling op te bouwen

Misschien later als ik een baan heb
  donderdag 17 januari 2008 @ 08:57:22 #168
144335 SeaOfLove
icon by murp:*
pi_56094391
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Ik ben wel benieuwd, dus pm maar dan

En das natuurlijk wel waar, dat hoe vaker je uit een kookboek kookt, hoe meer van die dingen je op een gegeven moment in huis hebt. Alleen ik ben een student, en vind het meestal erg prijzig om zo'n verzameling op te bouwen

Misschien later als ik een baan heb
Als je een btje goede markt hebt kun je je kruiden/specerijen-verzameling langzaamaan uitbreiden, is een stuk voordeliger dan dat je alles in de supermarkt koopt

CF, wanneer ben je jarig? Ik heb nl een heel leuk kookboek in gedachten om te geven
make cookies, not war O+ J'adore hardcore :9
pi_56094504
Mijn keuken is heel gewoontjes, die ga ik niet op de foto zetten, maar mijn messenblok is wel retecool!
pi_56094523
quote:
Op donderdag 17 januari 2008 09:04 schreef MarMar het volgende:
Mijn keuken is heel gewoontjes, die ga ik niet op de foto zetten, maar mijn messenblok is wel retecool!
[ afbeelding ]
Lachen!
I am the root of all that is evil, but you can call me Kuukske.
[i]All that hurts me makes me stronger[/i] - MR
pi_56099119
heb dat messenblok vaker gezien, is idd erg lachen ja
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:17:51 #172
139677 Curiosity
In the devil's playground
pi_62201489
Even een kick, er zijn ondetussen vast wel weer mooie keukens bijgekomen.
“Gentlemen, you had my curiosity… but now you have my attention.”
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 14:19:59 #173
3185 Adelante
To let it go now
pi_62201540
doe kast met kookboeken
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_62204981
Hier was ik al naar op zoek geweest, maar niet gevonden nog. Leuk!

Wij zijn 1,5 jaar geleden verhuisd en hebben toen onze droomkeuken (voor deze ruimte, kan altijd groter natuurlijk ) kunnen plaatsen. Het is een echte Hollandse Bruynzeel keuken geworden! Extra hoog werkblad + maxiline kasten, dus mega veel bergruimte.

Hier de linkerkant:

Lades zijn geniaal. In de 2 grote lades zitten de borden en pannen, scheelt heel veel gesjouw en ruimte!

Lampjes in en onder het glazenkastje, gezellig!:

Links onder de vaatwasser (Miele ivm de besteklade )

Kookdeel (ATAG) met backboardsaver. We wilden geen tegeltjes dus hebben we een kunststof plaat als achterwand, maar dat kan natuurlijk smelten. Vandaar die saver. En natuurlijk de mooiste fluitketel die er is: Le Lapin


Hier de rechterkant:

Koelkast, soort van apothekerskast maar dan met losse lades ipv alles tegelijk, oven en combimagnetron (Siemens, mooiste design in onze prijsklasse). Wil niet meer zonder!!


Kookboekjes en lekkere olie en zo.. Heb wel meer boekjes maar die zijn niet zo mooi dus staan achter een deurtje..

Echt een heerlijke keuken! We voelen ons erg verwend hier mee en ik heb vrij weinig moeite hem netjes te houden ondanks dat ik een enorme rommelkont ben. k moet alleen nog leren niet zo veel troep bovenop de kasten te willen zetten
pi_62205497
Ziet er erg goed uit zeg!

Ik wil hier eigenlijk in de keuken ook een paar planken hebben, voor de waterkoker/koffiezetapparaat en mijn kookboeken. Waterkoker enzo staat nu op het aanrecht, maar aangezien ik met 2 huisgenoten woon, willen we die ruimte eigenlijk vrij maken, zodat we wat meer ruimte hebben om afwas neer te zetten. En ik heb mijn kookboeken nu gewoon in een kast op mijn kamer, maar die begint aardig vol te raken. Dus die op een plank in de keuken neerzetten lijkt me ook wel handig. Maar eens even aan mijn vriend vragen of hij dat voor me wil regelen

Trouwens wel leuk om oude posts van mij uit dit topic te lezen, bijvoorbeeld deze:
quote:
Op woensdag 16 januari 2008 22:46 schreef Sylvana het volgende:

[..]


En das natuurlijk wel waar, dat hoe vaker je uit een kookboek kookt, hoe meer van die dingen je op een gegeven moment in huis hebt. Alleen ik ben een student, en vind het meestal erg prijzig om zo'n verzameling op te bouwen

Misschien later als ik een baan heb
Inmiddels heb ik echt een verzameling kookboeken gekocht het laatste half jaar, dat wil je niet weten. Heb er denk ik onderhand wel 20, en kook eigenlijk alleen nog maar uit kookboeken, en niet meer gewoon Conimex/Knorrpakketten enzo En daardoor heb ik inmiddels ook al een hele kruiden/specerijen en sausjesverzameling opgebouwd

[ Bericht 53% gewijzigd door _Hestia_ op 07-10-2008 16:43:47 ]
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:38:24 #176
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_62205632
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Sunnythesun het volgende:
Hier was ik al naar op zoek geweest, maar niet gevonden nog. Leuk!

Wij zijn 1,5 jaar geleden verhuisd en hebben toen onze droomkeuken (voor deze ruimte, kan altijd groter natuurlijk ) kunnen plaatsen. Het is een echte Hollandse Bruynzeel keuken geworden! Extra hoog werkblad + maxiline kasten, dus mega veel bergruimte.

Hier de linkerkant:
[ afbeelding ]
Lades zijn geniaal. In de 2 grote lades zitten de borden en pannen, scheelt heel veel gesjouw en ruimte!

Lampjes in en onder het glazenkastje, gezellig!:
[ afbeelding ]
Links onder de vaatwasser (Miele ivm de besteklade )

Kookdeel (ATAG) met backboardsaver. We wilden geen tegeltjes dus hebben we een kunststof plaat als achterwand, maar dat kan natuurlijk smelten. Vandaar die saver. En natuurlijk de mooiste fluitketel die er is: Le Lapin
[ afbeelding ]

Hier de rechterkant:
[ afbeelding ]
Koelkast, soort van apothekerskast maar dan met losse lades ipv alles tegelijk, oven en combimagnetron (Siemens, mooiste design in onze prijsklasse). Wil niet meer zonder!!

[ afbeelding ]
Kookboekjes en lekkere olie en zo.. Heb wel meer boekjes maar die zijn niet zo mooi dus staan achter een deurtje..

Echt een heerlijke keuken! We voelen ons erg verwend hier mee en ik heb vrij weinig moeite hem netjes te houden ondanks dat ik een enorme rommelkont ben. k moet alleen nog leren niet zo veel troep bovenop de kasten te willen zetten
Zelf zou ik nooit voor wit kiezen, maar ik vind deze keuken toch wel erg mooi. En kastruimte kun je echt nooit genoeg hebben! Ik ben nu zelf allemaal planken aan het bijmaken wegens een tekort aan ruimte.
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_62206203
Mooie keuken hoor! Ik heb bij hoogglans alleen altijd het idee dat je heel veel moet poetsen. Of valt dat mee?
  dinsdag 7 oktober 2008 @ 16:56:10 #178
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_62206263
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:54 schreef Susanne81 het volgende:
Mooie keuken hoor! Ik heb bij hoogglans alleen altijd het idee dat je heel veel moet poetsen. Of valt dat mee?
In mijn ervaring valt het erg mee. En de mijne is hoogglans zwart, misschien nog wel besmettelijker dan wit...
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
pi_62215378
quote:
Op dinsdag 7 oktober 2008 16:54 schreef Susanne81 het volgende:
Mooie keuken hoor! Ik heb bij hoogglans alleen altijd het idee dat je heel veel moet poetsen. Of valt dat mee?
Nee, juist niet! De grap is dat ik vaak pas enorme koffiesporen uberhaupt zie als ik er met mijn neus bovenop zit. En het is super makkelijk af te nemen, geen vlekken of wat dan ook. Eigenlijk is dit het meest makkelijke materiaal voor een keuken En we kregen tevoren ook wel vragen of we niet bang waren dat wit te kil zou zijn, maar doordat het hoogglans is weerspiegelt de laminaatvloer er in (en andere dingen in de omgeving) en daardoor leeft het juist heel erg.

Leuk dat andere mensen het ook mooi vinden. We hebben de keuken nu ook vrij groot in verhouding tot de huiskamer, maar het is nu net een meubel en het is ook absoluut geen straf om de keuken in te kijken vanaf de bank

@ Isegrim: hoogglans zwart is ook mooi! heel chique. Als we meer ruimte hadden gehad hadden we wellicht ook wel voor een donkerder kleur gekozen, maar zo enorm is ons huis niet dus wilden we het licht houden. En wat betreft kastruimte: we hebben gelukkig ook nog een enorme inlooptrapkast, want te veel troep hebben we zeker!
  woensdag 8 oktober 2008 @ 20:15:50 #180
160419 Zij-en-Hij
Je Doet Het Verkeerd Sukkel!!!
pi_62241491
Leuk topic!

Ik heb vandaag een nieuwe huurwoning toegewezen gekregen en die wordt geheel gerenoveerd.
Als ie klaar is komt er ook een foto..

Mn huidige keuken (ook huur) is............
"..Hij Spreekt Alien-taal! Kicken!!!.."
Verneukte Koffiepads..
pi_62241592
'ik', jij bent niet meervoud?
Ja doei.
pi_62339519
mijn huidige keuken



Voor aanzicht


Schuin


De bar zo goed als af, alleen nog een verfje tegen de achterwand


Kookboekenplank met kruidenrekjes eronder
Ja doei.
  maandag 13 oktober 2008 @ 00:13:53 #183
67385 ROG
Go on, say it.
pi_62340615
pi_62343558
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 00:13 schreef ROG het volgende:
[ afbeelding ]
Mooie keuken. Simpel en basic. Zo gaat de mijne ook worden.
pi_62344802
Mooi strak Rog!
  maandag 13 oktober 2008 @ 10:40:05 #186
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_62345393
Ik zou alleen gek worden van die RVS plaat, poetsen poetsen poetsen!

Hier mijn keuken:















In me Burberry......
  maandag 13 oktober 2008 @ 11:12:21 #187
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_62346124
Die thee-dispenser is tof. Waar heb je die gekocht?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
  maandag 13 oktober 2008 @ 11:14:41 #188
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_62346178
Bij de Makro.
In me Burberry......
pi_62347832


looooooooooooooooool lol
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:31:36 #190
3185 Adelante
To let it go now
pi_62347872
Sorry, maar wat een lelijkheid
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  maandag 13 oktober 2008 @ 12:39:34 #191
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_62348069
Ik vind het wel érg druk met zo'n printje
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_62350880
wooooooooooooooooow

wat mooooooooooooooooooooooi

zo lelijk dat het moooooooooooi is

GEWELDIG!! had iedereen maar zo'n smaak als jij! De rest is inferieur en smakeloos. Smaken zouden allemaal moeten worden gebaseerd op JOUW stijl



srsly! doe normaal man! Met zo'n smaak (en daar valt niet over te twisten, jij mag het mooi vinden) loop je sneller het risico dt mensen het te druk of niet mooi vinden dan wanneer je een gebroken witte simpele keuken had gehad

emokid
Ja doei.
  Moderator maandag 13 oktober 2008 @ 14:31:17 #193
42184 crew  DaMart
pi_62350926
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:30 schreef MrKawada het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik probeer mijn momenten in de keuken zo beperkt mogelijk te houden, ben niet echt een keukenprins of zo. Maar, zonder mijn maat 47 op je tenen te willen parkeren... met dat design op de keukenkastjes, zou ik toch iets vaker Chinees gaan halen, denk ik .
Winterwonderland (een kerstverhaal) | Gevangen in sepia (kort verhaal)
Forumsmileys | Het is patat!
pi_62351038
Het idee is leuk! Met plakplastic valt zelfs van die goedkope huurkeukentjes nog iets leuks te maken. Maar ik had iid een iets minder druk dessign gekozen. En iets minder suikerspinnig roze, maar dat komt omdat ik hellegaar niet van roze houdt

Maar nu nog iets aan je lange tenen doen idd.. dit had je kunnen verwachten
pi_62351064
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:31 schreef DaMart het volgende:

[..]

Ik probeer mijn momenten in de keuken zo beperkt mogelijk te houden, ben niet echt een keukenprins of zo. Maar, zonder mijn maat 47 op je tenen te willen parkeren... met dat design op de keukenkastjes, zou ik toch iets vaker Chinees gaan halen, denk ik .


Even een foto van de kale indeling van onze keuken

Inmiddels wel wat voller, hoor
pi_62351338
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]



Even een foto van de kale indeling van onze keuken
[ afbeelding ]
Inmiddels wel wat voller, hoor
mooie keuken

Ik zit in een huurhuisje met een enorm kleine keuken (tja.. )
Maar heb een nieuwe gekregen.
Zodra alles ingebouwd is (fornuis en afwasmachine) zal ik hier eens een foto posten.
In de KSC-soap is Bos81 mijn man en heb ik een kind met Dr_Flash.
RockNijntje is mn KSC-soap dochter.
Lid van de MamaSquad
pi_62351386
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:30 schreef MrKawada het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Hoe zeggen ze dat ook alweer subtiel?
Oh ja, wat een 'aparte' keuken.
Op dinsdag 21 februari 2012 22:30 schreef JoanFranka het volgende:
PINGUINS RULEREN!! Dat zijn echt een van de grappigste dieren op aarde hahahaa
pi_62351606
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 14:35 schreef ColdFeet het volgende:

[..]



Even een foto van de kale indeling van onze keuken
[ afbeelding ]
Inmiddels wel wat voller, hoor
Ziet er erg praktisch uit, meestal zit het fornuis op het (schier)eiland maar ik kan me nooit voorstellen dat je dan lekker aan die bar gaat zitten. Ik ben benieuwd hoe het er nu uitziet.
pi_62351644
!

Over koffie gesproken, net nog 4 nieuwe senseokopjes gekocht bij de Blokker

Kan namelijk in dit huis EINDELIJK gewoon mn senseo neerzetten en koffie maken zonder dat ik hem elke keer uit de schimmelige berging moet toveren en moet schrobben vanwege ruimtetekort in de keuken
Ja doei.
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:01:20 #200
145955 Isegrim
Rotterdam *O*
pi_62351849
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 12:30 schreef MrKawada het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind het wel grappig. Heb je dat met van dat plakplastic gedaan?
Anatomie van een executie
The standard you walk past, is the standard you accept.
~David Morrison
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')