Als ik een huurhuis kreeg met die keukenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:00 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Ik vind eigenlijk dat ik te weinig aanrecht-ruimte heb. Maar voor de rest is het zeker OK, voor een huurhuis
Is particulier & in Vlaanderenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:03 schreef _Ophelia_ het volgende:
[..]
Als ik een huurhuis kreeg met die keuken![]()
Maar ik heb een eigen huis met een veel te dure verkeerd geleverde keuken van een failliete leverancier
Waaromquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:54 schreef MissHobje het volgende:
Dank ow en als dank knal ik mijn eigen keuken er nog even tegen aan![]()
[ afbeelding ]
Die is leuk en tof, waar komt ie vandaan?quote:Op donderdag 17 januari 2008 09:04 schreef MarMar het volgende:
Mijn keuken is heel gewoontjes, die ga ik niet op de foto zetten, maar mijn messenblok is wel retecool!
[ afbeelding ]
Omdat ik er nog maar tot 15 januari woonquote:
Oh, ik dacht dat je er niet blij mee was, kon het me al nauwelijks voorstellenquote:Op maandag 13 oktober 2008 17:37 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Omdat ik er nog maar tot 15 januari woon![]()
Huis verkochtbinnen 3 dagen
![]()
Tis wel een kjoetie keukentje inclusief vaatwasser en mega goeie oven met tig functies mijn juweeltje
Ben nog lekker ff aan de kokeritis deze dagen haha.
wat een smerige kleur groen is dat zeg, ontzettend lelijke keuken heb jijquote:Op zondag 12 oktober 2008 23:27 schreef motorbloempje het volgende:
mijn huidige keuken
[ afbeelding ]
Voor aanzicht
[ afbeelding ]
Schuin
[ afbeelding ]
De bar zo goed als af, alleen nog een verfje tegen de achterwand
[ afbeelding ]
Kookboekenplank met kruidenrekjes eronder
preciesquote:Op zondag 26 oktober 2008 22:40 schreef Adelante het volgende:
Wel tof dat je gewoon 's ochtends je ontbijt aan de bar kunt nuttigen en ook meteen je mail kunt checken en jan de hoop met het ontbijtnieuws kan volgen.
wij wilden er ook erg graag een barretje in , maar eerst geen idee of dat wel kon . waar nu de bar zit zat eerst nog een muurtje van 30-40 cm. toen we bij een keukenzaak kwamen hadden die het idee om dat muurtje weg te halenquote:Op maandag 27 oktober 2008 09:48 schreef Sunnythesun het volgende:
Ohh mooi!!! Als wij meer ruimte hadden gehad was er misschien ook zo iets uit gekomen! Ik ben dol op barretjes in een keuken
Wat gaaf! Is dat op gas of electrisch?quote:Op woensdag 31 oktober 2007 19:31 schreef Tezz het volgende:
En hier iets duidelijker het kookgedeelte: dat achterste stuk is een bbq! Gebruik hem bijna dagelijks.......
[ afbeelding ]
Hij is drie tegels diep. Ik zou het een baby trouwens niet aan willen doen, echt comfy ligt het nietquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:44 schreef emokid het volgende:
Zo diep! Daar kun je een baby in kwijt.
Heb je het geprobeerd, dan?quote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:46 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Hij is drie tegels diep. Ik zou het een baby trouwens niet aan willen doen, echt comfy ligt het niet
Doen! We willen weten wat je maakt opquote:
Nice!quote:Op zondag 26 oktober 2008 20:34 schreef Punnik het volgende:
onze keuken is ook bijna af
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
hele lelijke kastjesquote:Op dinsdag 28 oktober 2008 15:42 schreef Stormqueen het volgende:
Ik post verder niet in CUL, maar ik ben er zo trots op dat ik het niet kan latenHij is helemaal kraaknieuw en nog niet 100% afgewerkt, maar hier issie dan:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja ik denk, ik zal de bal maar niet terug kaatsen, want da's zo uitgemolken inmiddelsquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |