abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_62351028
had de laatste
pi_62351051
ja

en naalden zijn niet eng, de vrouwen die prikken meestal wel
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62351705
yay!!!!

Toko geplunderd! en straks even mn kruidenpotjes vullen
Ja doei.
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:02:32 #4
71166 AKnynke
is lang niet gek
pi_62351887
wellicht over een weekje een weekendje naar Tallinn met m'n zusje!
Ik ben niet gek, ik ben een vliegtuig!
pi_62351962
wat een dooie boel hier tegenwoordig ...

nou moet ik nog iets nuttigs gaan doen van mezelf ook
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62352002
ik postte nog iets culinairs
Ja doei.
pi_62352008
balen Den_Haag
pi_62352041
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:07 schreef motorbloempje het volgende:
ik postte nog iets culinairs
Kind! helemaal niet gezien!

je bent wel heppie met je keuken en ruimte he?

Wij gaan vanavond naar de ikea, jaja , voor nieuwe bakjes en knoflookpers en snijplank enzo..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62352173
ik had gisteren ook mijn knoflookpers gemold

en wil morgen ook even naar de IKEA maar dan wel overdag, lekker rustig: nog wat extra kruidenpotjes kopen en toch maar een klein vierkant tafeltje voor naast de bank zodat we de telefoon daar normaal op kunnen zetten. Staat nu op een poef (ook IKEA )

vanavond verse pasta (jaja!) met spinazie, zalm en veel knoflook
Ja doei.
pi_62352234
Ik had een hele goeie knofpers alleen heb ik dat losse dingetje weggegooid per ongeluk

verse pasta... zelf maken? Lekker hoor...Plaats je een receppie als t lekker is?
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62352427
Ik pers nooit knoflook, ik snij het alitjd gewoon fijn.
En naalden zijn wel eng. Daarentegen zijn die vrouwen die ze je arm in rammen bij ons niet eng.
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_62352488
Ik snij het ook meestal fijn maar soms is het handig om een pers te hebben, of een rasp daar ben ik nog niet over uit..

nou dan heb je geluk met de prikmevrouwen, bij ons zijn ze niet leuk en kunnen soms echt te beroerd voor woorden prikken (hallo je doet de hele dag niets anders?? en dan nog lukt het niet?) maar gelukkig ben ik en makkelijk te prikken en heel vloeibaar dus tis allemaal zo gepiept (en das mooi want ik moet nogal eens...)
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62352672
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:02 schreef AKnynke het volgende:
wellicht over een weekje een weekendje naar Tallinn met m'n zusje!
Tallinn is tof!!!
pi_62352715
morgen afspraak maken met de sportmanueel therapeut. ben benieuwd
pi_62352761
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:27 schreef DarkElf het volgende:
Ik snij het ook meestal fijn maar soms is het handig om een pers te hebben, of een rasp daar ben ik nog niet over uit..

nou dan heb je geluk met de prikmevrouwen, bij ons zijn ze niet leuk en kunnen soms echt te beroerd voor woorden prikken (hallo je doet de hele dag niets anders?? en dan nog lukt het niet?) maar gelukkig ben ik en makkelijk te prikken en heel vloeibaar dus tis allemaal zo gepiept (en das mooi want ik moet nogal eens...)
Ik schijn ook geweldige aderen te hebben. Over dat slechte prikken ik maak ook wel eens fouten op mijn wer bij dingen die ik de hele dag doe, jij niet
Bij elke gelegenheid schreef fathank het volgende:
Ik ben toen op Lowlands halverwege 't optreden van Typhoon knock out gegaan.
pi_62352904
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:

[..]

Ik schijn ook geweldige aderen te hebben. Over dat slechte prikken ik maak ook wel eens fouten op mijn wer bij dingen die ik de hele dag doe, jij niet
iedereen maakt fouten maar er lopen een paar types die altijd slecht prikken dát snap ik niet...

tis geen rocketscience ofzo en natuurlijk kan iemand slechte aderen hebben maar hallo,je hebt eens misprikken en een keer toevallig goedprikken De eerste is logisch, de laatste is vreemd als het de hele dag doet
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62352971
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:17 schreef DarkElf het volgende:
Ik had een hele goeie knofpers alleen heb ik dat losse dingetje weggegooid per ongeluk

verse pasta... zelf maken? Lekker hoor...Plaats je een receppie als t lekker is?
heb pastameel bij Oil&Vinegar gekocht daarnet, dus ga mn pastamachientje uitproberen straks

ben alleen benieuwd hoeveel ik nodig ga hebben

ik wissel af: de ene keer pers ik (voor in aioli enzo), de andere keer, om te fruiten ofzo, snijd ik het in kleine blokjes

maar gisteren had mn knoflook een hard hoofd
Ja doei.
pi_62352999
Oil & Vinegar, moet ik ook nog eens heen... daar hebben ze van dat heerlijke bruschetta spul waar je olie bij moet gooien..
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62353025
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:14 schreef motorbloempje het volgende:
ik had gisteren ook mijn knoflookpers gemold

en wil morgen ook even naar de IKEA maar dan wel overdag, lekker rustig: nog wat extra kruidenpotjes kopen en toch maar een klein vierkant tafeltje voor naast de bank zodat we de telefoon daar normaal op kunnen zetten. Staat nu op een poef (ook IKEA )

vanavond verse pasta (jaja!) met spinazie, zalm en veel knoflook
was je boos om iets van fok?
looooooooooooooooool lol
pi_62353042
ik heb daarvan net nog wat naar een Fok!ker opgestuurd (zie toko's en winkeltjestopic)

even geproefd, en is idd erg lekker, alleen heb zelf nog staan, meegenomen uit Italie
Ja doei.
  maandag 13 oktober 2008 @ 15:48:02 #21
6990 golfer
Ouwe jongere
pi_62353086
Laatste uren van de vakantie.
Morgen weer werken.
There is no greater joy than be taken for an imbecile by an idiot. (Oscar Wilde)
Poef.....gone! ©golfer
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 oktober 2008 @ 15:49:52 #22
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_62353162
Ik wik ook een pastamachine
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_62353163
nu maar 's de rest van de boodschappen gaan doen

maar, in ruil daarvoor kan ik wel lekker mn vent verwennen met een lekkere maaltijd vanavond
Ja doei.
pi_62353183
quote:
Op maandag 13 oktober 2008 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb daarvan net nog wat naar een Fok!ker opgestuurd (zie toko's en winkeltjestopic)

even geproefd, en is idd erg lekker, alleen heb zelf nog staan, meegenomen uit Italie
ja die ja idd hebben we eens van schoonzus gehad als cadeautje met olie en kookboek enzo (is ook leuk om te geven idd) ... was erg lekker.
♥ ♥ 13-08-2002 ♥ ♥
pi_62353515
MoBlo: trek echt veel tijd uit voor kneden; dat kost rustig een half uur. Daarna nog even een uurtje in folie laten rusten, daarna heel voorzichtig draaien: eerst een paar keer op z'n dikst, dan steeds een tandje dunner... Het is echt tijdrovend & een geduldklusje.
Maar het resultaat wordt echt super
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')