Hier! pak aan!quote:Op donderdag 21 augustus 2008 09:08 schreef Crazy-M het volgende:
Blerg,
vandaag weer een kut dag. Denk je: Ik begin goed met 2 meldingen wegwerken, gelijk 2 nieuwe erbij
STERF
en dan ook nog 1 die ee nInterne cd-rom speler wil in plaats van ee nexterne brander .....
maar goed, we gaan er gewoon het beste van maken vandaag
Dan denk je maar dat er thee in zitquote:
Mogguh FUBARRRRRRRRR!quote:
Ik, want ik ben jullie prive demotivatorquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Moet jij eens raden wie er nóg minder zin heeft
we hadden geen zin meerquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:12 schreef _F.U.B.A.R_ het volgende:
en heb ik nog wat gemist gisteren ?
Zoals gedacht keken de mensen nogal raar toen ik in de auto voorbij reedquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:13 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Ik, want ik ben jullie prive demotivator
quote:
Zat je weer lekker mee te lallen en op je deur/raam te beuken?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:25 schreef Crazy-M het volgende:
[..]
Zoals gedacht keken de mensen nogal raar toen ik in de auto voorbij reed
Hoezo dat dan, via je werk krijg je betaald?quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:40 schreef Valkire het volgende:
Goedemorgen![]()
zit toch liever thuis te fokken
Ja ik snap 'm ook even nietquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, via je werk krijg je betaald?
Wat Droxz zegtquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:40 schreef Valkire het volgende:
Goedemorgen![]()
dan ga je toch naar huisquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:40 schreef Valkire het volgende:
Goedemorgen![]()
Haha ja dat is waar, maar er is "geen reet te doen op me werk".quote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:41 schreef Dr.Droxz het volgende:
[..]
Hoezo dat dan, via je werk krijg je betaald?
Dan hoor je hier wel thuis natuurlijkquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef Valkire het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar, maar er is "geen reet te doen op me werk".duurt nog zeker 2 weken voor het drukker wordt, zeggen ze
Relaxed tochquote:Op donderdag 21 augustus 2008 10:45 schreef Valkire het volgende:
[..]
Haha ja dat is waar, maar er is "geen reet te doen op me werk".duurt nog zeker 2 weken voor het drukker wordt, zeggen ze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |