Backpackend?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:08 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Ja vanavond dus wijn proeven en met Rob bijkletsen en morgenavond gaan we onze volgende vakantie proberen op de rit te zetten. Nov/Dec 2008 gaan we New Zealand en Australia onveilig maken
Nee gewoon traveling light, maar wel auto en overnachtingen in hotel/bed and breakfastquote:
Nu doe ik misschien erg dom, maar wat is een braun shaper, net zon ding als van philips om je schaamhaar te scheren?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:33 schreef Stroekie het volgende:
[..]
Nee gewoon traveling light, maar wel auto en overnachtingen in hotel/bed and breakfast
maar mijn Braun shaper gaat bv. niet mee
Nee die heet Cruzerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:37 schreef hierissieweer het volgende:
[..]
Nu doe ik misschien erg dom, maar wat is een braun shaper, net zon ding als van philips om je schaamhaar te scheren?
Goedquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:12 schreef Jerruh het volgende:
gutenmorgen!.
ik heb weer een drukke week en weekend achter de rug maar het was allemaal super! Hoe is het daar?
per wanneer is het zijn laatste dag daar ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Liep ik gister trouwens door de stad richting de M@W om mijn gemiste buurjongen even bij te praten over Berlijn en LL, hoor ik in ene vanachter roepen "Eey HOMO!". Dus ik denk ik reageer niet, kjk niet om, geen zin in. Gaat mijn telefoon af. Buurjongen. "Kijk eens achterom". Was het mijn buurjongen die zonder enige gene keihard homo naar me riep over de drukke winkelstraat![]()
Scheelde me wel weer een tripje naar de M@W en dus geld
jammer, want dat had nu net de trigger moeten zijn dat mensen alsnof die trap naar de hell hadden durven te betredenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:30 schreef Ang3l het volgende:
Geen idee. maar volgens mij werkt ie er de 30e iig niet meer
je hebt hem wel voor een terrasje laten betalen na deze actiequote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:44 schreef Ang3l het volgende:
Liep ik gister trouwens door de stad richting de M@W om mijn gemiste buurjongen even bij te praten over Berlijn en LL, hoor ik in ene vanachter roepen "Eey HOMO!". Dus ik denk ik reageer niet, kjk niet om, geen zin in. Gaat mijn telefoon af. Buurjongen. "Kijk eens achterom". Was het mijn buurjongen die zonder enige gene keihard homo naar me riep over de drukke winkelstraat![]()
Scheelde me wel weer een tripje naar de M@W en dus geld
Nee helaas. Hij moest weg en ik ook (naar je schoonouders) dus dat moet dan maar even wachten. Moet hem nog wel bijvullen met alle raznige Berlijn-details, aangezien ie daar naar vroeg (en we altijd alles delen, haha).quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:49 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
je hebt hem wel voor een terrasje laten betalen na deze actie![]()
Wat leren we in je klasje?quote:TT
Dag Gek Nederlands Punkertje van mequote:
Hey (b)engeltje. Hoest?quote:
alles mmm nu moet ik even heel hard nadenkenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:04 schreef Ang3l het volgende:
Nee helaas. Hij moest weg en ik ook (naar je schoonouders) dus dat moet dan maar even wachten. Moet hem nog wel bijvullen met alle raznige Berlijn-details, aangezien ie daar naar vroeg (en we altijd alles delen, haha).
Vraag maar raak. Ik ben een allrounderquote:Wat leren we in je klasje?
Goedquote:
Alles in woordenquote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:12 schreef Nuno_G het volgende:
[..]
alles mmm nu moet ik even heel hard nadenken![]()
O dus je kunt me nog vanalles leren?quote:[..]
Vraag maar raak. Ik ben een allrounder
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:15 schreef Ang3l het volgende:
Er is al meerdere malen gevraagd aan ons waarom we nooit iets met elkaar doen, en of er geen trio inzit met de krullenbollen, maar het antwoord is en blijft nee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |