abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 23 december 2007 @ 12:17:35 #126
200262 toine999
Je leeft maar 1 keer
pi_55486324
Of een Topic, met een foto, hoe ziet er de inhoud van mijn nachtkastje uit
pi_55487435
quote:
Op zondag 23 december 2007 12:06 schreef Droomvogel het volgende:
Ok, doe mee.... Schaam me wel een beetje, maar dat is een ander verhaal.
BTW... zoek nog een hulp, is niet mijn sterkste kant om in ieder geval de flessenopener terug te vinden

[ afbeelding ]
Das niet jouw keuken, toch? TOCH??
  maandag 24 december 2007 @ 13:23:05 #128
158889 Parajeweet
Proud multi console owner!
pi_55512631

mijn keukentje hier in ierland 2 combi ovens, afzuigkapje, vaatwasser alleen jammer dat ze hier niet met gaspitten werken..
Fanboys zijn gay!
Xboxlive!: ParanoidMoloch
pi_55514843
Mijn ieniemieniestudentenhuiskeukentje.. 't stelt niet veel voor maar het is er altijd erg gezellig

Als je mijn kamer uitloopt kom je de keuken in. Stylish verantwoorde designspotjes, een multifunctioneel communicatiebord, een food-unit voor ons huisdier en natuurlijk rechts om de hoek de enorme, doch niet werkende en derhalve van allerhande funghi voorziene koelkast van onze huisgenoot, die overigens prima functioneert als opbergplek voor glazen en bakjes. Er bovenop dan hè, niet er in.

Dan links om de hoek deze opberg-bak-oven-koelkast-ladeblok-broordrooster-waterkook-unit, enorm doordacht natuurlijk, want als student wil je zoveel mogelijk kwijt in zo min mogelijk ruimte.

We lopen door, en kijken nu recht de keuken in. Het ventilatiesysteem van raam-dat-niet-goed-sluit werkt als een trein. Verder in de hoek een badkamerrekje dat prima dienst doet in de keuken, en natuurlijk de blusdeken van huisgenoot-die-bang-voor-brand-is.

Links om het hoekje het kookgebeuren. De plank is ooit scheef gemonteerd, vandaar het stuk karton onder de kookplaat, anders zakt al je vlees naar linksonderin de pan. Weer het badkamerrekje met keukenspullen, alsmede twee frituurpannen. Eentje (links) is nostalgisch bedoeld, voor huisgenoot die maar moeilijk afscheid kan nemen van oud frituurvet. De ander doet het goed, maar kan alleen frituren zonder deksel, wat vaak resulteert in vette ramen en afzuigkap. 't Is altijd weer een dilemma welke te kiezen.

Dan rechts bovenop de kastjes mijn kruidenverzameling. Ik schrijf expres niet op de potjes wat er in zit, om te voorkomen dat huisgenoot alles opgebruikt als ik er niet ben.

En nog even met het aanrecht in onze rug een blik over de keuken. 't Is niet groot, maar wel gezellig. En je zou het niet zeggen, maar je kan hier prima met 8 man dineren! Huisgenoot-die-bang-voor-brand-is zou de kaarsen trouwens meteen doven met hierboven genoemde blusdeken, maar dat terzijde. Hij is toch niet thuis.

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 24-12-2007 15:00:35 ]
pi_55514950
quote:
Op maandag 24 december 2007 14:59 schreef Razztwizzle het volgende:
Mijn ieniemieniestudentenhuiskeukentje.. 't stelt niet veel voor maar het is er altijd erg gezellig

Als je mijn kamer uitloopt kom je de keuken in. Stylish verantwoorde designspotjes, een multifunctioneel communicatiebord, een food-unit voor ons huisdier en natuurlijk rechts om de hoek de enorme, doch niet werkende en derhalve van allerhande funghi voorziene koelkast van onze huisgenoot, die overigens prima functioneert als opbergplek voor glazen en bakjes. Er bovenop dan hè, niet er in.
[ afbeelding ]

Dan links om de hoek deze opberg-bak-oven-koelkast-ladeblok-broordrooster-waterkook-unit, enorm doordacht natuurlijk, want als student wil je zoveel mogelijk kwijt in zo min mogelijk ruimte.
[ afbeelding ]

We lopen door, en kijken nu recht de keuken in. Het ventilatiesysteem van raam-dat-niet-goed-sluit werkt als een trein. Verder in de hoek een badkamerrekje dat prima dienst doet in de keuken, en natuurlijk de blusdeken van huisgenoot-die-bang-voor-brand-is.
[ afbeelding ]

Links om het hoekje het kookgebeuren. De plank is ooit scheef gemonteerd, vandaar het stuk karton onder de kookplaat, anders zakt al je vlees naar linksonderin de pan. Weer het badkamerrekje met keukenspullen, alsmede twee frituurpannen. Eentje (links) is nostalgisch bedoeld, voor huisgenoot die maar moeilijk afscheid kan nemen van oud frituurvet. De ander doet het goed, maar kan alleen frituren zonder deksel, wat vaak resulteert in vette ramen en afzuigkap. 't Is altijd weer een dilemma welke te kiezen.
[ afbeelding ]

Dan rechts bovenop de kastjes mijn kruidenverzameling. Ik schrijf expres niet op de potjes wat er in zit, om te voorkomen dat huisgenoot alles opgebruikt als ik er niet ben.
[ afbeelding ]

En nog even met het aanrecht in onze rug een blik over de keuken. 't Is niet groot, maar wel gezellig. En je zou het niet zeggen, maar je kan hier prima met 8 man dineren! Huisgenoot-die-bang-voor-brand-is zou de kaarsen trouwens meteen doven met hierboven genoemde blusdeken, maar dat terzijde. Hij is toch niet thuis.
[ afbeelding ]
Studentenkeukentje? Daar hoeft de smaakpolitie iig niet langs te komen
pi_55515348
quote:
Op maandag 24 december 2007 15:07 schreef Sylvana het volgende:

[..]

Studentenkeukentje? Daar hoeft de smaakpolitie iig niet langs te komen
Zolang ze de deur van die hele grote koelkast niet opendoen zou ik vast wel een sticker krijgen, ja.
pi_55515560
Lurk hier wel een hoop, maar tot op heden nog niets gepost... maar mijn bescheiden keukentje:

"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_55515745
wow, die ziet er pas netjes uit
pi_55515767
quote:
Op zondag 4 november 2007 17:20 schreef Duderinnetje het volgende:
Ons kookpunt:

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

En, ook niet onbelangrijk, hier hangen de kookboeken:

[ afbeelding ]
Mooie keuken heb je.
pi_55516132
D'r staat niks
  maandag 24 december 2007 @ 18:41:28 #136
129106 Chav
Oi Oi Oi !!!
pi_55516447
Niemand die wat over mijn keukentje zegt Boehoehoeeeeee
In me Burberry......
  maandag 24 december 2007 @ 19:25:31 #137
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_55517730
quote:
Op maandag 24 december 2007 13:23 schreef Parajeweet het volgende:
[ afbeelding ]

mijn keukentje hier in ierland 2 combi ovens, afzuigkapje, vaatwasser alleen jammer dat ze hier niet met gaspitten werken..
Ik vind zo'n 'keukenwand' behoorlijk indrukwekkend Mooi hoor!

Maar ik moet zeggen dat ik in dit topic ook geniet van de gezellige 'standaard' keukentjes met spulletjes en dingetjes en kleurtjes, die het heel persoonlijk maken
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_55518684
quote:
Op maandag 24 december 2007 18:41 schreef Chav het volgende:
Niemand die wat over mijn keukentje zegt Boehoehoeeeeee
Die messen etc. aan de muur zijn handig
Verder klein maar fijn toch?

[ Bericht 3% gewijzigd door Blues op 24-12-2007 19:57:57 ]
  maandag 24 december 2007 @ 21:58:42 #139
158889 Parajeweet
Proud multi console owner!
pi_55521927
quote:
Op maandag 24 december 2007 19:25 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]

Ik vind zo'n 'keukenwand' behoorlijk indrukwekkend Mooi hoor!

Maar ik moet zeggen dat ik in dit topic ook geniet van de gezellige 'standaard' keukentjes met spulletjes en dingetjes en kleurtjes, die het heel persoonlijk maken
merci, geniet er ook van alles achter een muur te hebben, scheelt behoorlijk wat in 'strakheid' en ruimte, ik zal later nog wel wat fotos posten als ik eraan denk, het is nu wat meer aangekleed ook
Fanboys zijn gay!
Xboxlive!: ParanoidMoloch
pi_55521953
quote:
Op maandag 24 december 2007 16:02 schreef Bluezz het volgende:
D'r staat niks
Stiekem is die foto ook genomen toen hij net een paar dagen af was
Inmiddels staan er al de nodige spulletjes in/op, maar heb nog geen nieuwe foto's gemaakt.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_55527887
quote:
Op woensdag 21 november 2007 11:26 schreef Puckzzz het volgende:

[..]

THNX!

en foto's gevonden, ben er nog altijd zó blij mee!

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Zeer fraaie keuken zeg..
"Whatever the mind of man can conceive and believe, it can achieve" Napoleon Hill
  dinsdag 25 december 2007 @ 02:57:06 #142
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55528025
Ik vergeet steeds foto's te maken.

Puckzzz stuff ziet er goed uit. Sorry ceased2be maar veel te strak en te netjes. Een keuken moet leven.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_55528051
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 02:57 schreef popolon het volgende:

Puckzzz stuff ziet er goed uit. Sorry ceased2be maar veel te strak en te netjes. Een keuken moet leven.
Eens.
  dinsdag 25 december 2007 @ 03:02:18 #144
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_55528064
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 02:59 schreef Bluezz het volgende:

[..]

Eens.
Met 'leven' bedoel ik geen totale aardbeving schaaltje richter 1200 Boes.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_55529266
quote:
Op dinsdag 25 december 2007 02:57 schreef popolon het volgende:

Zoals ik al zei; deze foto's zijn genomen toen ie net klaar was een jaar terug
Zodra de afwas weg is zal ik eens nieuwe foto's maken.
pi_55573117
mijn lief schattig keukentje

Werewolf
Papa 15/11/1950 - 29/08/2025
  vrijdag 28 december 2007 @ 07:29:48 #147
58874 macferret
http://spiffsbbq.nl
pi_55594575
hmmm, begreep van Muck, dat ik het in het verkeerde topic gezet had

hier wat foto's van onze nieuwe keuken

Dit was de oude

Eerst moest de tussenmuur er aan geloven

Toen was het een kwestie van slopen, leidingen omleggen en stucen. klein detail: niks was meer bruikbaar, behalve de vaatwasser we zouden geen dag zonder kunn eh willen!

ps ze hadden de handels verkeerd geleverd, dus op de foto zitten ze wat scheef
pi_55595604
quote:
Op zondag 9 december 2007 15:32 schreef Bluezz het volgende:
Hier ons bescheiden rijtje, let op het heeeele antieke neerlands kookboek van golfer

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]

* Bluezz wacht geduldig op de 'paar' kookboeken van CF
Shit ja, die wilde ik nog s posten.

Het past tegenwoordig niet meer in de kast.... Dus ik ben begonnen aan een nieuwe plank in de grote boekenkast
En met Made in Italy en De zilveren lepel naast elkaar is ie al bijna halfvol

Ik heb trouwens ooit eens een paar van die oude jaren '70/'80 bluebandkookboekjes opgeduikeld, en die gebruik ik best wel vaak!
pi_55595644
Leuk om eens te zien waar de lekkere hapjes vandaan komen bij de CUL-ers. Ik zal ook even foto's nemen als ik het aanrecht heb opgeruimd.
pi_55595675
Puckzzz heeft de mooiste.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')