quote:Op woensdag 21 november 2007 11:26 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
THNX!
en foto's gevonden, ben er nog altijd zó blij mee!
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zal binnenkort hier wel ingaan op die spherification... Ik ben helemaal enthousiast en kan niet wachten tot het binnen is...quote:
De computer?quote:Op dinsdag 27 november 2007 16:08 schreef KrnKje het volgende:
Ooh, wat trouwens ook een belanrijke rol speelt in m'n keuken:
[ afbeelding ]
idd een ontzettend leuke blogquote:Op zondag 25 november 2007 21:52 schreef KrnKje het volgende:
http://krnkje.blogspot.com daar staan al enkele hoogtepunten uit de afgelopen tijd.
Diepe aanrechtbladenquote:Op woensdag 28 november 2007 11:30 schreef Soohr het volgende:
Mijn keuken dan,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huis staat nu te koop,
Ik ga mijn keuken wel missen,
Wat je niet ziet op de foto's is dat het plafond zwart-spiegelend is met een paar fijne spotjes.
Ook het aanrechtblad is 80cm diep,
Eerst uitgezocht om zo de meterkast die uitsteekt in de keuken weg te kunnen werken,
maar het is ook heel praktisch,
de waterkoker en koffie apparaat staan nooit in de weg, en toch klaar om te gebruiken.
mooie keuken johquote:Op woensdag 28 november 2007 11:30 schreef Soohr het volgende:
Mijn keuken dan,
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Huis staat nu te koop,
Ik ga mijn keuken wel missen,
Wat je niet ziet op de foto's is dat het plafond zwart-spiegelend is met een paar fijne spotjes.
Ook het aanrechtblad is 80cm diep,
Eerst uitgezocht om zo de meterkast die uitsteekt in de keuken weg te kunnen werken,
maar het is ook heel praktisch,
de waterkoker en koffie apparaat staan nooit in de weg, en toch klaar om te gebruiken.
Het valt me nog mee dat het niet 'Neerlandsch koockboeck'quote:Op zondag 9 december 2007 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Hier ons bescheiden rijtje, let op het heeeele antieke neerlands kookboek van golfer![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |