Zelf zou ik nooit voor wit kiezen, maar ik vind deze keuken toch wel erg mooi. En kastruimte kun je echt nooit genoeg hebben! Ik ben nu zelf allemaal planken aan het bijmaken wegens een tekort aan ruimte.quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:21 schreef Sunnythesun het volgende:Hier was ik al naar op zoek geweest, maar niet gevonden nog. Leuk!
Wij zijn 1,5 jaar geleden verhuisd en hebben toen onze droomkeuken (voor deze ruimte, kan altijd groter natuurlijk) kunnen plaatsen. Het is een echte Hollandse Bruynzeel keuken geworden! Extra hoog werkblad + maxiline kasten, dus mega veel bergruimte.
Hier de linkerkant:
[ afbeelding ]
Lades zijn geniaal. In de 2 grote lades zitten de borden en pannen, scheelt heel veel gesjouw en ruimte!
Lampjes in en onder het glazenkastje, gezellig!:
[ afbeelding ]
Links onder de vaatwasser (Miele ivm de besteklade)
Kookdeel (ATAG) met backboardsaver. We wilden geen tegeltjes dus hebben we een kunststof plaat als achterwand, maar dat kan natuurlijk smelten. Vandaar die saver. En natuurlijk de mooiste fluitketel die er is: Le Lapin![]()
[ afbeelding ]
Hier de rechterkant:
[ afbeelding ]
Koelkast, soort van apothekerskast maar dan met losse lades ipv alles tegelijk, oven en combimagnetron (Siemens, mooiste design in onze prijsklasse). Wil niet meer zonder!!
[ afbeelding ]
Kookboekjes en lekkere olie en zo.. Heb wel meer boekjes maar die zijn niet zo mooi dus staan achter een deurtje..![]()
Echt een heerlijke keuken! We voelen ons erg verwend hier mee en ik heb vrij weinig moeite hem netjes te houden ondanks dat ik een enorme rommelkont ben. k moet alleen nog leren niet zo veel troep bovenop de kasten te willen zetten
In mijn ervaring valt het erg mee. En de mijne is hoogglans zwart, misschien nog wel besmettelijker dan wit...quote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:54 schreef Susanne81 het volgende:
Mooie keuken hoor! Ik heb bij hoogglans alleen altijd het idee dat je heel veel moet poetsen. Of valt dat mee?
Nee, juist niet! De grap is dat ik vaak pas enorme koffiesporen uberhaupt zie als ik er met mijn neus bovenop zit. En het is super makkelijk af te nemen, geen vlekken of wat dan ook. Eigenlijk is dit het meest makkelijke materiaal voor een keukenquote:Op dinsdag 7 oktober 2008 16:54 schreef Susanne81 het volgende:
Mooie keuken hoor! Ik heb bij hoogglans alleen altijd het idee dat je heel veel moet poetsen. Of valt dat mee?
Ik probeer mijn momenten in de keuken zo beperkt mogelijk te houden, ben niet echt een keukenprins of zo. Maar, zonder mijn maat 47 op je tenen te willen parkeren... met dat design op de keukenkastjes, zou ik toch iets vaker Chinees gaan halen, denk ikquote:Op maandag 13 oktober 2008 12:30 schreef MrKawada het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik probeer mijn momenten in de keuken zo beperkt mogelijk te houden, ben niet echt een keukenprins of zo. Maar, zonder mijn maat 47 op je tenen te willen parkeren... met dat design op de keukenkastjes, zou ik toch iets vaker Chinees gaan halen, denk ik![]()
.
mooie keukenquote:Op maandag 13 oktober 2008 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Even een foto van de kale indeling van onze keuken
[ afbeelding ]
Inmiddels wel wat voller, hoor
Hoe zeggen ze dat ook alweer subtiel?quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:30 schreef MrKawada het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ziet er erg praktisch uit, meestal zit het fornuis op het (schier)eiland maar ik kan me nooit voorstellen dat je dan lekker aan die bar gaat zitten. Ik ben benieuwd hoe het er nu uitziet.quote:Op maandag 13 oktober 2008 14:35 schreef ColdFeet het volgende:
[..]
Even een foto van de kale indeling van onze keuken
[ afbeelding ]
Inmiddels wel wat voller, hoor
Ik vind het wel grappig.quote:Op maandag 13 oktober 2008 12:30 schreef MrKawada het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |