OP aangepastquote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:13 schreef Crazy-M het volgende:
En waar CrazyM Langzaam gek wordt
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou laat ik hier ook maar eens gaan posten
niet zoveel zin!quote:
Welcome to the teamquote:
breek med e mond niet open ...quote:
Ik wacht tot je weer post dat het niet werkt als je het niet erg vindquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:02 schreef Crazy-M het volgende:
Waaaah, programma werkt EINDELIJK mee naar 3 dagen lang gekloot
stond een pathsetting foutquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:38 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ik wacht tot je weer post dat het niet werkt als je het niet erg vind
* Sgele geeft 'm terug aan Guidoquote:Op woensdag 20 augustus 2008 12:58 schreef DonGuido het volgende:
Bijna deel 300 wat een feest!
* DonGuido zet alvast een cactus neer om de boel wat op te vrolijken!
BARRA dit is wel echt een verrassing!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 11:22 schreef BarraCupraCuda het volgende:
nou laat ik hier ook maar eens gaan posten
Lukt het een beetje?quote:
Ben ik ook wel goed inquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:32 schreef draculettetje het volgende:
[..]
BARRA dit is wel echt een verrassing!![]()
Met een hoop gevloek en kapotte handen welquote:
nee da's klote behang!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Met een hoop gevloek en kapotte handen wel
Weer twee lagen behang en 1 laag verf![]()
Van dat hele gladde behang wat er al mwa jaartje of 50? hangt is niet makkelijk te verwijderen
Ook niet met zo'n stoommachine?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:36 schreef lynda het volgende:
[..]
Met een hoop gevloek en kapotte handen wel
Weer twee lagen behang en 1 laag verf![]()
Van dat hele gladde behang wat er al mwa jaartje of 50? hangt is niet makkelijk te verwijderen
ow ja dat heb ik ooit ook eens geprobeerd met mn strijkijzerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook niet met zo'n stoommachine?Dat werkt namelijk best handig
Nope want er is nog overheen geverfdquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:45 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ook niet met zo'n stoommachine?Dat werkt namelijk best handig
gewoon op de brandstapel gooien danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Nope want er is nog overheen geverfdDan moeten we dus eerst de verflaag er af halen (structuurverf) waarbij je voor 1/3 het behang al meeneemt.. Met spons en plantenspuit werkt het dan ook..
Met de verhuizing (6 jaar geleden) gingen er 40 zakken behang met het grofhuisvuil mee![]()
Zit nu 'pas' op 2
hmm thee, lekker.quote:
Altijd welkomquote:
omg... succesquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Nope want er is nog overheen geverfdDan moeten we dus eerst de verflaag er af halen (structuurverf) waarbij je voor 1/3 het behang al meeneemt.. Met spons en plantenspuit werkt het dan ook..
Met de verhuizing (6 jaar geleden) gingen er 40 zakken behang met het grofhuisvuil mee![]()
Zit nu 'pas' op 2
dat valt dan idd wel mee!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:48 schreef lynda het volgende:
[..]
Zit nu 'pas' op 2
Daarvoor hebben we nou het grofhuisvuil jaquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:50 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon op de brandstapel gooien dan
Scheelt afval
ook handig!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:53 schreef lynda het volgende:
[..]
Daarvoor hebben we nou het grofhuisvuil ja![]()
Gooi het zo vanuit het zolderraam naar beneden
hele huis op de zolder naquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:53 schreef draculettetje het volgende:
[..]
dat valt dan idd wel mee!
maar die 40 zakken waren vast ook niet van 1 kamer / zolder?
succes!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:55 schreef lynda het volgende:
[..]
hele huis op de zolder na![]()
Leuk hoor zo'n broer die niet wou verhuizen en dus geen flikker heeft gedaan![]()
* lynda gaat weer verder![]()
thee voor Crazyquote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:51 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
hmm thee, lekker.
BNog een bakje over ?
Dank uquote:
quote:
Oh ?quote:
quote:
haags is ook 1 van de minst mooie dialecten...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:24 schreef Leanne het volgende:
[..]
jah
moet zelf uitkijken dat ik niet teveel haags ga praten nu.
zachte g lijkt me mooier
moet zelf uìtkèken dat ik niet teveil haags ga pratuh nu.quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:24 schreef Leanne het volgende:
[..]
jah
moet zelf uitkijken dat ik niet teveel haags ga praten nu.
zachte g lijkt me mooier
hihiquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:26 schreef Sgele het volgende:
[..]
moet zelf uìtkèken dat ik niet teveil haags ga pratuh nu.
zachtuh g lèkt me mauieâh
Ik vind Haags wel een geinig taaltje
Rotterdams vind ik dan weer niet echt grappig..alsof die gasten aan het zingen zijn de hele dagquote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:32 schreef Leanne het volgende:
[..]
hihi
ik hang tussen het haags en rotterdams in, ben van mezelf netjes ABN hoor ik altijd
maar hier tussen de hagenezen en scheveningers van TNT neig ik toch een beetje naar de arbeiderstaal
quote:kankâhpipo
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:34 schreef Sgele het volgende:
Haags grapje..
Hoe noemen ze een kliniclown in den haag?
[..]
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:35 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
moest toch ff glimlachen
Nou...quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:41 schreef BarraCupraCuda het volgende:
ik heb al vanaf vanochtend een gevulde koek op mijn bureau liggen... maar heb hem nog steeds niet opengemaakt en opgegeten
heb geen hongerquote:
Geen collega's in de buurt die je kan bekogelen?quote:
nadeel van een eigen kantoorquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:06 schreef Sgele het volgende:
[..]
Geen collega's in de buurt die je kan bekogelen?
ja en nu woon je bij mij in de buurt!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 14:26 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
haags is ook 1 van de minst mooie dialecten...
blij dat ik dialect vrij ben door al mijn verhuizingen door de tijd heen... anders had ik nu plat gesproken
veluwe for the win!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:12 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja en nu woon je bij mij in de buurt!
pfff bijna klaar met kokkerellen dan hup mn bed in
zit jij helemaal zielig alleen in een kantoortjequote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:09 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
nadeel van een eigen kantoor
Goed bezig meiske!!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:14 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat deze muur niet meer in zo'n goede staat is![]()
* lynda trekt behang eraf.. Oeps baksteen![]()
Dan maar beginnen met afwerken
[ afbeelding ]
Zie euh die gipsplaten boven bureau ed
Zit nog te twijfelen of ik hem houd of niet.. Is niet echt praktischquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:17 schreef draculettetje het volgende:
[..]
nou dat!
en ik heb ook zo'n kast
rare muur!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Zit nog te twijfelen of ik hem houd of niet.. Is niet echt praktisch![]()
Nu wachten op vader.. Als ik maar een beetje kracht zet op die muur brokkelt hij af
Niet te hard duwen danquote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:30 schreef lynda het volgende:
[..]
Zit nog te twijfelen of ik hem houd of niet.. Is niet echt praktisch![]()
Nu wachten op vader.. Als ik maar een beetje kracht zet op die muur brokkelt hij af
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:13 schreef draculettetje het volgende:
[..]
zit jij helemaal zielig alleen in een kantoortje
Zo dan, apart muurtje!quote:Op woensdag 20 augustus 2008 15:14 schreef lynda het volgende:
[ afbeelding ]
Iets zegt me dat deze muur niet meer in zo'n goede staat is![]()
* lynda trekt behang eraf.. Oeps baksteen![]()
Dan maar beginnen met afwerken
[ afbeelding ]
Zie euh die gipsplaten boven bureau ed
quote:Op woensdag 20 augustus 2008 16:26 schreef Sgele het volgende:
Nou ik ga nog even een meeting in en dan naar huis
Mensen fijne avond
Waar slaat dat nou weer opquote:
nu nog een meetingquote:
t is nog geen half 6quote:
tang op een varken ?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 17:09 schreef Sgele het volgende:
Die meeting sloeg als een tang op een varken... Inmiddels al in de trein
Je kent die uitdrukking niet?quote:
nopiedopie, die kende ik nog nietquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:25 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je kent die uitdrukking niet?
Dat ie nergens op slaat...het slaat als een tang op een varken...of als een lul op een drumstel met een kutgeluid
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOquote:
tjah, elke dag wassen met riool water eist zijn tolquote:
Jah ik heb ook groot zwembad achter :pquote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:44 schreef lynda het volgende:
Zijn altijd die nep nederlanders weer he..
cake-je ??quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:52 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dat slaat als een pik op een vruchten cakeje (hoe schrijf je dat?)
Ik heb serieus geen idee!quote:
drumstel?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 19:32 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
JIJ ZEI EEN VIES WOORD
Nee, ik denk dat hij "slaat" bedoeldquote:
Ah, dat klinkt alweer een stuk logischerquote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:50 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nee, ik denk dat hij "slaat" bedoeld![]()
huh?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 21:57 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt alweer een stuk logischer
GRTDOJW ? ... Grote Rode Trein Die Op Jezus Wacht ? (gokje)quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:34 schreef draculettetje het volgende:
zie ik was weer de kluts kwijt
ben nu in GRTDOJW
Oh,quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:38 schreef draculettetje het volgende:
zie topic titel
geen reet te doen op je werk
Mogguh!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:52 schreef draculettetje het volgende:
[..]
hoi droxz!
ik ben met ronja op pad
Mogguh Droxz!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:51 schreef Dr.Droxz het volgende:
mogguh...
WTF?? Wat doe jij hier zo vroeg?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz!
En?Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
STERF!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:09 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mogguh Droxz!
En?Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?
![]()
Mijn werkdag ook niet, ik hoop dat vanavond wel weer gezellig gaat wordenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:09 schreef Sgele het volgende:
Mogguh![]()
![]()
Nou mijn dag zal het niet worden vandaag
![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:18 schreef Sgele het volgende:
[..]
WTF?? Wat doe jij hier zo vroeg?
Ohja...en goeiemorgen enzo
Check je spam mail ff, kan lachenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Werken... Eerste dag meteen ochtenddienst na 4 weken vakantie
Mogguh enzo
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:29 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Check je spam mail ff, kan lachen![]()
Gastquote:Ej martin!
Volgende keer wel je koffie opdrinken he, en niet meer die krantenstapel omgooien!
Die mensen doen hun best in weer en ... geen weer, beetje respect ja!
Laat ik eens netjes de groete doen, moet je niet boos worden hoor!!!
Sorry martin!
--
Sorry martin! en sorry dat ik sorry zeg martin .. sorry!
ja hoor dit is meestal haar speelrondjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 07:58 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mogguh!
Doe je wel voorzichtig zo op de vroege ochtend?
Hij haalde koffie bij Lynda, en zij sorry martin en de groete van Droxzquote:
Helemaal toppie, en is ze al weer wat rustiger geworden hahaha?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:33 schreef draculettetje het volgende:
[..]
ja hoor dit is meestal haar speelrondje
Ik had het verhaal alweer gehoord jaquote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hij haalde koffie bij Lynda, en zij sorry martin en de groete van Droxz![]()
![]()
yep ligt knockout naast mequote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:37 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Helemaal toppie, en is ze al weer wat rustiger geworden hahaha?
Sorry martin!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:37 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ik had het verhaal alweer gehoord ja
Arme Martin
Ex collega van ons.quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:41 schreef Sgele het volgende:
Geen idee wie Martin is, maar ik krijg al medelijden met 'm
da's ook niet aardig van radio 2quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:53 schreef Sm0keZ het volgende:
Afgelopen dinsdag lag ik thuis lekker op de bank, niks te doen enzo....
Totdat ik werd gerickrolled door radio 2
Me zussie moest zelfs lachen!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 08:56 schreef draculettetje het volgende:
[..]
da's ook niet aardig van radio 2
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:01 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Me zussie moest zelfs lachen!
"Hee was dat niet dat nummer wat jij een keer had gezongen voor de radio?"
Hier! pak aan!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
Blerg,
vandaag weer een kut dag. Denk je: Ik begin goed met 2 meldingen wegwerken, gelijk 2 nieuwe erbij
STERF
en dan ook nog 1 die ee nInterne cd-rom speler wil in plaats van ee nexterne brander .....
maar goed, we gaan er gewoon het beste van maken vandaag
Dan denk je maar dat er thee in zitquote:
Mogguh FUBARRRRRRRRR!quote:
Ik, want ik ben jullie prive demotivatorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moet jij eens raden wie er nóg minder zin heeft
we hadden geen zin meerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en heb ik nog wat gemist gisteren ?
Zoals gedacht keken de mensen nogal raar toen ik in de auto voorbij reedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik, want ik ben jullie prive demotivator
quote:
Zat je weer lekker mee te lallen en op je deur/raam te beuken?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zoals gedacht keken de mensen nogal raar toen ik in de auto voorbij reed
Hoezo dat dan, via je werk krijg je betaald?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:40 schreef Valkire het volgende:
Goedemorgen![]()
zit toch liever thuis te fokken
Ja ik snap 'm ook even nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, via je werk krijg je betaald?
Wat Droxz zegtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:40 schreef Valkire het volgende:
Goedemorgen![]()
dan ga je toch naar huisquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:40 schreef Valkire het volgende:
Goedemorgen![]()
Haha ja dat is waar, maar er is "geen reet te doen op me werk".quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, via je werk krijg je betaald?
Dan hoor je hier wel thuis natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef Valkire het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar, maar er is "geen reet te doen op me werk".duurt nog zeker 2 weken voor het drukker wordt, zeggen ze
Relaxed tochquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef Valkire het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar, maar er is "geen reet te doen op me werk".duurt nog zeker 2 weken voor het drukker wordt, zeggen ze
Als ik naar huis ga krijg ik niet betaaldquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:44 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
dan ga je toch naar huis
En Beller is er niet...dat scheelt ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Relaxed toch
Sinds wanneer zit jij hier eigenlijk? Ben ik een keer 4 weken op vakantie, komen er meteen weer allemaal nieuwe mensen enzo
wat een leven....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:50 schreef Valkire het volgende:
[..]
Als ik naar huis ga krijg ik niet betaald
Ach ik zie het maar als een tijdelijke vrijwillige opname in een gesloten inrichting.
eigenlijk mag ik niet klagen, ik ben om 2 uur al klaar
Ja okee, dat zou het ook wel eens kunnen zijnquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
En Beller is er niet...dat scheelt ook
Ik mag tot 14:15quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat een leven....
ik mag tot 18:00
maarja ik kan ook thuiswerken als ik wil
Thuiswerken komt af en toe heel goed uitquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:51 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
wat een leven....
ik mag tot 18:00
maarja ik kan ook thuiswerken als ik wil
Sinds een paar weken, ik zat wel vaak mee te lezen en toen dacht ik laat ik eens gek doen en registrerenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Relaxed toch
Sinds wanneer zit jij hier eigenlijk? Ben ik een keer 4 weken op vakantie, komen er meteen weer allemaal nieuwe mensen enzo
goedemorgen topics gaan een keer dicht he.. dus ik dacht....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:48 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Relaxed toch
iddquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:33 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Zat je weer lekker mee te lallen en op je deur/raam te beuken?
Je zal maar moeten werken voor je geld zegquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:59 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
idd
GODVER NIET LEUK
4 meldingen weggewerkt.
Open je even webformulieren....
4 nieuwe !!!!
Dweilen met de kraan open
Fok! mag blij met ons zijn, GRTDOJW brengt alleen maar nieuwe mensen op t forumquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:56 schreef Valkire het volgende:
[..]
Sinds een paar weken, ik zat wel vaak mee te lezen en toen dacht ik laat ik eens gek doen en registreren
Tja, je hebt groot gelijk, waarom nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:59 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
goedemorgen topics gaan een keer dicht he.. dus ik dacht....
Wil je nooit meer van die enge dingen zeggen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:02 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je zal maar moeten werken voor je geld zeg
ik krijg bijna uitslagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Wil je nooit meer van die enge dingen zeggen?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Ja? Was t weer tijd voor de maandelijkse soa-test?
Hey Smokez! long time no seequote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:14 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Leanne
Hebben we er nog een beetje zin in vandaag?![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:16 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
al zolang geen wisselsende contacten gehad
en mijn vriendin hoop ik ook niet
Klopt, ben ook een tijdje weggeweest!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:18 schreef Leanne het volgende:
[..]
Hey Smokez! long time no see![]()
ik wel hoor en jij?
uhu geen je moeder meer grapjesquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:50 schreef Sgele het volgende:
[..]
En Beller is er niet...dat scheelt ook
Koffie, thee, limonade, vieze boekjes?quote:
vieze boekjes?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 11:53 schreef Sgele het volgende:
[..]
Koffie, thee, limonade, vieze boekjes?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:03 schreef Leanne het volgende:
[..]
vieze boekjes?
nu ff niet Sgele (zachte g!) ik zit op de zaak
![]()
![]()
Koffie, lekkur!
Koffie graagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:11 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
wat ben je toch goed voor mij![]()
kan ik u nog ergens mee van dienst zijn?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:12 schreef BarraCupraCuda het volgende:
GAAAAAAAAAP colaatje dan maar
had ik het tegen jullie?quote:
Ja geef mij nu maar een nieuwe bak koffiequote:
quote:
Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaalquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:20 schreef Leanne het volgende:
[..]
Sgele
geeft mij koffie. ik vraag
Sgele
of hij nog wat wil.
Vervolgens reageren jullie dat jullie wat willen. Eerst koffie voor het meisje, dan pas koffie voor jullie![]()
![]()
Comprendez?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:22 schreef Sgele het volgende:
* Sgele zet een blad koffie, thee en andere zooi weg
dit moet genoeg zijn voor iedereen
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:19 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja geef mij nu maar een nieuwe bak koffie![]()
![]()
oh okquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Volgens mij begrijpen we elkaar niet helemaal
Kijk, ik ben zo vriendelijk om mezelf een aanleiding tegen om lief tegen jou te doen!
En die aanleiding zou dan een bakkie koffie zijn die ik van jou krijg. Snap je?
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:23 schreef Leanne het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
there you go sugar
Kom uit de horeca hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:22 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]Thnx Sgele
Aan jou heb ik tenminste wat!
Geloof het of niet, als je verliefd bent kun je heus nog wel aardig zijn tegen anderen hoorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:24 schreef Leanne het volgende:
[..]
oh oksolly dan.
![]()
maar ik ben al verliefd op Sgele
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja ik ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:32 schreef draculettetje het volgende:
ik moet ff op de bank!
Rustig aan daar he!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:32 schreef draculettetje het volgende:
ik moet ff op de bank!
Zet je cactussen liever in een zeer droge grond, vermengd met een grote hoeveelheid natrium!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:49 schreef DonGuido het volgende:
* DonGuido neemt een bak koffie een geeft zijn cactussen een beetje pokon
M'n waterquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:53 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zet je cactussen liever in een zeer droge grond, vermengd met een grote hoeveelheid natrium!
Als je ze daarna water gaat geven, zorg er dan voor dat je van heel dichtbij bekijkt wat er gebeurt
En volgens de wet van Murphy ga jij het nu verschrikkelijk druk krijgenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:57 schreef Crazy-M het volgende:
JEUJ
Meldingen vliegen er eindelijk uit
weer 4 weg
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
En volgens de wet van Murphy ga jij het nu verschrikkelijk druk krijgen
o ja joh >?quote:Op woensdag 20 augustus 2008 13:08 schreef Sgele het volgende:
[..]
* Sgele geeft 'm terug aan Guido
Je mag 'm neerzetten als we bij de 300 zijn
we kunnen wel tolerant zijn
Right....quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:15 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
[..]
o ja joh >?
* _F.U.B.A.R_ pakt de F*ing catus af
hoppa op de grond , trap trap trap !!!!!!!!!!!!!!!!!![]()
cactusen zijn hier niet welkom !!! (121212eins ...)
....... had ik net ook met een gebruiker moeten doen ....
Je gaat nog gelijk krijgen ookquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:15 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
t blijft wel erg stil, nietwaar?
oke oke ik pak het zelf wel!quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 12:33 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Geloof het of niet, als je verliefd bent kun je heus nog wel aardig zijn tegen anderen hoor
Maar okee, excuses aanvaard!Jmr dan word Sgele weer jaloersSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
koffie voor Smokez!![]()
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:25 schreef BarraCupraCuda het volgende:
[..]
oke oke ik pak het zelf wel!
Dankje!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:27 schreef Leanne het volgende:
[..]
Jmr dan word Sgele weer jaloers![]()
koffie voor Smokez!
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:39 schreef BarraCupraCuda het volgende:
oke ik wou ff trakteren... dus ik google afbeeldingde (ja mooi werkwoord) op "lots of coke" en zie hier!
[ afbeelding ]
* Leanne valt aanquote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
* _F.U.B.A.R_ is bored .... pleurt pak met koekjes op de koffie tafel .... food !!
* Sm0keZ duikt weg in een hoekjequote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:55 schreef Leanne het volgende:
[..]
* Leanne valt aan
AAAAAAAAAAAJIEJEIWOOOOOOOOOOOOO
*pakt extra koekjes voor saai overleg wat over 5 min begint
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 13:58 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
* Sm0keZ duikt weg in een hoekje
Zeg, je valt toch niet zomaar mijn 'mannenvlees' aan?quote:
sorry heb gewoon nog niet mijn levensverzekering betaald.quote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:22 schreef Dr.Droxz het volgende:
Dan ga ik even helemaal stoppen met werken
Kut collega zit toch alles dubbel te doen en leest niets,
dan doe ik het ook niet hahahaha
Vanmiddag waarschijnlijk een nieuwe fiets!
serieus,quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Die hele fiets is bijna even groot als mijn voet man!![]()
check die vette velgen!!!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:28 schreef Dr.Droxz het volgende:
Die hele fiets is bijna even groot als mijn voet man!![]()
Sportwielen!!quote:
Krijg je een slaapzak van waarschijnlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:46 schreef BarraCupraCuda het volgende:
alleeen die ijzeren punt op me zadel lijkt niet zo super!
Mijn zadel gaat wel over van fiets, anders voel ik daar beneden echt een tijd nietsquote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijg je een slaapzak van waarschijnlijk
Dat bedoel ikquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Mijn zadel gaat wel over van fiets, anders voel ik daar beneden echt een tijd niets![]()
Fietsenboer bij ons in town stopt er mee... en er staat volgens mijn ouders nog een nieuwe mooie gezelle fietsquote:
daarom ga ik altijd met de auto!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:47 schreef Sgele het volgende:
[..]
Krijg je een slaapzak van waarschijnlijk
Ja groot gelijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Fietsenboer bij ons in town stopt er mee... en er staat volgens mijn ouders nog een nieuwe mooie gezelle fietsStraks ff checken...
wil je mijn fiets kopen?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:16 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Fietsenboer bij ons in town stopt er mee... en er staat volgens mijn ouders nog een nieuwe mooie gezelle fietsStraks ff checken...
Jij hebt zo'n (blauwe?) opoe fiets toch?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:36 schreef Leanne het volgende:
[..]
wil je mijn fiets kopen?
ik wil een nieuwe
Nope, ik ben vandaag gewoon traagquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:35 schreef Sgele het volgende:
[..]
Ja groot gelijk
Trouwens Fok bij jullie ook zo traag?
Wel heel toevallig dat als jij post Fok ook sneller isquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:38 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Nope, ik ben vandaag gewoon traag
hoe weet je dat?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:36 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Jij hebt zo'n (blauwe?) opoe fiets toch?
Zie achter dat nummer te komen..quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn kut collega heeft geen mobiele telefoon meer, abbo afgesloten ofzo...
Nu zit hij met zijn werk telefoon de hele tijd zijn vriendin te bellen en andersom...
Morgen zijn en mijn nummer maar even omdraaien, lijkt me lachen!
BOE BOE BOE kijk eens achter je!quote:
Je hebt er vorige week een fotootje van gepostquote:
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
BOE BOE BOE kijk eens achter je!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
Je hebt er vorige week een fotootje van gepost
Gaat ie het verklappen...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
makkelijk scorenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:41 schreef Sgele het volgende:
[..]
nu vind ik jullie helemaal eng!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 14:04 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Zeg, je valt toch niet zomaar mijn 'mannenvlees' aan?![]()
* Sm0keZ overmeestert Leanne, duct-taped haar aan de tafel en voert Leanne koekjes
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:48 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
lmaopwnd
nice one leanne 12222eins !!1
show me!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:52 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
oke, leuk geweest jongens.
jullie kennen mijn evil side nog niet
* Dr.Droxz pakt popcorn...quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:52 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
gewoon doorschakelen naar telefoon van je baasquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:40 schreef Dr.Droxz het volgende:
Mijn kut collega heeft geen mobiele telefoon meer, abbo afgesloten ofzo...
Nu zit hij met zijn werk telefoon de hele tijd zijn vriendin te bellen en andersom...
Morgen zijn en mijn nummer maar even omdraaien, lijkt me lachen!
* Crazy-M pakt kratje bierquote:
Oh ik zat niet helemaal op te lettenquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:46 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Gaat ie het verklappen...FOEI!
quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon doorschakelen naar telefoon van je baas
* Sgele gooit z'n poten op tafelquote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:52 schreef Leanne het volgende:
[..]
![]()
En daar ging m'n waterquote:
quote:
quote:
Lijkt me best een goed plan!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 15:55 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
gewoon doorschakelen naar telefoon van je baas
Hou ons wel op de hoogte hequote:Op donderdag 21 augustus 2008 16:10 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Lijkt me best een goed plan!
Morgen ben ik hier eerder dan die kut collega, morgen die doorschakeling er maar even opzetten
quote:
* _F.U.B.A.R_ pakt de videocameraquote:
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |