Kind! helemaal niet gezien!quote:
Tallinn is tof!!!quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:02 schreef AKnynke het volgende:
wellicht over een weekje een weekendje naar Tallinn met m'n zusje!
Ik schijn ook geweldige aderen te hebben. Over dat slechte prikken ik maak ook wel eens fouten op mijn wer bij dingen die ik de hele dag doe, jij nietquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:27 schreef DarkElf het volgende:
Ik snij het ook meestal fijn maar soms is het handig om een pers te hebben, of een rasp daar ben ik nog niet over uit..
nou dan heb je geluk met de prikmevrouwen, bij ons zijn ze niet leuken kunnen soms echt te beroerd voor woorden prikken (hallo je doet de hele dag niets anders?? en dan nog lukt het niet?) maar gelukkig ben ik en makkelijk te prikken en heel vloeibaar dus tis allemaal zo gepiept
(en das mooi want ik moet nogal eens...)
iedereen maakt fouten maar er lopen een paar types die altijd slecht prikkenquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:36 schreef Karrel_Laaglawaai het volgende:
[..]
Ik schijn ook geweldige aderen te hebben. Over dat slechte prikken ik maak ook wel eens fouten op mijn wer bij dingen die ik de hele dag doe, jij niet![]()
heb pastameel bij Oil&Vinegar gekocht daarnet, dus ga mn pastamachientje uitproberen straksquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:17 schreef DarkElf het volgende:
Ik had een hele goeie knofpers alleen heb ik dat losse dingetje weggegooid per ongeluk![]()
verse pasta... zelf maken? Lekker hoor...Plaats je een receppie als t lekker is?
was je boos om iets van fok?quote:Op maandag 13 oktober 2008 15:14 schreef motorbloempje het volgende:ik had gisteren ook mijn knoflookpers gemold
en wil morgen ook even naar de IKEAmaar dan wel overdag, lekker rustig: nog wat extra kruidenpotjes kopen en toch maar een klein vierkant tafeltje voor naast de bank zodat we de telefoon daar normaal op kunnen zetten. Staat nu op een poef (ook IKEA
)
vanavond verse pasta (jaja!) met spinazie, zalm en veel knoflook
ja die ja iddquote:Op maandag 13 oktober 2008 15:46 schreef motorbloempje het volgende:
ik heb daarvan net nog wat naar een Fok!ker opgestuurd (zie toko's en winkeltjestopic)
even geproefd, en is idd erg lekker, alleen heb zelf nog staan, meegenomen uit Italie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |