quote:Op woensdag 21 november 2007 11:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
THNX!
en foto's gevonden, ben er nog altijd zó blij mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal binnenkort hier wel ingaan op die spherification... Ik ben helemaal enthousiast en kan niet wachten tot het binnen is...quote:
De computer?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:08 schreef KrnKje het volgende:
Ooh, wat trouwens ook een belanrijke rol speelt in m'n keuken:
[ afbeelding ]
idd een ontzettend leuke blogquote:Op zondag 25 november 2007 21:52 schreef KrnKje het volgende:
http://krnkje.blogspot.com daar staan al enkele hoogtepunten uit de afgelopen tijd.
Diepe aanrechtbladenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:30 schreef Soohr het volgende:
Mijn keuken dan,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huis staat nu te koop,
Ik ga mijn keuken wel missen,
Wat je niet ziet op de foto's is dat het plafond zwart-spiegelend is met een paar fijne spotjes.
Ook het aanrechtblad is 80cm diep,
Eerst uitgezocht om zo de meterkast die uitsteekt in de keuken weg te kunnen werken,
maar het is ook heel praktisch,
de waterkoker en koffie apparaat staan nooit in de weg, en toch klaar om te gebruiken.
mooie keuken johquote:Op woensdag 28 november 2007 11:30 schreef Soohr het volgende:
Mijn keuken dan,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huis staat nu te koop,
Ik ga mijn keuken wel missen,
Wat je niet ziet op de foto's is dat het plafond zwart-spiegelend is met een paar fijne spotjes.
Ook het aanrechtblad is 80cm diep,
Eerst uitgezocht om zo de meterkast die uitsteekt in de keuken weg te kunnen werken,
maar het is ook heel praktisch,
de waterkoker en koffie apparaat staan nooit in de weg, en toch klaar om te gebruiken.
Het valt me nog mee dat het niet 'Neerlandsch koockboeck'quote:Op zondag 9 december 2007 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Hier ons bescheiden rijtje, let op het heeeele antieke neerlands kookboek van golfer![]()
Das niet jouw keuken, toch? TOCH??quote:Op zondag 23 december 2007 12:06 schreef Droomvogel het volgende:
Ok, doe mee.... Schaam me wel een beetje, maar dat is een ander verhaal.
BTW... zoek nog een hulp, is niet mijn sterkste kant om in ieder geval de flessenopener terug te vinden
[ afbeelding ]
Studentenkeukentje? Daar hoeft de smaakpolitie iig niet langs te komenquote:Op maandag 24 december 2007 14:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn ieniemieniestudentenhuiskeukentje.. 't stelt niet veel voor maar het is er altijd erg gezellig
Als je mijn kamer uitloopt kom je de keuken in. Stylish verantwoorde designspotjes, een multifunctioneel communicatiebord, een food-unit voor ons huisdier en natuurlijk rechts om de hoek de enorme, doch niet werkende en derhalve van allerhande funghi voorziene koelkast van onze huisgenoot, die overigens prima functioneert als opbergplek voor glazen en bakjes. Er bovenop dan hè, niet er in.
[ afbeelding ]
Dan links om de hoek deze opberg-bak-oven-koelkast-ladeblok-broordrooster-waterkook-unit, enorm doordacht natuurlijk, want als student wil je zoveel mogelijk kwijt in zo min mogelijk ruimte.
[ afbeelding ]
We lopen door, en kijken nu recht de keuken in. Het ventilatiesysteem van raam-dat-niet-goed-sluit werkt als een trein. Verder in de hoek een badkamerrekje dat prima dienst doet in de keuken, en natuurlijk de blusdeken van huisgenoot-die-bang-voor-brand-is.
[ afbeelding ]
Links om het hoekje het kookgebeuren. De plank is ooit scheef gemonteerd, vandaar het stuk karton onder de kookplaat, anders zakt al je vlees naar linksonderin de pan. Weer het badkamerrekje met keukenspullen, alsmede twee frituurpannen. Eentje (links) is nostalgisch bedoeld, voor huisgenoot die maar moeilijk afscheid kan nemen van oud frituurvet. De ander doet het goed, maar kan alleen frituren zonder deksel, wat vaak resulteert in vette ramen en afzuigkap. 't Is altijd weer een dilemma welke te kiezen.
[ afbeelding ]
Dan rechts bovenop de kastjes mijn kruidenverzameling. Ik schrijf expres niet op de potjes wat er in zit, om te voorkomen dat huisgenoot alles opgebruikt als ik er niet ben.
[ afbeelding ]
En nog even met het aanrecht in onze rug een blik over de keuken. 't Is niet groot, maar wel gezellig. En je zou het niet zeggen, maar je kan hier prima met 8 man dineren! Huisgenoot-die-bang-voor-brand-is zou de kaarsen trouwens meteen doven met hierboven genoemde blusdeken, maar dat terzijde. Hij is toch niet thuis.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 24 december 2007 15:07 schreef Sylvana het volgende:
[..]
Studentenkeukentje? Daar hoeft de smaakpolitie iig niet langs te komen
Mooie keuken heb je.quote:Op zondag 4 november 2007 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ons kookpunt:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
En, ook niet onbelangrijk, hier hangen de kookboeken:
[ afbeelding ]
Ik vind zo'n 'keukenwand' behoorlijk indrukwekkendquote:Op maandag 24 december 2007 13:23 schreef Parajeweet het volgende:
[ afbeelding ]
mijn keukentje hier in ierland2 combi ovens, afzuigkapje, vaatwasser alleen jammer dat ze hier niet met gaspitten werken..
Die messen etc. aan de muur zijn handigquote:Op maandag 24 december 2007 18:41 schreef Chav het volgende:
Niemand die wat over mijn keukentje zegt Boehoehoeeeeee
merci, geniet er ook van alles achter een muur te hebben, scheelt behoorlijk wat in 'strakheid' en ruimte, ik zal later nog wel wat fotos posten als ik eraan denk, het is nu wat meer aangekleed ookquote:Op maandag 24 december 2007 19:25 schreef Duderinnetje het volgende:
[..]
Ik vind zo'n 'keukenwand' behoorlijk indrukwekkendMooi hoor!
Maar ik moet zeggen dat ik in dit topic ook geniet van de gezellige 'standaard' keukentjes met spulletjes en dingetjes en kleurtjes, die het heel persoonlijk maken![]()
Stiekem is die foto ook genomen toen hij net een paar dagen af wasquote:
Zeer fraaie keuken zeg..quote:Op woensdag 21 november 2007 11:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
THNX!
en foto's gevonden, ben er nog altijd zó blij mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Eens.quote:Op dinsdag 25 december 2007 02:57 schreef popolon het volgende:
Ik vergeet steeds foto's te maken.
Puckzzz stuff ziet er goed uit. Sorry ceased2be maar veel te strak en te netjes.Een keuken moet leven.
Met 'leven' bedoel ik geen totale aardbeving schaaltje richter 1200 Boes.quote:
Zoals ik al zei; deze foto's zijn genomen toen ie net klaar was een jaar terugquote:Op dinsdag 25 december 2007 02:57 schreef popolon het volgende:
Ik vergeet steeds foto's te maken.
Puckzzz stuff ziet er goed uit. Sorry ceased2be maar veel te strak en te netjes.Een keuken moet leven.
Shit ja, die wilde ik nog s posten.quote:Op zondag 9 december 2007 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Hier ons bescheiden rijtje, let op het heeeele antieke neerlands kookboek van golfer![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Bluezz wacht geduldig op de 'paar' kookboeken van CF
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |